Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2918 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

המגמה היא בכל החברות ביטוח להוריד את סכום הכיסוי לצד ג'. אני עושה ביטוחים למספר כלי רכב שברשותי וכשאני משווה פוליסות, התנאי לכיסוי צד ג' פחות טוב, ונדיר שנותנים לשפר אותו (בד"כ זה פשוט להחליף חברה, אבל לעיתים העלות קופצת באופן ניכר) וזה הפך להיות נורמה.

Finger's gonna kill me.

פורסם
אם למדתי משהו לגבי ביטוח רכב, זה שכל שנה צריך לעשות סקר ולהשוות מחירים ותנאים. לעולם לא להניח שבגלל שאתה וותיק אצל הסוכן/בגלל שזה דרך העבודה, אז אתה מקבל תנאים טובים. נפלתי בפח הזה בעבר וכעבור שנים אצל אותו סוכן (ולאחר שעזבתי את מקום העבודה דרכה הגעתי אליו), גיליתי לפתע שהוא גובה ממני הרבה מאות שקלים יותר מסוכנים אחרים. כשהודעתי לו שאני עוזב, הוא כעס ושאל "בשביל מאה-מאתיים שקל אתה עוזב?!" אמרתי לו שזה הרבה יותר ממאה-מאתיים שקל (לא שאני מזלזל במאה מאתיים שקל, גם בשבילם הייתי עוזב אותו, גם כי פשוט הוא היה סוכן נחמד כשמשלמים, ואפטי כשבאים אליו בדרישה לשירות).

 

אתה מזכיר לי שכאשר אני ביצעתי סקר שוק, סוכן אחד נתן לי מחיר אמרתי לו שאחשוב על זה ונדבר.

מצאתי במקום אחר ב-1100 שקל פחות. אמרתי לו שמצאתי מקום זול יותר והוא התעצבן עליי ואמר שהוא חושב שהוא נתן לי מחיר טוב ואני יכול לעשות מה שבא לי. ביקשתי שיסביר לי למה הוא שווה תוספת של 1100 שקל ואז אם התשובה תיהיה מספקת אז בהחלט אעשה אצלו. הוא לא ענה, פשוט ניתק.

פורסם
אתם מכירים מישהו שפעם השתמשש בכיסוי צד ג' מעל 500 אש"ח? אני לא.

בחיים אי אפשר לבטח נגד כל תרחיש אפשרי. הסיכוי לגרום נזק משמעותי כל כך (כמובן, כל נושא הרפואי מחוץ לתמונה) מזערי ביותר. אני לא סטיסטיקאי, יש מקצוע מיוחד שעושה עומדן לדברים האלה, אבל לדעתי לא שווה לשלם את האקסרה כדי לעלות את הכיסוי לצד ג'.

 

טיעון חלש.

 

הקונספט של ביטוח, במהותו, נועד להגן עליך מאירועים שההסתברות שלהם נמוכה מאוד, אבל, בקרות מקרה ביטוחי, ההשלכות הן כאלה שאתה לא תוכל לעמוד בהן.

 

יש היום כבר הרבה מאוד מכוניות על הכביש שעולות קרוב מאוד לחצי מיליון ש"ח ואף למעלה מכך, וההסתברות לאירוע ביטוחי עם אחת כזו הוא לא אפסי. מכוניות שעולות מעל מיליון, או שניים, באמת יש מעט מאוד, ואז באמת אפשר להצדיק הגבלת הפוליסה למיליון, נניח. הגבלה לחצי מיליון ש"ח לדעתי האישית כבר לא רלוונטית למציאות הנוכחית.

חזיר דיזל

פורסם

אשמח לקבל נתון מה האחוז של המכוניות שהמחירון האקטואלי שלהם מעל 500 אש''ח.

כמובן,שכדי שמישהו ידרוש את אותו המחירים, יש לעשות טעונה באשמה מלאה שתשבית את הרכב המדובר.

 

Sent from my Moto G (5) Plus using Tapatalk

פורסם (נערך)

אף אחד לא הכריח אותך לבטח על סכום גבוה יותר.

 

ממה שאני מכיר מדובר בהפרש של מעט מאות שקלים בשנה, כלומר סד"ג של 20-30₪ לחודש.

 

בשבילי, בתור מי שגר ב(דירת 3 חד' שכורה בבניין ישן) בשכונה בת"א שלידה יש ממש לא מעט רכבים שעוברים חצי מיליון בקלות, חלקם גם מיליון, אני מקפיד לבטח בסכום של 2 מיליון לפחות.

 

אם הייתי גר במקום אחר, לרכב שני שנוסע מעט, לאט, רק בעיר ועם נהג זהיר, אולי הייתי פחות מקפיד בעניין הזה.

 

בסוף, זה תלוי נסיבות ומחיר.

עריכה אחרונה על ידי pooh-bear

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

פורסם (נערך)
אשמח לקבל נתון מה האחוז של המכוניות שהמחירון האקטואלי שלהם מעל 500 אש''ח.

כמובן,שכדי שמישהו ידרוש את אותו המחירים, יש לעשות טעונה באשמה מלאה שתשבית את הרכב המדובר.

 

בבקשה. הסתמכתי על נתוני הרישוי התקופתיים לחודשים ינואר-מאי 2018 שמפרסם הצדיק car_me. בתקופה זו עלו על הכביש כ-140K מכוניות.

 

אני לא מבין גדול במכוניות יוקרה, אז עשיתי אומדן זריז וגס לפי מה שנראה לי בטוח נכנס להגדרה לעיל: Q7, בימרים סדרה 5 ומעלה + X5 ומעלה, XC90, יגואר למיניו, מרצדסים GLE ומעלה בלבד (קרי לא ספרתי "סתם" E ו-S כי אני לא יודע כמה מהם נמכרו למוניות), פורשה ורובר למיניו, סה"כ כ-1300 מכוניות(!), וזה כשאני בטוח שיש עוד הרבה מכוניות שהשמטתי מהרשימה.

 

1300 מתוך 140K זה כמעט אחוז שלם. קרי, אחת מכל 100 מכוניות חדשות על הכביש עולה מעל חצי מיליון ש"ח.

 

אחוז קטן? כן. אפסי? בוודאי שלא.

עריכה אחרונה על ידי קורן בן אשר

חזיר דיזל

פורסם

^ נניח שזה נכון. זה אומר שמאית מכל המכוניות שעלו על הכביש ב-2018 שוות מעל 500K.

 

השאלה היא - איזה חלק מתוך כל המכוניות שנמצאות על הכביש מקיים את התנאי הזה? כנראה שקטן בהרבה.

פורסם

ביטוח עושים בשביל השקט הנפשי

 

כל אחד יחליט לעצמו מה נכון לו

 

הסיכוי ששתשבית מכונית של חצי מיליון - מיליון ש"ח הוא אפסי.

 

מול זה הסיכוי הקטנןטןטןטן הזה תשים את תוספת העלות

 

בד"כ תמצא כי כדאי להגדיל.

 

ההתעקשות של חברות ביטוח מסויימות שלא להגדיל רק מוכיחה את הצורך בהגדלה.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

×
×
  • תוכן חדש...