Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3716 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בוקר טוב וחג שמח :lol:

 

הצינור המעצבן הזה נקרע אצלי (עדיין שמיש אבל כנראה הגיע זמנו)

 

06a103221ag.jpg

 

המקט שלו 06a 103 221 ag

מחירו בארץ באיזור 500 ש"ח - אין לי כוונה לשלם סכומים כאלה על חתיכת צינור גומי מסכן.

 

בסדנאות אין משהו כזה וגם לא סיליקון, בהמלצת אחת הסדנאות עברתי ל ebay לחיפושים.

לצערי יש שם הרבה צינורות מסוג זה וגם אותו מקט בדיוק אבל אף אחד לא מתאים לאיביזה.

 

לאחר שיטוט בפורומים מצאתי פתרון יצירתי אחר:

 

diy_19mm.jpg

 

מתוך הקישור הבא למי שרוצה לקרא:

http://www.seatcupra.net/forums/showthread.php?t=130910

 

בכל אופן מדובר למיטב הבנתי ברכישת צינור סיליקון באורך מטר קוטר של 19 ממ

מחבר T ואזיקונים או מחבר מתכת עם בורג כוונון

 

אלה הדברים שמצאתי:

 

צינור סיליקון:

 

http://www.ebay.com/itm/19mm-3-4-BLACK-SILICONE-TUBING-SILICON-HOSE-TUBE-PIPE-/260518536004?hash=item3ca81d6344:m:mWlt8H1kaCKn2x4TrCKv6Qw

 

או

 

http://www.ebay.com/itm/Blue-1-M-METER-Length-Intercooler-pipe-Straight-Silicone-Coolant-Hose-/291567182779?var=&hash=item43e2c223bb:m:mOT31G2UrG0cLkoolh1Uyhw

 

אין לי מושג מה עדיף...צינור ישר חתיכה אחת או גמיש - אולי גם הישר גמיש?

 

 

מחבר T:

 

http://www.ebay.com/itm/19mm-BARBED-T-PIECE-CONNECTOR-SILICONE-HOSE-JOINER-PIPE-/250340814410?hash=item3a4979ae4a:m:mLUl29XzPJ_MIhBDzKf3TCg&vxp=mtr

 

חבקים:

 

http://www.ebay.com/itm/Adjustable-210-Stainless-Steel-Drive-Hose-Clamps-Silicone-Fuel-Line-Worm-Clips-/272218147970?var=&hash=item3f61774c82:m:mGtR0MZ96TaP7EpjE3u7P8A

 

 

האם ללכת על זה בלב שקט או לחשוב פעמיים על משהו שלא לקחתי בחשבון?

פורסם

לדעתי אתה עושה מזה יותר סיבוך, תקנה משהו ייעודי לרכב שלך [עם המקט שיש לך] וזהו, לא צריך להכניס את עצמך לתסביכים

פורסם

תודה על ההצעות חברים :-)

חשבתי בכיוון הזה גם, לחפש חלק משומש.

הרעיון הזה ירד דיי מהר - אלה צינורות שלא שורדים הרבה זמן.

עדיף כבר חדש - וחדש בארץ הוא במחיר שאני לא חושב שהוא מוצדק.

×
×
  • תוכן חדש...