Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3776 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

מעוניינת לרכוש רכב שראיתי אתמול בסוכנות של שלמה סיסקט

ודווקא מעוניינת להתייעץ בנושא הבדיקה ואמינותה

הסוכנות מצידה לי בדיקה שנעשתה לפני שלושה שבועות ונראית תקינה , רג'קים קלים בלבד .

הרכב שנת 2011 עם 101000 קמ , ליסינג לשעבר

השאה שלי עד כמה הבדיקה אמינה לדעתכם, והאם הייתם הולכם לעשות בדיקה נוספת במכון שאני אבחר??

שלמה סיסקט נותן לי שנה אחריות כוללת .

מה הייתם עושים?

פורסם

הבדיקה לא שווה את הנייר שהודפסה עליו - יש לקחת לבדיקה מטעמך. עיקר הבעיות שמתגלות בד"כ הן התייחסות לתאונות ותיקוני מרכב/שלדה ששום אחריות לא תעזור לתקנם.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

הי זיו

תודה על התגובה ,

אם כפי שהנך אומר הבדיקה אינה שווה את הנייר , מדוע עושים אותה או יותר נכון , האם גם זו עבודה בעיניים?

ואם ככה , מי מבטיח לתת לי בדיקה אמינה במקום אחר ?

פורסם

יש לי חבר אדריכל שאמר לי "שמאות זה מדע מדוייק. השמאי כותב במדוייק את מה שהמזמין אומר לו".

 

וברצינות - כל המגרשים\חברות הליסינג שמציגות ללקוח תופס בדיקה - מביאות לאותו מכון בדיקה רכבים בסיטונאות, והנתונים בטפסים האלה יפים יותר מאשר המציאות, לא נותנים תמונה אמיתית לגבי הרכב.

אני חושב\משער שכאשר מכון בדיקה נותן אחריות - הוא נותן אחריות למזמין הבדיקה, במקרה הזה שלמה סיקסט, ואין לאותו המכון שום אחריות כלפיך.

 

בשורה התחתונה - לפני שמוציאים כמה עשרות אלפי שקלים - כדאי מאוד לשלם עוד 400-500 ש"י למכון בדיקה שאתה סומך עליו, שאתה בוחר, ולדעת בדיוק מה אתה קונה או לא קונה.

פורסם
הי זיו

תודה על התגובה ,

אם כפי שהנך אומר הבדיקה אינה שווה את הנייר , מדוע עושים אותה או יותר נכון , האם גם זו עבודה בעיניים?

ואם ככה , מי מבטיח לתת לי בדיקה אמינה במקום אחר ?

 

ה"בדיקה" היא חלק מתהליך השיווק, ויש לא מעט קונים שמוותרים על בדיקה משלהם בעקבות הנתונים שמציגים להם.

 

כפי שכבר אמרו פה, אם תלכי למכון בדיקה אחר, הם יתנו לה תוצאות לפי מה שימצאו בבדיקה, כבר ראיתי מקרים שהבדיקות הללו לא היו שונות בהרבה מהבדיקה של הליסינג, אך לצערי ברוב המקרים - התוצאות שונות לרעה.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

גם כל נושא הבדיקה הוא שנוי במחלוקת עד כמה ניתן לגלות פגמים ועד כמה האחריות ניתנת למימוש. פחח טוב יכול לבדוק שלדה. חיבור למחשב לבדוק תקלות. ונסיעה ארוכה על הרכב. מתחילים כשהוא קר לגמרי לבדוק העברת הילוכים, עשן, רעידות, היגוי... לא תורה גדולה שמי שקצת מבין יכול לבדוק לבד. זאת לא המלצה, זאת רק דעתי הצנועה והלא נחשבת.

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם

ההמלצות פה אמורות להתאים למכנה המשותף הנמוך ביותר (מבחינת הבנה ברכב) ולכן לפחות מבחינתי - המלצה גורפת לבדיקה מלאה בלי קיצורי דרך.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם (נערך)

בדיקה במכון מוסמך לא נותנת אחריות על גיר ומחשבים.

כמו כן כל פרט שסומן כלא תקין, לא מקבל אחריות.

כמעט באופן גורף ימצאו התקלות הבאות של, רעש מרצועת תזמון (גם כשאין כזו), הזעה, נזילות, צריכת שמן, איזון גלגלים וכד... מה שאומר שאין אחריות על כלום!

הם לוקחים כסף על בדיקה, אבל לא אחראים לה.... ככה זה!

אין הלימה בין מצבו האמיתי של הרכב לבין הדו"ח. ע"פ לפעמים הדו"ח נורא אבל הכל כיסוי ת#ת.

לכן גם הדו"ח הזה כמעט ולא שווה את הנייר עליו נכתב.

 

ברכישה מבנאדם פרטי אפשר להתרשם מהמוכר, מרמת הפדנטיות שלו. רכב שמור ומטופל יהיה שמור גם בפנים וגם בחוץ, הבעלים שלו יציג תיק טיפולים מסודר במוסך מורשה.

בחברות הליסינג תקבלי רכב "מלוקק" שעבר "הכנה" אבל לא מעיד על מצבו והדרך בה טופל (כמדומני שבשלמה לא מטפלים במוסכים מורשים).

קיצור דרך, זה לרכוש רכב שכזה! זה נוח, המוכר נחמד, יש לו עניבה כתומה ואבל הוא גם היה מוכר את אמא שלו אם היה צריך.

לכן קל וחומר לבדוק את הרכב בשבע עיניים ואני מחדד את המלצתי הלא מחייבת (כדי שחלילה לא יבואו בטענות למר ZVIT המנהל), אם יש לך מוסך שאת מכירה או בעל מקצוע שאת סומכת עליו, לפני שאת שופכת 400-500 ש"ח ללא תכלית. תעשי בדיקה ראשונית. פחח יתן לך אבחנה על תאונות, מכונאי שמכיר את הרכב במיוחד מי שעובד במסוך מורשה בסיבוב קצר יוכל להתרשם מהרכב מנסיונו. אף אחד לא יתן לך ביטוח על הבדיקה, גם לא מכון בדיקה "מסודר". הכל עבודה בעיניים.

שיהיה בהצלחה.

עריכה אחרונה על ידי סולל הדרך
קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
×
×
  • תוכן חדש...