Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3884 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לוח השעונים לא עובד, קניתי את הרכב כך, סיפור ארוך אבל המצב כרגע שיש תאורה ויש חיווי על איתות ועל אורות, אבל שעון הדלק והחום ברגע שמניעים ישר מטפסים עד הסוף, והספידומטר, הטורים, ומד המרחק לא עובדים, לקחתי לחשמלאי אבל לדעתו צריך להחליף את כל היחידה,או שסתם לא בא לו להתעסק, יש פה מישהו שיודע איך לפרק את היחידה ? אני יכול לארגן עוד רכב כזה ואוכל לקחת ממנו חלקים.

IMG_20151018_151011.jpg

פורסם

לדעתי לפני שתתחיל להתעסק ולנסות לחסוך גרוש בכדי להוציא אח"כ שניים, ממליץ לך לגשת למקום שמתמחה בספידומטרים. אם אתה באיזור המרכז - ממליץ על אוו ספידומטרים.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

הפירוק מאוד פשוט, סך הכל שני ברגי טורקס t25 בשביל לפרק את כל החלק העליון של הדש בורד, ועוד שני ברגי טורק t25 בשביל להוציא את לוח השעונים. אמנם אני כותב מתוך היכרות עם דגם 2001 אבל לדעתי זה לא השתנה.

 

לפני שאתה רץ להחליף, יש ללוח הזה מצב בדיקה עצמית.

לחץ על כפתור איפוס קילומטראז׳ כשהסוויץ׳ סגור, תמשיך להחזיק אותו ופתח סוויץ׳. המחוגים אמורים להתחיל לזוז בכל הסקאלה.

כך ניתן לדעת אם התקלה היא במנוע של הלוח עצמו או ברכיב/חיווט שמזין את הלוח

יום טוב גם לך

פורסם

הייתה לי תקלה דומה בקנגו שנת 2000.

 

בהתחלה רק שעון דלק לא עבד, אחרי זה עוד דברים.

 

ניתוק מצבר לכמה דקות היה מסדר את זה ליום - יומיים, ואז היה חוזר שוב.

 

הסתדר לאחר החלפת לוח שעונים.

 

לאחר כחצי שנה נאלצתי להחליף שוב בגלל תקלה אחרת - מד קילומטרז' הפסיק לעבוד.

 

קח בחשבון שמבכוניות האלו קילומורז' נשמר בלוח שעונים. לאחר התקנת לוח מפירוק תקבל קילומטרז' של הרכב ממנו פורק.

 

אם חשוב לך לשמור על קילומטרטז' מקורי - תצטרך לפנות למכון ספידומטרים.

 

 

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

קניתי רנו מגאן קופה נוספת שאינה במצב נסיעה למטרות חלקים, עלתה 1200 שקל וההובלה משהו דומה, בעבודה חושבים שהשתגעתי, פירקתי דבר ראשון ממנה את לוח השעונים, סיפור של פירוק 2 ברגים שנמצאים בחלק העליון של הרכב היכן שיש מקום לטויטרים, הפלסטיק של הדש בורד יוצא ומגלה את לוח השעונים שסגור עם עוד 3 ברגים כולם מסוג כוכב,מזל שקניתי פעם סט של ראשים כאלה למברגה כדי לפתוח מכונת כביסה,ההחלפה פתרה את הבעייה ולוח השעונים עובד מעולה, רק חלק מהנורות בו שרופות אני מתכנן להעביר אותם מהלוח השני וקיבלתי קילומטרז מטורף של מעל 250000 בספידומטר שכנראה הרכב השני נסע אבל לא נורא, לא כלכך משנה לי.

פורסם

בחלק מהמקרים התקלות נגרמות כתוצאה מהלחמות שנהרסו במהלך השנים.

אם יש לך חבר שקצת מבין, הייתי מפרק את הלוח ועובר על ההלחמות.

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
×
×
  • תוכן חדש...