Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

[רנו 5 GT] אילו חלקים/טיפולים דרושים לשיפוץ המנוע?


itzik901
שימו לב! השרשור הזה בן 7067 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אוקיי חבר'ה אני זקוק לעזרה,ישנה רנו 5 GT עם מנוע שעבר "טראומה" קשה,גדשו אותו ב1.5 באר עד שהמנוע מת,זה אומר עד כדי כך שהסליבים התעקמו.

 

בהנחה שאני מעוניין לשפץ את המנוע,לפי מה שתיארתי למעלה אילו חלקים דרושים לי (חריטה,סט אוברול וכו'),והאם אפשר לשקם חלקים קיימים במנוע או שחייב להחליף הכל בחדש?

 

אני אודה לכם אם תפרטו את כל הטיפולים שהמנוע צריך לעבור,ואילו חלקים לקנות כדי שהמנוע יחזור לעבוד כמו חדש.

 

 

 

 

תודה מראש.

איציק.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הכי פשוט - וזה באמת פשוט האמת

תחליף בלוק ו\או ראש

שים טורבו הגיוני

צנרת והכל - וסגרת ענין.

 

 

אם אתה מעונין להכנס להרפתקה - הייתי מסב להזרקה - אם כבר.

יכול להיות מענין ולא מסובך - יש מקום להכל. אולי הזרקה של מנוע אנרג'י.

 

 

זה בגדול.

 

 

אגב - אם יש לך את הבודי של הGT5

למה לא לנסות לשים לה את ה1.8 של הRSן?

 

מנוע טוב אפשר להביא בקלות יחסית, ומבחינת מקום - יש מקום - נמכרו רנו 5 בסטנדרט עם מנוע 1.7 והגודל אמור להיות זהה

מלבד התאמות של תושבות מנוע -= זה לא אמור להיות מסובך במיוחד.

 

 

רון.

oo==00==00

למכירה אגזוז SEBRING אובלי, כניסה 2.5', פרטים בה"פ

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נראה לי שהסבה למנוע הזרקה של RSI תהיה יקרה מאוד שלא נדבר על התאמת טורבו למנוע של RSI שגם תעלה המון ,כל המהות של הרנו 5 GT טורבו,זה שיש לה טורבו :idea: .

 

 

נראה לי שעדיף להתעסק עם המנוע הישן והטוב של הGT על כל מגרעותיו,ולנסות לשפר מה שאפשר כדי שיהיה יעיל יותר מהצורה שהוא הגיע מהיצרן.

 

 

 

 

 

איציק.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הכי פשוט - וזה באמת פשוט האמת

תחליף בלוק ו\או ראש

שים טורבו הגיוני

צנרת והכל - וסגרת ענין.

רון.

אני מכיר את הרכב שאיציק מדבר עליו.

הבעיה היא שהסליבים התעקמו. האמת שאני לא יודע מה מצב הבוכנה עצמה, אולי גם צריך להחליף.

איזה בלוק אתה מציע לשים? של רנו 5 GT?

אם אתה יכול להשיג כזה בלוק עם סט בוכנות תיידע אותי או את איציק כי לדעתי למצוא בלוק של רנו 5 GT

זה כמו למצוא מנוע אל רנו 5 GT= כמעט בלתי אפשרי.

 

איציק, אני הולך לנצל את השרשור שלך קצת...

קיימת האופציה להביא מנוע ALPINE. מישהו מכיר את המנוע הזה?

האם זה בעייתי להתאים אותו לרנו 5 GT?

 

תודה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לצערי, רק לפי המיידע שנתת,אי אפשר לדעת מה מצב המנוע, גם אם תתאר לי ,זה לא מי יודע מה יעזור.

לגופו של עניין, האופציות הן אוברול מנוע מלא (או במידת הצורך עפ"י הנזק שנגרם) או מנוע חלופי.

אם כבר חלופי ואם אתה מעוניין לשפר אז הייתי מהמר על מנוע 1700 במקום ה 1400 הקיים. ההחלפה היא יחסית קלה( לא חלקה ופשוטה בכלל, אבל יחסית קלה), והשיפור הוא אדיר, בעיקר במומנט, יש לי איפושהוא כתבה על הסבה כזאת, אני אחפש.

בכל מקרה, הייתי נמנע מהמנוע של ה RSI והזרקה כי זה סרט שמעטים בארץ יצליחו להפיק אותו וידרשו על זה מחיר מטורף. בנוסף, מנסיוני עם העניין, אני בכלל לא ממליץ להתקין מנועים מוזרקים ברכבים שמעולם לא הייתה בהם הזרקה, זה סיפור מסובך מאוד וכמעט תמיד תסבול ממחלות ילדות שונות ומשונות.

יניב

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בגירה,ידוע לי שיש רנו 5 שנקראת GTE בעלת מנוע 1.7 די מודרני יחסית ל1.4 של הGT,אבל נראה לי אם אני לא טועה שהוא הזרקה חד נקודתית,אני איתך כמובן במחשבה של להישאר עם קרבורטור,אני אשמח לדבר עם מישהו שעשה את ההסבה הזאת.

 

אבל מה בעניין ציריות, תושבות,סעפות זה לא נשמע כל-כך חלק,והכי גרוע זה לאשר מנוע כזה.

 

ומעבר לכך הלוואי שהייתי בשלב של בחירה בין מנוע 1.4 טורבו ל1.7,כי אני לא מוצא אף אחד מהם.

 

 

איציק.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האמת שבאמת כתבו כאן המון שטויות.....

 

בכל מקרה- בלוק 1700 של רנו 19 מוקדמת ניתן להתאמה.

 

מנועי 5 טורבו אין למצוא.לגיא בן ציון יש מנוע אלפין שאולי ניתן לדחוף לשם,אבל תהיה בטוח שהמנוע ענתיקה ולך תדע כמה הוא יחזיק.

 

נסה להריץ חיפוש על K TEC RACING ותביא סט מבריטניה.

גברים ממאדים ונשים מפגרות על כל השכל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תומר,איזה שטויות דיברו פה? פרט ונמק בבקשה.

 

לא אמרנו שאנחנו מחפשים אלפין אמרנו שיש אלפין השאלה אם הוא מתאים.

 

וזו לא חוכמה להפנות לסדנה שמוכרת סט אוברול ב8 אלף.

 

 

ובהנחה שאני יחליט ללכת על מנוע 1.7 מרנו 19,יאשרו בכלל דבר כזה?

 

 

 

איציק.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בוא נעשה קצת סדר-לרנו 5 טורבו יש מנוע 1397 סמ"ק בדיוק כמו שהיה ברנו 5 הרגילה,רנו 9-11,וולבו 340 ועוד.הפיתרון הפשוט ביותר הוא להשיג מנוע כזה במצב טוב,להרכיב לו את המגדש(אחרי שהוא יועבר ללחץ גדישה נורמלי)ולסוע לשלום.שיפוץ מנוע רנו יקר יחסית,מאחר וסט האוברול כולל בוכנות+שרוולים.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 7067 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...