Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7871 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום , רכשתי אולטרה לרכב (העגולות האלה מי שמכיר) משהו נחמד לפנים הרכב, עם פנס (אולטרה עצמה, ו 2 לדים כחולים , אפשרות בחירה, )

יש צורך בתמונה?

עכשיו יש 3 חוטים

1. שחור

2. אדום

3. חום

 

אני רוצה לחבר אותו לרכב מתחת לרדיו או למושב, ושלא ייראו תחוטים..

תודה לעוזרים:arrow:

Suzuki Jimny

פורסם
שלום , רכשתי אולטרה לרכב (העגולות האלה מי שמכיר) משהו נחמד לפנים הרכב, עם פנס (אולטרה עצמה, ו 2 לדים כחולים , אפשרות בחירה, )

יש צורך בתמונה?

עכשיו יש 3 חוטים

1. שחור

2. אדום

3. חום

 

אני רוצה לחבר אותו לרכב מתחת לרדיו או למושב, ושלא ייראו תחוטים..

תודה לעוזרים:arrow:

,,קרא את תשובתו של רפי לין בשרשור שפתחת, לגבי מנורה בגג!

הפתרון נמצא שם, בתשובתו של רפי!

בהצלחה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

אדום +

שחור-

חום (אופציה לחצני דלתות) במקרה שלך לא נחוץ.

חבר פיוז 5A על החוט האדום (+) וחבר אותו ליציאת מתח 12V+ מתג הצתה (ACC).

שחור תחבר עם בורג לגוף הרכב.

 

ישנה אפשרות עם מפסק וחיבור למתח קבוע או מתג הצתה (ACC)

פורסם

צביקה, בהודעה הקודמת של רפי ליין הוא התככון לחיבור האולטרה דרך המנורה בגג. אך אני רוצה לשים את הנורה למטה.

 

ועוד משהו

למה לחבר פיוז 5A כי בדקתי בחיבור ישיר למצבר וזה עבד אחלה.....

כדאי לחבר את זה למצת וזהו?

Suzuki Jimny

פורסם

פיוס יגן על האוטו שלך מפני קצר שהאולטרה יכולה לעשות

ברגע של קצר הפיוז נשרף והחשמל לא יעבור מבין ?

HU: Pioneer deh-6050UB, AMP: boss ch-650.

 

Suzuki Jimny 2003:-P

פורסם

כל שבוע שרשור אולטרות ולדים.

ירחם השם על בורותי, בשביל מה אתם צריכים להסתובב עם מנורה על הראש ופעמון על הצוואר כמו איזה בולבול אקבולבול?

זה איזה שהוא רצון לטנטי לקשט עץ לכריסמס?

פורסם
שלום , רכשתי אולטרה לרכב (העגולות האלה מי שמכיר) משהו נחמד לפנים הרכב, עם פנס (אולטרה עצמה, ו 2 לדים כחולים , אפשרות בחירה, )

יש צורך בתמונה?

עכשיו יש 3 חוטים

1. שחור

2. אדום

3. חום

 

אני רוצה לחבר אותו לרכב מתחת לרדיו או למושב, ושלא ייראו תחוטים..

תודה לעוזרים:arrow:

אני יש לי את האור הכחול על התקרה לא משתמש בו יודע למה?

 

כי התקנתי 4 נאונים 2 מתחת לכל מושב קדמי, אחד מכוון אחורה ואחת מכוון קדימה וזה סוף העולם וזו השקעה של 150 בלבד... אם אתה רוצה הסברים אתה מוזמן בה"פ פשוט חבל לך כי ניסיתי גם עם הפלורסנט הכחול שיאיר מטה וזה סתם גועל...

פורסם

כל שבוע שרשור אולטרות ולדים.

ירחם השם על בורותי, בשביל מה אתם צריכים להסתובב עם מנורה על הראש ופעמון על הצוואר כמו איזה בולבול אקבולבול?

זה איזה שהוא רצון לטנטי לקשט עץ לכריסמס?
כל שבוע מחולל רכב נוסף ע"י זוועות האולטרא והנאונים ושאר מיני הזוועות...

ישמור אותנו השם...

 

גילי

מחפש בלוק מנוע V8 לתרומה וגם מחסן למכוניות שלי

האם זה נכון שחמישה מכל ארבעה אנשים מתקשים במתמטיקה ?

הציבור מטומטם, ולכן הציבור משלם...

פורסם

גם לדעתי אולטרה לאוטו לא מוסיפה כלום. אבל צריך להבין שיש אנשים שחושבים שזה יפה ..

 

שירכיב ,אם הוא אוהב את זה אז הוא יהנה .

הרי בסוף זה ימאס לו גם ככה, עד אז אל תהרסו לו את הכיף בדבר .

לפחות הוא לא שם כונס אויר ,זה כבר טוב !

8-)

JDM :twisted:

פורסם

גם לדעתי אולטרה לאוטו לא מוסיפה כלום. אבל צריך להבין שיש אנשים שחושבים שזה יפה ..

 

שירכיב ,אם הוא אוהב את זה אז הוא יהנה .

הרי בסוף זה ימאס לו גם ככה, עד אז אל תהרסו לו את הכיף בדבר .

לפחות הוא לא שם כונס אויר ,זה כבר טוב !

8-)


חכה, חכה, גם זה יגיע...

לכל אחד כזה יש "תוכנית על" לאוטו שלו (שהוא בדרך כלל איזה DL או סיוויק יד 18 ), והספויילרים והאגזוז "ארובה" הם הבאים בתור לאחר הכונס :???:

 

העיקר שהוא נהנה....

מסוג האנשים שלא ישקיע בעצמם כדי להיות נהגים טובים (קורס נהיגה למשל) אלא ישקיעו באוטו שלהם ויקחו אותו מעבר למה שהוא מסוגל (לעבור גדר הפרדה לדוגמא)...

בגלל זה יש פרמייה גבוהה בביטוחים!

 

 

גילי

מחפש בלוק מנוע V8 לתרומה וגם מחסן למכוניות שלי

האם זה נכון שחמישה מכל ארבעה אנשים מתקשים במתמטיקה ?

הציבור מטומטם, ולכן הציבור משלם...

פורסם

תקראו שוב מה שכתבתי מעלה...

 

כתבתי שגם אני הושפעתי מהאולטרה הכחולה ובגלל שנמאס לי מזה, הרכבתי לעצמי נאונים מתחת לכסאות, דבר שאין להרבה רכבים כמו האולטרה הכחולה...

 

אין פה וויכוח צטער, קודם תראו ואח"כ תשפטו בתמונות זה נראה עלוב אבל זה מאיר ממש יפה ואין אחד\ת שלא עולה לרכב ונשאר עם פה פעור...

המשך יום נעים. :)

פורסם

רק רוצה להגיד את דעתי האישית:

 

משחקי אורות/תאורה ברכב- עיניין יפה ומוסיף(שימו לב לא להגזים ולגרום לאוטו "לזהור" זאת לא כוונתי)

DSC01161מצונזר_WEB.JPG

:wink:

פורסם

קודם כל תודה לכולם

אני מתכוון להחביא את האולטרה במקום טוב שלא יסנוור בנהיגה, ושלא ייראו תחוטים, אז בקיצור, אני אעדכן אתכם ברגע שאני אחבר את כל החוטים

ועוד משהו

היום אני נחשב "נהג חדש " בפורום !

חח איזה כיף לי :-D

 

:smilecolr

:beerchug:

Suzuki Jimny

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7871 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...