Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ייבוא רכב, החלפת מנוע ושינויי צמיגים (נערכה כותרת ריקנית)


greendude
שימו לב! השרשור הזה בן 3492 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אתה נמצא בפורום הלא נכון ....

פה מהללים קונטסות

 

מה יש לך נגד קונטסה?

 

hino-contessa11.jpg

image.axd?picture=Hino-Image2.JPG

 

קורבייר מונזה לעניים... ראה גם פה: http://www.hinosamurai.org/Contents/motorsports_current/ms_today_e.html

נשלח מתא טלפון ציבורי ע"י יונת דואר ובעבר גם מתורן של אניה על ידי שחף

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 50
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

אולי בפעם אחרת.... היום לא הספקתי

 

אם אתה מדבר על פיירמונט כמו בתמונה, אז:

 

א. יש כאלו בארץ והן לא במיוחד מבוקשות.

ב. מנועי V8 היו במכוניות הללו במקור כאופציה, אז כך שלא ברור לי מדוע אתה חושב על שינוי בהנחה שאתה מתכוון למה שאני חושב שאתה מדבר עליו.

ג. לפיירמונט היו מעצורי דיסק וחגורות בטיחות במקור.

ד. הרכב הוא בעצם סוג של מוסטנג (אותה פלטפורמה) ולכן הרבה מכלולים משותפים ומבחינת שיפורים המבין יבין.

 

קרא את ערך הפיירמונט בויקי לצורך מידע בסיסי: http://en.wikipedia.org/wiki/Ford_Fairmont

 

תצתרף לפורום הפיירמונט, החברה האלו כבר יסבירו לך כל מה שאתה צריך להבין: http://www.fordforumsonline.com/forums/ford-fairmont.11/

 

0405.jpg

נשלח מתא טלפון ציבורי ע"י יונת דואר ובעבר גם מתורן של אניה על ידי שחף

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם אתה מדבר על פיירמונט כמו בתמונה, אז:

 

א. יש כאלו בארץ והן לא במיוחד מבוקשות.

ב. מנועי V8 היו במכוניות הללו במקור כאופציה, אז כך שלא ברור לי מדוע אתה חושב על שינוי בהנחה שאתה מתכוון למה שאני חושב שאתה מדבר עליו.

ג. לפיירמונט היו מעצורי דיסק וחגורות בטיחות במקור.

ד. הרכב הוא בעצם סוג של מוסטנג (אותה פלטפורמה) ולכן הרבה מכלולים משותפים ומבחינת שיפורים המבין יבין.

 

קרא את ערך הפיירמונט בויקי לצורך מידע בסיסי: http://en.wikipedia.org/wiki/Ford_Fairmont

 

תצתרף לפורום הפיירמונט, החברה האלו כבר יסבירו לך כל מה שאתה צריך להבין: http://www.fordforumsonline.com/forums/ford-fairmont.11/

 

[ATTACH=CONFIG]398916[/ATTACH]

 

כן. בדיוק כזו - האדומה. סדאן 2 דלתות. ואני שאלתי לגבי החלפת מנוע כעקרון. ז"א - במידה ויש צורך, אפשר מותר לקנות ולהתקין ברכב כל אחד מהמנועים שהרכב יכל להגיע איתם מהמפעל. השאלה מהסיבה הפשוטה - לדעת מה אפשרויות התחזוקה שלי.

 

לגבי בלמי דיסק - עד כמה שאני יודע, הגיע רק עם 2 דיסק ושני תופים. יכול להיות שאני טועה, אבל זה מה שנאמר לי, ואני לא ראיתי במו עיניי אחת כזו, ולא שלא חיפשתי. :p

ת'כלס אני יודע שזה "סוג של" מוסטנג. זה כל הקטע. אני אני אוהב את ה"אטיטוד" שלה יותר.

 

אני יודע מה זה פיירמאונט, האמן לי. לא בחרתי את הרכב הזה בלי לדעת על מה מדובר. אם תוכל להגיד לי איפה בארץ אני יכול למצוא כאלה, אני אשמח מאד!

a fairmount, a fairmont. my kingdom for a 2-door sedan V8 1978 fairmount!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שמע אתה יכול לקחת איזה רכב אספנות שאתה רוצה ולשפר בו מה שאתה רוצה. אני חושב שאנשים כאן כעסו עליך בפאן של לקחת רכב שהוגדר אספנות ולהשתמש בו שימוש יום יומי.

אל תקח ללב למרות שאיני מסכים כל כך עם הגישה של חלקם אני יכול להבין על מה הם כועסים אבל בואו נעזוב אותם . נהגת פעם ברכב בן 30 באוגוסט בפקקים של תל אביב? ואל תספר לי שיש מזגן וכו וכו כי בקיץ שלנו אתה תטגן את המנוע במיוחד ברכב שהוא לא במצב מושלם מכאנית.

וגם אם לא תסבול מבעיות חום סביר שיכולת הקירור של המזגן תהיה לא משהו,אגב אני גם בעניין שלשפר במיוחד את כל מה שקשור לבטיחות רק תבדוק כמה עולה סט של 4 דיסקים וקאליפרים של wilwood ותעשה חשבון כמה זה יוצא בשקלים בארץ אה גם אל תשכח להוסיף עלות של צמיגים וגנטים גדולים יותר בכדי לאכלס את הדיסקים המודרניים,תחסוך לעצמך גם התכתבות עם עמדה מספר 1,מחלקת תקינה או היבואן בארץ,אף אחד לא יאשר עליה בקוטר הגאנט כאן,גם אם לא שכנעתי אותך והחלטת ללכת על זה אני יעשה לך ספויילר זה יעלה כמו עוד רכב!

תבדוק את הנתונים לעומק וקח בחשבון שמדובר ברכישה לא הגיונית לא כלכלית ולא רציונאלית ואני לא מעביר ביקורת חלילה אני רק מציע לך לחשוב שוב אם אתה חושב לקנות רכב בין 30+ ולהשתמש בו בשימוש יומיומי (ממש בלי קשר לחוק)

RACING

because football ,baseball , bowling & golf only require

ONE BALL

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קראתי את כל השרשור ונראה שאתה מפספס נקודה מאוד קריטית -

על פי החוק בישראל (החוק, זה שמגביל את כולנו מלעשות מה שאנחנו רוצים) אסור לך לשנות שום דבר ברכבך ללא הדברים הבאים:

1. הסמכה של משרד התחבורה לבצע את השינויים הללו.

2. אישור ייצרן הרכב לשינויים הללו.

 

על פי נסיון אישי, גם כשהיו לי את שני הדברים האלה (אישור יצרן, מודפס וחתום על ידי מהנדס הרכב + מכונאי מוסמך שמוכן לבצע את השינויים ולחתום עליהם) עדיין נתקלתי בפרצופים אטומים במשרד התחבורה\רישוי , וכל תחנוני נפלו על אוזניים ערלות.

 

אז לשאלתך - התשובה היא לא, אסור לך לשנות דברים ברכבך, גם לא בדיהטסו שלך או בניסאן של אביך.

 

אם תחליט בכל זאת לשנות\להחליף\לשפר חלקים ברכבך, קח בחשבון שאתה עובר על החוק ותתפס בעיני המדינה והגופים האוכפים (משטרה) כפושע.

יתרה על כך, אם תחליט לנהוג ברכב שעבר שינויים, ובמקרה ונקלעת לתאונה, חברת הביטוח תתנער מכל אחריות ואתה עלול למצוא את עצמך בחובות כספיים (במקרה הטוב) או מאחורי סורג ובריח (במקרה הרע).

כל הדברים שנכתבו לעיל, נכתבו מנסיון רע ומר בתחום.

הבעיה העיקרית היא - אתה ניזון מהאינטרנט, מהפורומים השונים ברחבי העולם (ובארהב בפרט)... מישהו צריך להזכיר לך - אתה לא חי בארהב, אלא במדינת ישראל, פה החוק מגביל ולא מאפשר לך לעשות ככל העולה על רוחך ברכבך, כל נסיון להלחם בכך יעלה בידך חרס, מלחמה מיותרת בתחנות רוח.

 

אם כבר החלטת לעבור על החוק, עשה זאת מאחורי דלתיים סגורות, ולא בפורום ציבורי בו אתה מכריז על הפשע הבא שאתה הולך לבצע.

 

ועכשיו, תכתוב לי תגובה עוקצנית על שאני מגזים, על שאני לא תומך, על שהדברים אינם כך... אז אזמין אותך לנסות ולשנות משהו ברכב, באישור משרד התחבורה, בדרכים חוקיות בלבד... כשתתעייף תחזור לכאן וספר לנו על נסיונותיך הכושלים.

 

לצערי, גם אני באותה סירה... עם ארבעה רכבי אספנות שונים (שני רכבים ושני אופנועים) שעוברים שיפורים אין קץ בעולם... ואילו בארץ, אנו עדיין מוגבלים על ידי החוק.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תראה, את השאלות שלי שאלתי אחר שדיברתי עם שני אנשי מקצוע - בעי מוסכים - שאמרו שלפחות לגבי גיר, בלמים ובולמי זעזועים לא צריך אישורים מיוחדים. אז זו היתה נקודת המוצא שלי.

 

בכל מקרה, כל העניין הרבה פחות קריטי/אקוטי אם ניתן לקנות את הרכב בארץ, וכנראה שגם די בזול, אז זה פחות קריטי כי מדובר על סכומים יותר נמוכים מההתחלה. בנסף זה גם פחות הימור - כי אני רואה את הרכב מראש ויודע מה אני מקבל ולמה אני נכנס, וכבר יש מידע על הרכב הזה בארץ (אני מקווה) ויש פחות סיכוי להתקע עם הרכב בלי חלפים/צמיגים וכו'.

אני אשמח (מאד!) אם Tatra או כל אחד אחר יוכל לכוון אותי ואיפה ניתן למצוא רכב כזה בארץ, כיוון שאני חיפשתי כמה חודשים במקומות שאני מכיר, ולא מצאתי כלום :/

(אגב, כלל נאמר לי פה בפורום שעדיף לחפש בחו"ל, ולכן בכלל נכנסתי לכל נושא הייבוא)

 

תודה לכל מי שעזר/יעזור

עריכה אחרונה על ידי greendude

a fairmount, a fairmont. my kingdom for a 2-door sedan V8 1978 fairmount!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני אנסה להסביר בעזרת דוגמא.

 

החוק היבש קובע למשל שבכביש בין עירוני מסויים מותר לנסוע 100 קמ"ש , בפועל האכיפה היא רק מ 110 קמ"ש.

 

אף אחד לא ילך לרב אם תחליף את הבולמים / גיר. אם תוסיף למשל סופר צארגר למשל זה לא יעבור. וישנן דוגמאות לרוב.

 

לדוגמא , תקח גיפ' תחליף לו בולמים וקפיצים לכאלו שיגביהו ב 1-2 ס"מ , אף אחד לא יגיד כלום, תגביה ב 20 ס"מ כל ניידת באיזור תעצור אותך

 

בנושא של שיפורים אותם כללים חלים גם על רכבים רגילים וגם על רכבי אספנות. ועדיין שוק השיפורים קיים ופורח , ראה את הפורום המקביל.

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כן. בדיוק כזו - האדומה. סדאן 2 דלתות. ואני שאלתי לגבי החלפת מנוע כעקרון. ז"א - במידה ויש צורך, אפשר מותר לקנות ולהתקין ברכב כל אחד מהמנועים שהרכב יכל להגיע איתם מהמפעל. השאלה מהסיבה הפשוטה - לדעת מה אפשרויות התחזוקה שלי.

 

לגבי בלמי דיסק - עד כמה שאני יודע, הגיע רק עם 2 דיסק ושני תופים. יכול להיות שאני טועה, אבל זה מה שנאמר לי, ואני לא ראיתי במו עיניי אחת כזו, ולא שלא חיפשתי. :p

ת'כלס אני יודע שזה "סוג של" מוסטנג. זה כל הקטע. אני אני אוהב את ה"אטיטוד" שלה יותר.

 

אני יודע מה זה פיירמאונט, האמן לי. לא בחרתי את הרכב הזה בלי לדעת על מה מדובר. אם תוכל להגיד לי איפה בארץ אני יכול למצוא כאלה, אני אשמח מאד!

 

לא יודע כרגע על רכב כזה ובמיוחד שתי דלתות למחירה אבל הפיירמונט יובא ארצה בצורה סדירה ואין לי ספק שלא כולן הפכו לגשר בסין. אני מציע שתצתרף ל https://www.facebook.com/groups/270391996395337/?fref=nf זה גם מקום לחיפוש. במקרה הגרוע ביותר אתה תצתרך לחזור לסיפור של הייבוא אבל, שוב, בארה''ב זה לא אוטו מבוקש והמחירים בהתאם. בקשר לשיפורים כמו שנאמר כבר יש שיפור ויש שיפור. גגל street sleeper זה יעזור לך אולי... לארץ אתה לדעתי לא צריך יותר מ220-250 כ''ס ואת זה אפשר גם להוציא מהשש (ראה כאן: http://fordsix.com/forum/viewforum.php?f=57&sid=8d2c1bb4a5119a8b5852e1a4a5d1d51b). בשילוב עם תיבת הילוכים ידנית, מתלים משופרים ודיסקים גדולים מקדימה זה ייתן לך רכב מהנה לנהיגה ועדיין אמין. לא מקבל את זה שהמזגן ויתר המכלולים לא יתפקדו יום יום, למה איך הם תפקדו בלאס ווגאס ב78 חחח... בטח שיהיה יישור קוו אבל זה חלק מהעניין

נשלח מתא טלפון ציבורי ע"י יונת דואר ובעבר גם מתורן של אניה על ידי שחף

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא יודע כרגע על רכב כזה ובמיוחד שתי דלתות למחירה אבל הפיירמונט יובא ארצה בצורה סדירה ואין לי ספק שלא כולן הפכו לגשר בסין. אני מציע שתצתרף ל https://www.facebook.com/groups/270391996395337/?fref=nf זה גם מקום לחיפוש. במקרה הגרוע ביותר אתה תצתרך לחזור לסיפור של הייבוא אבל, שוב, בארה''ב זה לא אוטו מבוקש והמחירים בהתאם. בקשר לשיפורים כמו שנאמר כבר יש שיפור ויש שיפור. גגל street sleeper זה יעזור לך אולי... לארץ אתה לדעתי לא צריך יותר מ220-250 כ''ס ואת זה אפשר גם להוציא מהשש (ראה כאן: http://fordsix.com/forum/viewforum.php?f=57&sid=8d2c1bb4a5119a8b5852e1a4a5d1d51b). בשילוב עם תיבת הילוכים ידנית, מתלים משופרים ודיסקים גדולים מקדימה זה ייתן לך רכב מהנה לנהיגה ועדיין אמין. לא מקבל את זה שהמזגן ויתר המכלולים לא יתפקדו יום יום, למה איך הם תפקדו בלאס ווגאס ב78 חחח... בטח שיהיה יישור קוו אבל זה חלק מהעניין

 

הבחור מבין אותי! :)

 

אני מודע היטב למה יכול "לעשות" המנוע הגדול (302) ונראה לי שגם אם אני מוצא את ה-V8 היותר קטן אני אהיה בסדר עם זה. על הרכב הזה ספציפית למדתי וקראתי לא מעט. (הדבר היחיד שלא הצלחתי למצוא היה מה היו ה-factry wheels שלה).

אני יודע מה זה פירמאונט ואני ממש לא מחפש יותר.

 

ההבדל בין למצוא אחת כזו פה בארץ להביא אחת מחו"ל הוא קריטי, ובמקרה הטוב יגיע ל-20,000 ובמקרה מקסימום ל-30,000, וזה לפני כל הבירקרטיה של להביא אותה לארץ. אז אם באמת נראה לך שיש אחת כזו (לא צריך יותר!) בארץ, אני אתחיל לחפש.

a fairmount, a fairmont. my kingdom for a 2-door sedan V8 1978 fairmount!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בקשר לגודל הסטנדרטי של הגלגלים ולאפשרויות לגדלים אחרים לא סטנדרטיים, ראה כאן: http://www.automobile-catalog.com/tire/1980/861530/ford_fairmont_wagon_3_3l.html

 

ובכלל: http://www.automobile-catalog.com/model/ford_usa/fairmont_usa.html

 

כאמור בפורום הפיירמונט יש בטח מי שיודע (לפוטורה 8 בטוח היו מידות יותר גדולות).

 

שוב, לא ידוע לי על אחת שכרגע למכירה - כנס לפורום שהזכרתי ועקוב אחרי ההודעות.

נשלח מתא טלפון ציבורי ע"י יונת דואר ובעבר גם מתורן של אניה על ידי שחף

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מצד אחד זה נותן לי (סוף-סוף) את המידה המקורית של הצמיגים לרכב.

לגבי כל שאר המידות - נראה לי שזה לא ממש תופס לארץ, לא? ז"א, אולי יהיו רשומות במשרד הרישוי עוד כמה מידות אבל קשה לי להאמין שכולן יהיו רשומות (אם בכלל)

 

לדעתך, שיטוטים במגרשי גרוטאות שווים נסיון או שאין מצב/גם אם נמצא משהוא, זה לא יהיה שווה את המאמצים?

בנתיים, הפיימונט היחידה שראיתי היתה 4 דלתות.

a fairmount, a fairmont. my kingdom for a 2-door sedan V8 1978 fairmount!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה רשום במשרד הרישוי אין לי מושג. כמו שכבר אמרו מעלי, יש שיפור ויש שיפור. למשל - ופה אני אעצור - עדיף לך להתרחק מגלגלי סגסוגת או פלדה מצופת כרום וללכת על גלגל פלדה רגיל אבל רחב יותר (ראה למטה) שאינו מושך תשומת לב. לעניות דעתי אתה יכול גם עם גלגל 15 צול לחיות, יש לו מספיק מקום למעצור דיסק גדול מספיק לצרכים שלך. 8X15 מאחור, 7X15 מקדימה וזהו.

 

קבוצת הפייסבוק שקישרתי אליה עושה בדיוק את מה שהזכרת וזו גם הזדמנות ליצור קשרים.

 

1978_ford_fairmont-pic-18819.jpg

נשלח מתא טלפון ציבורי ע"י יונת דואר ובעבר גם מתורן של אניה על ידי שחף

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתך, שיטוטים במגרשי גרוטאות שווים נסיון או שאין מצב/גם אם נמצא משהוא, זה לא יהיה שווה את המאמצים?

בנתיים, הפיימונט היחידה שראיתי היתה 4 דלתות.

 

למיטב זכרוני, המכוניות האלו הגיעו לארץ בגרסת ארבע דלתות בלבד ועם המנוע הצנום ביותר: ארבעה צילינדרים, בנפח 2.3 ליטר. הן לא נחשבו מוצלחות במיוחד וככל הנראה לא שרדו את השנים היטב. מי שיוכל לשפוך עוד אור על הנושא הם יוחאי שנער (במדורו: ״חיפוש קרובים״) וכמובן חן פרחי.

כך או כך - אם זה החלום שלך, עדיף שתאתר אותו בארה״ב ותייבא אותו ארצה.

חבר צוות פיברקלאב.

יש לכם שאלות בנושא רום כרמל, סוסיתא? מחפשים חלקים? נסו אותנו כאן. מבטיחים לנסות לעזור!

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=448875

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3492 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...