Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

יונדאי i30 מסרבת להניע 50% מהזמן


asypeer
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3871 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

ערב טוב,

הרכב שנת 2009, 70,000 ק״מ.

תיאור התקלה:

נכנס לרכב, מקיש את הקוד באימובילייזר, אמור להופיע סימן של רכב עם מפתח בלוח השעונים ואז הנעה.

בפועל: הסימן לא תמיד מופיע ולא ניתן

להניע את הרכב. רק אחרי מספר נסיונות של הכנסת הקוד והוצאה והכנסת המפתח החיווי מופיעה בלוח.

יש ימים שלמים שתמיד מניע במכה ראשונה, יש ימים שכל הנעה זה מאבק. אולי מגעים?

התקלה מתרחשת גם עם המפתח השני. איך אני שולל שזה הקודנית או האנטנה של האימובלייזר המקורי?

ניתן להגיע לאנטנה איכשהו באמצעות פירוק הפלסטיקה?

תודה!

אסף

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הימור שלי - קודנית. היה לי סיפור דומה, העפתי את הקודנית והסיפור נגמר.

הרכב שנת 2009, אני די בטוח שהביטוח לא מחייב קודנית. תנתק ותבדוק.

להשכרה: חתימה בפורום הרכב המוביל בישראל!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

2fbe77322cdcd6b2400056ea192932ef.jpg

זו הנורה שכשהיא לא דולקת,

לא ניתן להניע.

לגבי הקודנית - אני חושב שקרה שגם אחרי הכנסת הקוד הנורה לא דלקה, ואז הכנסה והוצאה של המפתח ופתיחת סווץ׳ כן איפשרה הדלקה. ככה שאני חושש שזה האנטנה של האימובילייזר המקורי. ניסיתי גם עם הרזרבי.

מישהו יודע איפה האנטנה נמצאת?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם ניסית עם הרזרבי ולא צלח, כנראה שהתקלה באימוביליזר בחלק הקבוע ברכב, כולל במחשב הרכב שמחובר לאימוביליזר ומפענח ומאמת את המפתח. מבקש שאחרי איתור התקלה תעדכן את הפורום. יכול להיות שהאימוביליזר- החלק הקבוע ברכב מחובר למערכת הבקרה של הרכב עם מחבר, שווה לבדוק אם קיים מחבר, לנקות היטב ולהחזיר למקום ולקוות שיתניע במיידי.

בלי קשר לתקלה, מאד מומלץ לא לרדת לרמת דלק כל כך נמוכה, לפעמים גם מקור לבעיות

עריכה אחרונה על ידי ד ו ד
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני אנסה לפרק את הפלסטיקה שמסביב למפתח ולנקות את החיבורים, אולי גם ניתוק מצבר לכמה רגעים. יש אפשרות לשלוף קוד תקלה ברכב הזה עם מחבר ODB2 רגיל או שצריך מכשיר ייעודי ליונדאי?

אגב, במידה ואני כן רוצה להעיף את הקודנית הארורה על הדרך (ברכב השני היא עשתה לי צרות צרורות אבל בגלל שהיה לה רק ניתוק אחד על משאבת הדלק, הביטול שלה היה קליל בעבודה עצמית) - האם יש בדגמים האלו עלוקה אלחוטית או שפשוט לעקוב אחרי החוטים ואז לגשר איפה שה"מוח" מתחבר?

לגבי מפלס הדלק - לקחתי לתשומת ליבי. תודה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...