Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סקודה אוקטביה החדשה 1.2 TSI -התרשמות ראשונית


BMW
שימו לב! השרשור הזה בן 3586 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

האוקטביה הנוכחית בצבע "קפוצ'ינו", אז רציתי משהו אחר. אני ובת זוגי לא הצלחנו להסכים על צבע אחר, אז נשאר רק השחור. ה-1.4 אלגנס כבר נורא יקרה, ועלול לגרום למעט בעיות פוליטיות בעבודה מעבר לשווי מס הגבוה יותר שיחול. בנוסף ה 1.2 לא כל כך חלש. לא הייתי מתנגד לעוד קצת כח, אבל בין הליסינגומניות ה-1.2 זריזה למדי.

 

זה נכון. לא הייתי מודע לקפיצה גדולה בין 1.2 אלגנס ל- 1.4 רגילה, בשווי ליסינג. אגב קפוצינו אחלה צבע לאוקטביה.

 

יש לי ידידה שהצעתי לה לצאת עם מכר אתיופי,היא אמרה לי:למה לצאת עם שחור אם המנוע דרדרלה?..:screwy:

 

1:0

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 54
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

אני מתלבט בין 1.2 רגילה (אמבינט אם אני לא טועה) לבין 1.4 רגילה. ברכב ליסינג אני מעדיף לשלם קצת יותר על המנוע המחוזק מאשר על מראות חשמליות מתקפלות ,גנטים מגנזיום ועוד איזה דבר או שניים קטנים. נחליט בקרוב...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מסכים עם הגישה. הרכב מהיר יותר משמעותית בכל מצב. ה1.2 אמנם זריז יותר מנניח פלואנס 1.6 באופן מאוד משמעותי, אבל עדיין ה1.4 עדיף בהרבה.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ה-1.4 יקרה מה-1.2 ב-8,000 ש"ח. מעבר לתוספת עלות של הליסינג (אם אתה משלם), יעלה לך עוד 200 ש"ח בשווי למס.

האוקטביה גם כך לא מתקשרת ומהנה במיוחד, ובגרסה החדשה ויתרו גם על המתלה האחורי הנפרד. ה-1.2 מספיק זריזה כדי לעקוף בביטחה וללא היסוס בכל מצב נורמלי. תעשה חשבון עלויות כולל ותבדוק אם שווה לך.

הפיצ'ר העיקרי שבגללו אני לוקח את האלגנס זה התמיכה לגב תחתון במושב נהג שחסרה לי מאוד בגירסה הבסיסית. בקרת אקלים ומראות מתקפלות זה בונוס נחמד שעוזר לבלוע את תוספת השווי מס (את הליסינג אני לא משלם). כל השאר לא מעניין כל כך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין סתימה בחור הניקוז! הרכב היה בן חודש ושבועיים בערך כשזה קרה בפעם הראשונה וככה מאז ועד היום- זה התכן שלהם. למה? אין לי מושג.

העניין עם השמן לא מפתיע. זה קיים בהרבה מנועים חדשים שצורכים טיפה יותר שמן בחייהם הראשונים עד המילוי הראשון ואז הכל תקין (כמובן שאעקוב אבל לדעתי כבר לא יהיה חסר שמן)

מה הקשר למנוע 1.2? זה יכול להיות בכל נפח מנוע.

 

למי ששאל על תמיכה בעברית- אין כלל תמיכה בעברית במערכת המולטימדיה.

 

צריכת דלק ממוצעת עומדת כרגע על 1:14 משולב! (הגעתי גם ל-14.5) עם נהיגה לא רגועה בכלל, כולל האצות וגדישה בעקיפות וכדומה- צריכת דלק מצויינת לכל הדעות!

בנהיגה קצת יותר סבלנית ופחות נמרצת אפשר גם להגיע לתוצאה מרשימה אף יותר.

 

אני עם 8700ק"מ וממש לפני שעה נדלקה לי נורת מפלס השמן בפעם השניה. פעם ראשונה הייתה לפני כ3K ק"מ.

 

בעניין הניקוז, בנוכחית עוד לא נתקלתי בזה אבל דווקא באוקטביה הקודמת הופיעה התופעה הזו של פתיחת הדלת והשטפון.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי נסחפת, להשוות את ה 1.2 TSI למנוע 2.0 או 1.8 מודרני? לדעתי אפילו היצרן לא התכוון להגיע לביצועים כאלה אלא להגיע לתחליף ל 1.6 אטמוספרי מודרני עם צריכת דלק טובה יותר.

מנוע 1.6 מודרני הוא בין 120- 130 כ"ס ולדעתי רק לזה אתה יכול להשוות את ה 1.2TSI הזה, במנוע 2.0 הספקים מעל 150 כ"ס, איך בכלל אפשר להשוות?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני עם 8700ק"מ וממש לפני שעה נדלקה לי נורת מפלס השמן בפעם השניה. פעם ראשונה הייתה לפני כ3K ק"מ.

 

בעניין הניקוז, בנוכחית עוד לא נתקלתי בזה אבל דווקא באוקטביה הקודמת הופיעה התופעה הזו של פתיחת הדלת והשטפון.

 

יש עדכון לגבי השמן?

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ה-1.4 יקרה מה-1.2 ב-8,000 ש"ח. מעבר לתוספת עלות של הליסינג (אם אתה משלם), יעלה לך עוד 200 ש"ח בשווי למס.

האוקטביה גם כך לא מתקשרת ומהנה במיוחד, ובגרסה החדשה ויתרו גם על המתלה האחורי הנפרד. ה-1.2 מספיק זריזה כדי לעקוף בביטחה וללא היסוס בכל מצב נורמלי. תעשה חשבון עלויות כולל ותבדוק אם שווה לך.

הפיצ'ר העיקרי שבגללו אני לוקח את האלגנס זה התמיכה לגב תחתון במושב נהג שחסרה לי מאוד בגירסה הבסיסית. בקרת אקלים ומראות מתקפלות זה בונוס נחמד שעוזר לבלוע את תוספת השווי מס (את הליסינג אני לא משלם). כל השאר לא מעניין כל כך.

 

ומה ההבדל במחיר בין שתי רמות הגימור של ה1.2?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש עדכון לגבי השמן?

 

קודם כל תיקון טעות, ביררתי הבוקר עם חברת הליסינג מתי היתה הקריאה הקודמת שלי בעניין השמן ונאמר לי שזה היה ב3000ק"מ.

 

עכשיו שלחו מישהו שמילא לי שמן וגם מים(אמנם לא נדלקה עדיין נורה אבל המפלס היה על המינ') והוא הוסיף ואמר שקוראים לו המון למילוי שמן בסקודות החדשות. שאלתי אותו אם גם בראפיד והוא אמר שלא.

 

נראה מתי תהא הפעם הבאה...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מקווה ששמו לך שמן מתאים. תיכף זה יצורף לעלות הליסינג ;-) אבל זה קצת מטריד בשני מישורים: (א) למה חסר נוזל קירור? (ב) ברור שמעניין לדעת למה חסר שמן, אבל האם זה כך גם במנועי 1.2 אחרים בקונצרן? יש פה מישהו עם גולף/לאון 1.2?

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3586 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...