Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4661 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
גיא שלום תתכונן ה127 1300 בדרך

יש!!!!:lol:

הרכבים שלי: פיאט 127 73, פיאט 127 81 ספורט, פיאט 127 81 4דלתות, אלפא סוד 1.3 81, פיאט 131 77, פיאט טיפו 89, פיאט אונו 1.1 91. מחפש כל פיאט או איטלקיה לשיפוץ. חבר מועדון ה-5 מס14409. גיא למברסקי.

  • תגובות 57
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

צהריים טובים לכולם.

אני מחפש כבל ספידומטר. למי יש?

הרכבים שלי: פיאט 127 73, פיאט 127 81 ספורט, פיאט 127 81 4דלתות, אלפא סוד 1.3 81, פיאט 131 77, פיאט טיפו 89, פיאט אונו 1.1 91. מחפש כל פיאט או איטלקיה לשיפוץ. חבר מועדון ה-5 מס14409. גיא למברסקי.

פורסם
צהריים טובים לכולם.

אני מחפש כבל ספידומטר. למי יש?

 

 

גיא, מייצרים פה בארץ כבל לפי מידה בעלות של כ 200 ₪ במכוני ספידומטרים.

אחד מהם הוא אוו ספידומטרים (פנה בבקשה לסיגל) המפרסמים פה בפורום.

 

עדיף להגיע עם האוטו ע"מ להיות בטוח שאין טעויות :wink:

 

בלי קשר, יש אתר שמוכר חלקים במיוחד לסוד בלינק הבא:

http://www.alfasud-parts.co.uk/catalog/?utm_source=30+July+2013&utm_campaign=email20130730&utm_medium=email

הרבה חברים קונים אצלו.

 

בהצלחה.

שי ורד

פורסם
גיא, מייצרים פה בארץ כבל לפי מידה בעלות של כ 200 ₪ במכוני ספידומטרים.

אחד מהם הוא אוו ספידומטרים (פנה בבקשה לסיגל) המפרסמים פה בפורום.

 

עדיף להגיע עם האוטו ע"מ להיות בטוח שאין טעויות :wink:

 

בלי קשר, יש אתר שמוכר חלקים במיוחד לסוד בלינק הבא:

http://www.alfasud-parts.co.uk/catalog/?utm_source=30+July+2013&utm_campaign=email20130730&utm_medium=email

הרבה חברים קונים אצלו.

 

בהצלחה.

הם שולחים לארץ?

הרכבים שלי: פיאט 127 73, פיאט 127 81 ספורט, פיאט 127 81 4דלתות, אלפא סוד 1.3 81, פיאט 131 77, פיאט טיפו 89, פיאט אונו 1.1 91. מחפש כל פיאט או איטלקיה לשיפוץ. חבר מועדון ה-5 מס14409. גיא למברסקי.

פורסם

החנות ששי המליץ היא נפלאה,כנראה המאגר הכי גדול של חלפים שניתן למצוא במקום אחד



פיטר הוא גם בחור די אמין ולי אישית יש הרבה חלקים שהזמנתי ממנו לספרינט בזמנו.



אבל הבחור לא זול בלשון המעטה,שמתי לב שבשנים האחרונות הוא העלה מחירים לרמה שלדעתי לא ממש הגיונית.

מה גם שכל חלק שהוא מוכר הוא ידאג לפצל למרכיבים הכי קטנים ולגבות עליהם בהתאם,נגיד את מראת צד הוא יפצל לזכוכית ובית מראה,או סט כלים הוא יפצל לנרתיק,מברג מפתח כלים וכו'.

אותי אישית זה די מרגיז.

 

שורה תחתונה,אם תוכל למצוא משהו בארץ אז עדיף.

פורסם

מה עלות המשלוח לחבילה 2 קילו?

הרכבים שלי: פיאט 127 73, פיאט 127 81 ספורט, פיאט 127 81 4דלתות, אלפא סוד 1.3 81, פיאט 131 77, פיאט טיפו 89, פיאט אונו 1.1 91. מחפש כל פיאט או איטלקיה לשיפוץ. חבר מועדון ה-5 מס14409. גיא למברסקי.

פורסם

גיא לא רציתי להעיר לך אבל אתה שואל פה שאלות שתקבל את כל התשובות עליהן במייל פשוט למוכר.

התנהלתי מול הרבה מוכרים בחו"ל ואם הייתי מחכה להשערות של חברי פורום לעלויות משלוח ממדינה כזו או אחרת במשקל כזה או אחר כנראה לא הייתי מתקדם כ"כ עם הרכב. מצטער אם מעט הקצנתי אבל רק ככה מזיזים דברים. גם לגבי עלות משלוח וגם לגבי השאלה אם הוא שולח לארץ.

 

אני באופן אישי מזמין דיי הרבה מחו"ל והאמת זה לפעמים אפילו יותר נוח לי לקבל את זה בדואר ליד ולא להסתובב בארץ ולעשות המון טלפונים לבירור.

 

בהצלחה!

VW GOLF MK2 1.3

FIAT 500L 1.4

MG4 

פורסם

אני שלחתי למוכר 3 מיילים והוא עדין לא ענה לי. לגבי איביי אין שם את החלק שאני מחפש.

הרכבים שלי: פיאט 127 73, פיאט 127 81 ספורט, פיאט 127 81 4דלתות, אלפא סוד 1.3 81, פיאט 131 77, פיאט טיפו 89, פיאט אונו 1.1 91. מחפש כל פיאט או איטלקיה לשיפוץ. חבר מועדון ה-5 מס14409. גיא למברסקי.

פורסם

הבנתי, העניין עלול להיות מתסכל במידה ותזמין ממנו והוא לא יענה!

בזמנו שהייתה לי ספרינט לא יצא לי להכיר את האתר הזה!

VW GOLF MK2 1.3

FIAT 500L 1.4

MG4 

פורסם

לגבי פיטר , הבחור בסוף חוזר , תמיד, גם אם זה לוקח כמה ימים.

יש לו באתר שירות כזה שכל מייל שנשלח , מתקבל מייל חזרה עם מספר בקשה , מה שמעיד על הרצינות שלו.

למיטב הבנתי הוא עובד בעבודה אחרת ועושה את זה כתחביב!

אני קניתי ממנו הרבה פריטים בסה״כ הייתי מאוד מרוצה

 

 

בהצלחה!

פורסם
לגבי פיטר , הבחור בסוף חוזר , תמיד, גם אם זה לוקח כמה ימים.

יש לו באתר שירות כזה שכל מייל שנשלח , מתקבל מייל חזרה עם מספר בקשה , מה שמעיד על הרצינות שלו.

למיטב הבנתי הוא עובד בעבודה אחרת ועושה את זה כתחביב!

אני קניתי ממנו הרבה פריטים בסה״כ הייתי מאוד מרוצה

 

 

בהצלחה!

לפני חודשיים הזמנתי ממנו ספויילר דיי נדיר שלא מצאתי באי ביי כבר שנתיים. , לקח קצת זמן עד שהגיע אבל הגיע .


×
×
  • תוכן חדש...