Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7937 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

טוב, הייתי בספרד שבוע במלגה, היה ממש כיף ואני ממליץ לכולם להגיע לחופש באזור...

בכל מקרה, מבחינה מוטורית, מן הסתם הרב אירופאיות או יותר נכון- צרפתיות (כמה מגאן קופה היו שם, הרגשתי כמו בבית...), דבר מוזר הוא שלכל המגאן קופה שם אין סאנרוף, ופה לכולן יש, ובכלל כמעט ואין שם סאנרופים (לא יודע למה שמתי לב לזה אבל מילא...). לא ראיתי הרבה אקזוטיות, אבל מכוניות ספורטיביות, או לפחות בעלי מראה ספורטיבי, יש בשפע...

בכל מקרה הבאתי מה שהאמת גם שם היה מאד נדיר (ראיתי רק על מכונית אחת)- מנורות לקסוס אחוריות למגאן קופה שלי! לא ניתן להשיג בארץ וגם לא ראיתי, המחירים בספרד אמנם יקרים מאד, אבל זה שווה את זה.

עוד לא התקנתי אותם כי שמתי היום את האוטו במוסך עקב תאונת הגלגל שהייתה לי אם אתם זוכרים...

אז הנה כמה תמונות:

DSCN3625.JPG

DSCN3627.JPG

DSCN3628.JPG

DSCN3629.JPG

DSCN3634.JPG

DSCN3636.JPG

פורסם

הערות לתמונות ולבאות אחריהן:

טיוטה סליקה- לא נדירה ויש שם הרבה, פשוט היא סתם יפה.

השעון שקניתי- הפרארי היחיד שמשיגים ב9 יורו :-D , אל תשימו לב לגודל היד, פשוט צלמתי מלידה..

המרצדס הזו- יש כאלה בארץ?

מה זה האוטו שנראה מיושן עם מנורות שנפתחות?

אלפא GT- יש בארץ?

הקטנטנות החמודות- מישהו מכיר? MICROCAR

DSCN3645.JPG

DSCN3654.JPG

DSCN3622.JPG

פורסם

אים ייצא לך אי פעם לנסוע לספרד-ברצלונה, אז תעשה קפיצה למקום שנקרא אנדורה, אנדורה היא בעצם ארץ קטנה לייד ברצלונה, מבחינת מוטוריקה, המקום מפוצץ,כל רכב שני הוא רכב משופר...מלא חנויות שיפורים ברמה,בקיצור , בהחלט שווה ביקור.

פורסם
טוב, הייתי בספרד שבוע במלגה, היה ממש כיף ואני ממליץ לכולם להגיע לחופש באזור...

בכל מקרה, מבחינה מוטורית, מן הסתם הרב אירופאיות או יותר נכון- צרפתיות (כמה מגאן קופה היו שם, הרגשתי כמו בבית...), דבר מוזר הוא שלכל המגאן קופה שם אין סאנרוף, ופה לכולן יש, ובכלל כמעט ואין שם סאנרופים (לא יודע למה שמתי לב לזה אבל מילא...). לא ראיתי הרבה אקזוטיות, אבל מכוניות ספורטיביות, או לפחות בעלי מראה ספורטיבי, יש בשפע...

בכל מקרה הבאתי מה שהאמת גם שם היה מאד נדיר (ראיתי רק על מכונית אחת)- מנורות לקסוס אחוריות למגאן קופה שלי! לא ניתן להשיג בארץ וגם לא ראיתי, המחירים בספרד אמנם יקרים מאד, אבל זה שווה את זה.

עוד לא התקנתי אותם כי שמתי היום את האוטו במוסך עקב תאונת הגלגל שהייתה לי אם אתם זוכרים...

אז הנה כמה תמונות:

האלפא GT מספיק אקזוטית בישבילי!:wink:

כמה עלו לך המנורות למגאן??

פורסם

עלו לי בערך אלף, וזה לא כולל מיסים (IVA) ומסי יבוא (ששכחתי לשלם בטעות :wink: )

 

ד"א- גם שם יש מלא מכוניות משופרות, אבל קוסמטית נוסח ערס עם טעם טוב ומקצועי, אז לא התלהבתי כ"כ.

פורסם
המרצדס הזו- יש כאלה בארץ?

מה זה האוטו שנראה מיושן עם מנורות שנפתחות?

אלפא GT- יש בארץ?

הקטנטנות החמודות- מישהו מכיר? MICROCAR

מרצדס כזו בדיוק ראיתי בכביש בית דגן ראשל"צ בשבוע שעבר.

האוטו שנראה מיושן עם מנורות נפתחות הוא וולוו 480 משנות השמונים. גם כזו אני זוכר שראיתי בארץ, אבל שנים שלא ראיתי אחת.

הקטנטנות החמודות הן ליג'יה. אם אני זוכר נכון דובר פעם על יבוא של דגם אחר של ליג'יה לטובת ילדי מיול מתוסכלים, אבל לא הצליחו להשחיל אותו לקבוצת רישוי של צעצועון, וכרכב הוא לא תחרותי מספיק.

פורסם

ברוך שובך.

מרצדם C קופה (נדמה לי שזה שמה) יש מסתובבת אחת בר"ג-גבעתיים

הליג'יה עושה רושם של כלי עירוני חמוד.

אני זוכר שבאוטומוטור הקודם הם הציגו 2 דגמים פתוח וסגור(ששונים מהדגם שיש פה). הבחור שם הסביר שיש מדינות שבהן זה נחשב אופנוע עם 4 גלגלים או משהו כזה ויש הקלות מבחינת רשיון (גיל צעיר או שלא צריך רישיון אני לא ממש זוכר).

לא מזמן הייתה כתבה שהם קיבלו אישור אבל רק כרכב שירות למקומות סגורים .

 

תתחדש על הפנסים

והפעם נסלח לך שלא הודעת כשחזרת :-D

אני והקליאו כבר לא ביחד

אווווי הגעגועים

פורסם

אלו לא ליג'יה. הכחולה היא מיקרוקאר MC1, זאטוטית עירונית מצרפת

(בנוסח דומה לליג'יה, הנושא הזה מאוד מפותח אצל הפרנקופילים משום מה).

 

את השנייה אני לא מזהה, אבל ליג'יה היא לא - בוודאות כמעט מוחלטת.

פורסם

בקשר ל-C:

שם הדגם המדוייק הוא C SPORT COUPE.

מסתובבות כמה כאלו בסביון, רק לפני יומיים ראיתי 2 כאלו במרחק של כמה מטרים אחת מהשנייה ברחוב ראשי בסביון.

פורסם
אלו לא ליג'יה. הכחולה היא מיקרוקאר MC1, זאטוטית עירונית מצרפת

(בנוסח דומה לליג'יה, הנושא הזה מאוד מפותח אצל הפרנקופילים משום מה).

את השנייה אני לא מזהה, אבל ליג'יה היא לא - בוודאות כמעט מוחלטת.

התכוונתי לשניה. ואתה צודק זו לא ליג'יה. חצי מבט על הכיתוב מאחור שכנע אותי משום מה שכתוב שם ליג'יה...

חיפוש די אינטנסיבי לא הצליח לפתור את מה שעכשיו ממש יפריע לי לישון...

אגב, ייתכן שמה שכתוב לה מאחור זה HIGO? כי אם כן, אז זה בספרדית תאנה. הרבה תמונות של תאנים מצאתי בגוגל עם החיפוש הזה :|

פורסם

שעות שאני יושב וחוקר את התמונות.

יש פה תמונה אחת של אוטובוס והרבה מכוניות שמוכרים בארץ.

תמונה של דייהו.

תמונה של יד.

תמונה של בקליות שקופות,,שזה יפה.

תמונה של רנו 4 מיסחרית.

תמונה של וולוו ישנה ששווה בערך 100 $ שניראת מושבתת.

הרבה מכוניות מיקרו חמודות

לא נראה לי שלא כדאי לחולה הגה לטוס לספרד

אייל

פורסם
אגב, ייתכן שמה שכתוב לה מאחור זה HIGO? כי אם כן, אז זה בספרדית תאנה. הרבה תמונות של תאנים מצאתי בגוגל עם החיפוש הזה :neutral:

זה אכן נראה כמו Higo... שם היצרן/דגם זה בטח לא, כנראה מדובר ברכב של מועצת הפירות :-P

פורסם

אם אתם רוצים לדעת מה כתוב שם אז זה FRIGO

במקרה זה גם שם חברת הגלידות הכי גדולה שם, עם הסמל שבדיוק כמו של שטראוס, גם עם אותם שלגונים, רק שפה בארץ זה נמכר תחת השם שטראוס.

הייתם קרובים, זה לא רכב של מועצת הפירות, אלא של מועצת הגלידות.

 

ללוטוס אליזה- העניין הוא שאת כל התמונות האלה צילמתי ביום האחרון שלי שם והוא היה עוד חצי יום, המצלמה כל הזמן הייתה בכספת כי לא יכולתי להביא אותה לים או בערבים לפורטו מרינה איפה שכל המועדונים, בנוסף אלה לא כל התמונות, יש לי עוד מכוניות נדירות ומשופרות בכרטיס אבל התעקשתי עליהם בגלל שאני לא יודע אילו מכוניות אלה...

דווקא יש שם הרבה מכוניות ספורטיביות ולאו דווקא פוזאיסטיות שלא רואים הרבה בארץ- כמו הגרסא הספורטיבית של הפוקוס שראיתי כמה בעיקר בלילות (שאין לי מושג או פרטים על האוטו עצמו), מאזדה RX8 עם דלתות התאבדות קטנות וחמודות ועוד.. ישנו אזור במלגה ששם כל המליינים עם האקזוטיות אבל לא הייתי שם, פגשתי שם כמה בנות שהיו איתנו בטיסה ובספרד והן אמרו שהצטלמו גם ליד מכוניות כמו פרארי וכד' (כ"כ קינאתי שקניתי את השעון :( )

פורסם
אים ייצא לך אי פעם לנסוע לספרד-ברצלונה, אז תעשה קפיצה למקום שנקרא אנדורה, אנדורה היא בעצם ארץ קטנה לייד ברצלונה, מבחינת מוטוריקה, המקום מפוצץ,כל רכב שני הוא רכב משופר...מלא חנויות שיפורים ברמה,בקיצור , בהחלט שווה ביקור.

ממש "קפיצה" 3 שעות נסיעה באוטובוס לא כולל עצירה

ואם זה לא מספיק - חרא אוכל... עשינו snowboard שבוע באנדורה ובפעם הבאה אנחנו מביאים שימורים איתנו.

×
×
  • תוכן חדש...