Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4845 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

רכבים עוברים מתחיחות פנים,שינוים טכולוגיים במנועים,וכד'.. מה קורה עם פסי היצור הישנים? האם היצרן מוכר אותם? במידה וכן האם אותו פס "ישן" שנמכר ימשיך להיות משווק במדינה אחרת? תחת שם אחר?

אשמח אם מישהו יאיר לי את הנושא

"אם אי פעם המהירות תהרוג אותי , אל תבכו , כי אני אחייך". פול ווקר ז"ל

פורסם

בדר"כ מוכר אותם לעולם המתפתח, דוגמאות בולטות:

פיאט מכרה את פס הייצור של ה-127 לרוסים אשר ביססו עליה את הלאדה זיגולי.

"תעשיית" הרכב האיראנית מבוססת ברובה על פסי ייצור ישנים של מכוניות ששיווקם הופסק:

http://cars.walla.co.il/?w=/4700/2558467

יצרנים סיניים מבססים חלק מהדגמים שלהם על פסי ייצור ישנים של רכבים אירופאיים / יפנים.

 

יש עוד דוגמאות מדרום אמריקה, אסיה וכו'

 

ד"א, לא מכיר דוגמאות מאפריקה שמדרום לסהרה.

.We apologise for the inconvenience

פורסם

פיאט לא מכרה את פס הייצור של ה 127 מעולם.

הלאדה הראשונה היתה פיאט 124 שיוצרה ברישיון בבריה"מ, בתקופה שה 124 עדיין נמכרה באירופה.

פיאט ללא ספק היא אלופת העולם במיחזור מכוניות; כמעט כל דגמי פיאט שירדו מפסי הייצור באירופה, עברו להיות מיוצרים במדינות מתפתחות.

ה 126 הקטנטנה יוצרה בפולין, וכך גם ה 125, ה 131 יוצרה שנים ארוכות בטורקיה, הפנדה בספרד וכולי.

אולי הרבה כבוד זה לא הביא, אבל כסף כן.

 

מדרום לסהרה שוכנת ניגריה, בה הורכבו שנים ארוכות דגמי ה 504 של פיג'ו, כמו גם בארגנטינה.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

למשל :-

לקונצרן סקודה היה קו ייצור פלגים PAL.

כש VW קנתה את סקודה רצו להתפטר ממנו (ייצר בטכנולוגיה מיושנת ממוטות משושים- ח"ג יקר ,עב"ש לא יעיל,הרבה נפולת.) ולפנות מקום. VW קשור לבוש,שם פלגים בוש.

ב-91 לקחנו אותו בפרוטות והעברנו למדינה אפריקאית.ייצרנו עד שהסינים הרגו אותו עם TORCH.לאחרונה ראיתי שתולים(ות) עליו כביסה.

פורסם
פיאט לא מכרה את פס הייצור של ה 127 מעולם.

הלאדה הראשונה היתה פיאט 124 שיוצרה ברישיון בבריה"מ, בתקופה שה 124 עדיין נמכרה באירופה.

פיאט ללא ספק היא אלופת העולם במיחזור מכוניות; כמעט כל דגמי פיאט שירדו מפסי הייצור באירופה, עברו להיות מיוצרים במדינות מתפתחות.

ה 126 הקטנטנה יוצרה בפולין, וכך גם ה 125, ה 131 יוצרה שנים ארוכות בטורקיה, הפנדה בספרד וכולי.

אולי הרבה כבוד זה לא הביא, אבל כסף כן.

 

מדרום לסהרה שוכנת ניגריה, בה הורכבו שנים ארוכות דגמי ה 504 של פיג'ו, כמו גם בארגנטינה.

 

http://www.autoedizione.com/punto-classic-is-fiats-secret-weapon-in-serbia/

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

פורסם
פיאט לא מכרה את פס הייצור של ה 127 מעולם.

הלאדה הראשונה היתה פיאט 124 שיוצרה ברישיון בבריה"מ, בתקופה שה 124 עדיין נמכרה באירופה.

פיאט ללא ספק היא אלופת העולם במיחזור מכוניות; כמעט כל דגמי פיאט שירדו מפסי הייצור באירופה, עברו להיות מיוצרים במדינות מתפתחות.

ה 126 הקטנטנה יוצרה בפולין, וכך גם ה 125, ה 131 יוצרה שנים ארוכות בטורקיה, הפנדה בספרד וכולי.

אולי הרבה כבוד זה לא הביא, אבל כסף כן.

 

מדרום לסהרה שוכנת ניגריה, בה הורכבו שנים ארוכות דגמי ה 504 של פיג'ו, כמו גם בארגנטינה.

 

צודק לגבי הבלבול בין 124 ל-127.

לעניין פיג'ו 504 - עד כמה שידוע לי, מדובר במפעל של פיג'ו שהוקם שם בשנות ה60' ופשוט המשיך לפעול עד שנות ה2000, ולא במכירה של פסי ייצור שלמים לאחר שסיימו את שיווק ה504.

אם ידוע לך (או לכל אחד אחר) על רכבים עם שמות מותג "אפריקאיים" בדומה לדוגמה האיראנית שהבאתי, אשמח לשמוע (סתם מתוך עניין גרידא).

.We apologise for the inconvenience

פורסם
צודק לגבי הבלבול בין 124 ל-127.

לעניין פיג'ו 504 - עד כמה שידוע לי, מדובר במפעל של פיג'ו שהוקם שם בשנות ה60' ופשוט המשיך לפעול עד שנות ה2000, ולא במכירה של פסי ייצור שלמים לאחר שסיימו את שיווק ה504.

אם ידוע לך (או לכל אחד אחר) על רכבים עם שמות מותג "אפריקאיים" בדומה לדוגמה האיראנית שהבאתי, אשמח לשמוע (סתם מתוך עניין גרידא).

 

הפיג'ו הניגרי נקרא פיג'ו וד'אנגל.

עכשיו מרכיבים שם משאיות וקומנדקרים איווקו צבאיים . הצבא הניגרי גדול ומעורב בכל "כוחות השלום" בצ'אד,סיירה ליאונה,רפובליק סנטראפריקיין,קונגו,קרן אפריקה... וצורך אלפי רכבים.

פורסם

זו כלל לא 127 אלא דגם מפיתוח ברזילאי עצמאי שנקרא 147.

המנוע היה בנפח 1050 וגם הוא מפיתוח ברזילאי עצמאי, וכך גם התיבה בעלת 5 ההילוכים.

לארץ היא יובאה בין השנים 84' ל 87', ונקראה 127.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

היום לדעתי הכל רובוטים, פשוט מתכנתים אותם מחדש (לא פשוט בכלל:wink:).

 

יש רכבים ישנים שהם קלאסיקות, אני תמיד שואל את עצמי, אם הם היו כל כך מוצלחים, למה לא משפרים אותם (בעיקר מבחינת דלק ומבחינה בטיחותית, שזה לא אמור ליהיות מסובך), ומייצרים אותם שוב.

×
×
  • תוכן חדש...