Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4903 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
מערכת מתלים רב חיבורית היא סטנדרט בכל דגמי הגולף דור 5 ו 6, מדוע לשנמך מערכת שמשפיעה לטובה גם בנוחות וגם באחיזה ?

VW הצהירו שהבשורה העיקרית בדור ה 7 היא הורדת עלויות יצור, מה שהם עשו בפועל בכדי להיות גם תחרותיים במחיר וגם

להתחרות בפרימיום זה בעצם לשווק שני גרסאות גולף במקביל, כאשר הטריק השיווקי הוא להעמיד למבחנים רק את הגרסאות

היקרות.

 

אתה אמיתי?! שמעת פעם על יצרן שמעמיד למבחנים רק את הגרסאות הזולות והפשוטות?! זה נקרא אצלך תרגיל שיווקי? כשאתה הולך לראיון עבודה או דייט אתה מקפיד על ההופעה שלך, או בא בבגדים קרועים, לא מגולח ושיער מפוזר?!

את עלויות היצור פולקסווגן הוזילו על ידי שימוש "רוחבי" למספר דגמים באותם מכלולים לרבות שלדה, גיר ומנועים ולא על ידי שימוש בחומרים זולים. אל תתבלבל. כל יצרן מעמיד מספר גרסאות אבזור כדי לגרוף כמה שיותר קונים שיתאפשר להם לרכוש את הרכב, כל אחד ברמת האבזור שהוא יכול להרשות לעצמו. אתה מכיר רכב שמגיע רק בגרסת אבזור אחת? אם כן ספר לנו כדי שנחכים מתבונתך כי רבה.

פורסם
אתה אמיתי?! שמעת פעם על יצרן שמעמיד למבחנים רק את הגרסאות הזולות והפשוטות?! זה נקרא אצלך תרגיל שיווקי? כשאתה הולך לראיון עבודה או דייט אתה מקפיד על ההופעה שלך, או בא בבגדים קרועים, לא מגולח ושיער מפוזר?!

את עלויות היצור פולקסווגן הוזילו על ידי שימוש "רוחבי" למספר דגמים באותם מכלולים לרבות שלדה, גיר ומנועים ולא על ידי שימוש בחומרים זולים. אל תתבלבל. כל יצרן מעמיד מספר גרסאות אבזור כדי לגרוף כמה שיותר קונים שיתאפשר להם לרכוש את הרכב, כל אחד ברמת האבזור שהוא יכול להרשות לעצמו. אתה מכיר רכב שמגיע רק בגרסת אבזור אחת? אם כן ספר לנו כדי שנחכים מתבונתך כי רבה.

 

אני לא מדבר על נהיגה ראשונה במסגרת ההשקה, חיפשתי מבחני דרך של מגזינים, ועבר די הרבה זמן מההשקה באוקטובר...

הגרסה הכי פופולרית של הגולף 6 באירופה הייתה ה 1.6 TDI כמעט 70% מהמכירות !

VW החליטה שהדגם הזה בגולף 7 שייך לגרסאות הנחותות ובאופן מפתיע עדיין לא מצאתי לה מבחני דרך אפילו לא בגרמניה !

ואני מדגיש לא מדובר רק ברמת אבזור השוני בין הגרסאות הוא הרבה יותר מהותי, בד"כ כשיש דגם חדש העיתונות לוקחת

את הגרסה הכי תחרותית כמו למשל 1.6 אוט אצלנו, ומפגישה אותה עם המתחרות לסגמנט, באופן מוזר המבחנים שמצאתי

הם רק ל 1.4 140 TSI ו 2.0 150 TDI .

פורסם

איך זה שאף אחד לא יודע מתי היא צפויה לשווק?

הרי אמרת כבר שהיא הייתה אמורה לצאת בפברואר - איך ידעת שהיא אמורה לצאת בפברואר, והאם אמרו כבר שהיא לא תשווק בחודש הזה? האם הודיעו על דחיה אך לא אמרו למתי?

עוד שאלה, מי הם המתחרות המובילות של הגולף?

פורסם
איך זה שאף אחד לא יודע מתי היא צפויה לשווק?

הרי אמרת כבר שהיא הייתה אמורה לצאת בפברואר - איך ידעת שהיא אמורה לצאת בפברואר, והאם אמרו כבר שהיא לא תשווק בחודש הזה? האם הודיעו על דחיה אך לא אמרו למתי?

עוד שאלה, מי הם המתחרות המובילות של הגולף?

להערכתי כל עוד יש במלאי דור 6 בכמויות של עשרות לא יחל שווק דור 7.

×
×
  • תוכן חדש...