Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7965 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי את כבל האר סי איי שבא מהדיסק.לאן אני מחבר אותו?

והאם אני צריך להישתמש במפצלים?

יש לציין כי בקרוס יש כניסה left right ןגם יציאותleft right .

המגבר הוא 4 יציאות ואני רוצה לחבר רק את הסאב לקרוסאובר,ואת הרמקולים לחבר אבל לא דרך הקרוס.

פורסם

יש לך בקרוס IN לשם תחבר את הR.C.A זאתי הכניסה מהHU לקרוסובר.

 

ויש לך AUT SUB שזה היציאה משם אתה מחבר למגבר לR.C.A.

Mitsubishi Super Lancer GLXi 95 Manual

פורסם

זה הבנתי.

השאלה שלי אם אנירוצה לחבר רק אבל רק את הסאב דרך הקרוס ,ואת הרמקולים לחבר

כך שלא יעברו דרך הקרוס ,האם עליי להשתמש במפצלי rca ???

פורסם
זה הבנתי.

השאלה שלי אם אנירוצה לחבר רק אבל רק את הסאב דרך הקרוס ,ואת הרמקולים לחבר

כך שלא יעברו דרך הקרוס ,האם עליי להשתמש במפצלי rca ???

לקרוס אקטיבי לא ניתן לחבר רמקולים/סאבים/טוויטרים ומה לא...

לקרוס אקטיבי אתה מחבר מגברים, אשר הם מחוברים לרמקולים/סאבים/טוויטרים וכו'.

הסדר הנכון הוא כזה:

 

******(RCA) *******(RCA)***** (חוט רמקול)*****************

רדיו דיסק-----> קרוס אובר-----> מגבר---------->רמקולים/טוויטרים/סאבים.

 

האם זה נשמע לך יותר הגיוני?

פורסם

חיברתי את כבל ה אר סי איי לקרוס כאשר בכל סוף כבל חיברתי מפצלי rca.

את המפצלים חיברתי כדלקמן-

יציאה אחת מהמפצל ישירות למקום שבו מצויין sub על הקרוס(ימין).

יציאה שנייה מאותו מפצל ישירות למקום בו מצוייןfull range עלהקרוס(ימין).

 

יציאה אחת מהמפצל שבא מהכבל השני ישירות למקום של הסאב בקרוס(שמאל)

יציאה שנייה מאותו מפצל ישירות למקום בו מצויין full range על הקרוס(שמאל)

עד לכאן בסדר????????.

הלאה.

מהקרוס הוצאתי את זוג ה-rca של הסאב ישירות למגבר שמחובר בגישור לטובת הסאב,

וחיברתי את הכבלים ,כל אחד לימקומו.

כך גם לגבי ה-כבלים השניים של ה-fullrangeשאותם חיברתי לצד השני של המגבר

המיועד לרמקולים האחוריים.

 

הבעיה שלי שיש רעש לוואי מאד מוזר מהרמקולים האחוריים(לא היה רעש לפני שהתקנתי את הקרוס). כמו קול דק וצורמני שנמצא בווליום נמוך ונעלם כשהווליום יותר גבוה.

יש לציין כי הרעש הוא לא רעש של אלטרנטור /מנוע אלא רעש יציב.

האם זוהי בעייה של החיבורים?? או של החוטים? או משהו אחר??

×
×
  • תוכן חדש...