Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

נורת EPC נדלקה ולאחר מכן Control system for exhaust פאביה 2005


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4980 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים.

אספר בקצרה את השתלשלות האירועים ואני מקווה שתוכלו לעזור לי.

תדלקתי בתחנת דלק הקבועה שלי, נסעתי עם הרכב מספר קילומטרים וחניתי, כיביתי את הרכב.

לאחר מכן התנעתי והתחלתי לנסוע, נורת הEPC נדלקה והמהירות הוגבלה למשהו כמו 20-30 קמ"ש.

כיביתי את הרכב והתנעתי שוב, הרכב חזר לנסוע כרגיל. חניתי וכיביתי שוב.

לאחר שעה חזרתי לאוטו והתנעתי שוב, הפעם אחרי חצי סיבוב של הסוויץ' כל הנורות נדלקו כמו כל פעם

כשהרכב עושה בדיקה עצמית אבל לאחר מכן הנורות הבהבו מספר פעמים ונכבו.

ניסיתי להתניע מספר פעמים ולבסוף הצלחתי, נורת הControl system for exhaust נדלקה

והנסיעה הייתה מגומגמת ועם דפיקות בין ההילוכים.

נסעתי כך בערך 2 קילומטר הביתה על מהירות של 30 קמ"ש.

 

מה לדעתכם יכולה להיות הבעיה?

יכול להיות שתדלקו לי סולר במקום בנזין?!

האם גרמתי נזק נוסף כשנסעתי בערך 2 קילומטר על מהירות נמוכה מאוד לאחר שנדלקה הנורה?

 

אשמח לעזרת מומחי VW ואני יודע שיש כאן הרבה כאלה. :) תודה.

פורסם

הצלחתי לאתר את החשבונית.

רשום בנזין 95 אז מהבחינה הזאת נרגעתי.

עכשיו נזכרתי בעוד פרט שהמתדלקת נתנה עוד לחיצה של שני ליטרים אחרי שהמשאבה הפסיקה לבד.

יכול להיות קשר?

 

הסימן:

checkengine.jpg

פורסם

יתכן ותדלקת בדלק מהול או שהמתדלקת דחפה לך יותר מדי דלק-מה שהציף את המשאבה. יתכן שיש לחץ גבוה והמנוע הוצף בדלק, מה שמקשה על ההתנעה.

יש לך אפשרות לקרוא תקלות עם מתאם OBD?

פורסם

מתן, גם אם תמלא את המיכל עד הליטר האחרון (והדלק כבר יתחיל להשפך החוצה) - זה לא ידליק שום נורה (מניסיון).

 

נשמע שכנראה נפלת על דלק מהול, או שחיישני הלמדא שלך החליטו שהגיע זמנם...

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

תדלקתי בתחנת טן באיזור תעשייה בחדרה.

תחנה בסדר גמור שאני מתדלק בה בקביעות כבר כמעט שנתיים בלי בעיות.

הרכב כרגע בבדיקה. אעדכן בהמשך.

פורסם

לא יכול לערוך.

בסופו של דבר הבעיה הייתה בסוויץ' ששלח פולסים חשמליים לכל הסנסורים וגרם לרכב להשתגע.

הוחלף ונכון ל48 שעות האחרונות הכל בסדר.

×
×
  • תוכן חדש...