Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חיבור הרדיסק SCSII למחשב ישן ביותר


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5001 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
הסקאזי שעל הכרטיס קול זה לא סקאזי ״אמיתי״

 

פעם היו הרחבות שמתחברות לסקאזי הזה

 

הוא לא מיועד להרדיסקים

 

אם תתקין בקר סקזי אז אחרי הביוס יהיה לך בוט של הבקר ומשם אתה מעלה את מערכת ההפעלה

 

אז מה הקטע של הסקאזי הזה? הוא סתם נמצא על הכרטיס קול? לא נראה לי הגיוני... אני מניח שיש איזה דרך שכן אפשר להשתמש בו.

 

בכל אופן מאיפה אני יכול למצא בקר SCSII ?

 

תיקון : יש לי בקר SCSII אבל אחד שמתחבר לסלוטים הלבנים בלוח אם 32BIT , לא משהו שמתאים ללוח שלי,

 

 

ולשואלים , יש לי FETISH אכזרי למחשבים ישנים :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:

ביצוע תיקוני שפכטל ועבודות צבע בבתים,

 

פרטים בה"פ .

פורסם

מה שיש לך על הלוח זה חיבור שנקרא ISA, זה החיבור שהיה טרם PCI.

תנסה לחפש כרטיס SCSI עבור חיבור ISA.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

286 - איזו נוסטלגיה! היה לי 286 עם כרטיס זכרון ISA שכלל זכרון EXTENDED וEXPANDED - סך הכל 28MB (להזכירכם 16M היה זיכרון מקסימלי שתמך המעבד ואז ב486 עוד היה לי 4M זכרון!). כן, זה נישמע לא יואמן, אבל יש לי עדיין את הכרטיס הזה איפה שהוא. לצערי כאשר שיחקתי עם אותו מחשב בתור ילד נגעתי בDIP SWITCHים שלו והרסתי את הקונפיגורצייה. :( כרטיס עבר עוד טראומה כאשר ניסיתי להוציא צ'יפ בקר שלו.

 

יש כרטיסי SCSI שהם ISA. ב286 בלוח אם לא היה בקר דיסק קשיח וכוננים ולצורך זה היו כרטיסים, בהתחלה במחשבים שולחניים היה ST506, לאחר מכן נוסף IDE. בקר SCSI היה בשרתים וכל מיני מחשבים שהם לא PC.

מה שפותח השרשור צריך זה בקר SCSI מסוג ISA. אפשר לימצוא באיביי.

 

SCSI בתוך כרטיס קול זה לא SCSI רגיל, זו גירסא מקוצצת בשביל כונן CDROM בלבד.

 

אגז, זה בסדר להפעיל 286 ללא דיסק קשיח, זה עדיין נאמן למקור כי באותה תקופה היה דיסק קשיח רחוק ולא לכל מחשב.

 

מי שהזכיר תמיכה של 500M דיסל ל286 - קצת הגזמנת. רחוק ולא כל BIOS תמך בדיסקים מעל 40M.

 

כמו שרשמו מגיבים קודמים, PCI היה החל ממחשבי 486 ופנטיום.

 

מצרף תמונה של מעבדי 286 מהאוסף הפרטי שלי. זה שלא רואים מה כתוב אליו הוא המקורי של אינטל, המעבד מצד ימין מיוחד כי מיוצר בטכנולוגיה CMOS לאומת TTL שהיה נהוג באותם ימים. ובאמצע מעבד של AMD שהיה מותקן במחשב פאקרד בל.

286.jpg

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

התחלתי לגשש קצת באיביי, מצאתי כמה, יש כאלו שממש חושבים שיש להם אוצר ביד, ודורשים מחירים...

 

אני מעדיף להשיג ממישהו בארץ , כבר ביררתי עם מישהו בתחום

 

שאלה נוספת, מחיפוש מעמיק אצלי מצאתי כרטיס סקאזי שמתאים, אבל עם החיבור ה"חדש יותר" הPCI,

יש איזה ממיר מהסלוט הישן לחדש. איזה קומבינה שניתן לחבר את המודרני עם הלוח הישו?

ביצוע תיקוני שפכטל ועבודות צבע בבתים,

 

פרטים בה"פ .

פורסם

אין שום קומבינה בין PCI לISA. הPCI הוא 32 ביט כאשר ISA רק 8/16. זה תדר עבודה שונה ועוד.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

שלחתי לך פעם הודעה פרטית בנושא. היו לי כמה קשיחים קשיחים ישנים, זכרונות EDO, בקרים, כרטיסי קול. היית מקבל את הכל בחינם וחצי.

מכוסה בצד:

🚗 .Alfa 147 2.0 Manual With B12 Pro- Kit+ Eibach Antiroll kit+ EBC Yellowstuff brakes kit+ 17" GT wheels with Toyo R888R+ Red leather seats|

נוסעת כל  יום:

 Alfa 159 TBi  With Bilstein B6+ Ragazzone Exhausts+ K&N Filter

 

פורסם

EDO יכול להיות שיש לי גם, של איזה 16MB (זוג) או 32MB (גם זוג כמובן).

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

דור , אם אין לך בהם שימוש, אשמח לרכוש ממך.

 

עדכון: כרטיס קול כן מזהה את ההרדיסק, נזכרתי בפנטוים 133 שיש לי שיש לו אופציה לעשות BOOOT מכרטיס סקאזי,

 

חיברתי את ההרדיסק דרך כרטיס קול עם סקאזי, ובווינדוס 98 הוא מזהה את ההרדיסק,

 

 

אבל כשאני לוחץ עליו כדי לפתוח אותו, הוא תוקע את המחשב, והוא לא נפתח,

ביצוע תיקוני שפכטל ועבודות צבע בבתים,

 

פרטים בה"פ .

×
×
  • תוכן חדש...