Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7983 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום, אני לקראת התקנת מערכת ברכב ורציתי לדעת אם מישהו פה מקיר את "סנקר" ביצחק שדה. האם הם אמינים והאם הם עושים עבודה טובה.

 

אני שואל בגלל שהם הכי קרובים אליי ואני יכול לחזור מהם הביתה ברגל. בעיקרון עשיתי אצלם כבר התקנה של אימובילייזר והכל הלך טוב.

פורסם
בעיקרון הם לא נחשבים למקצוענים, אם יש לך דרישות גבוהות אני לא חושב שזה מקום טוב מבחינתך.

 

אני לא יודע להגדיר דרישות גבוהות..

 

בעיקרון אני ארצה כנראה להתקין מגבר וסאב (לסאב צריך לארגן תיבה) וגם HU ושני רמקולים.

 

השאלה היא אם ידוע משהו שלילי לגביהם או שפשוט הם לא ידועים בטופ.

 

סה"כ זה בגלל שהם ממש קרובים לבית שלי והם התקינו לי את האימובילייזר.

פורסם

אתה רוצה לקנות מהם גם את הציוד?אם כן, אז לדעתי אין להם מבחר כזה גדול

 

המלצה שלי, תגדיר תקציב, תבקשר מחברי הפורום לעזור לך להרכיב את המערכת מבחינת ציוד, ואז את ההתקנה אתה יכול לעשות בסנקר

 

 

חוץ מזה, אם תלך בהמסגר לכיוון דרום, מול סוכנות BMW יש את "אהובי שי"

אם זה רק התקנה אז כדאי לקפוץ ולראות כמה יעלה לך

Scooby WRX

פורסם
עוד משהו ששכתי לציין:

אל תשאיר את האוטו ותלך לגרבץ בבית, תשאר לשמור ולראות שעושים עבודה טובה

 

תודה על ההממלצה. אני מקווה שזה לא תופס גם על אימובילייזר כי אז כן הלכתי לגרבץ.

 

בקשר לציוד. בעיקרון אני מתכוון לקנות הכל לפני שאני בא להתקין. על פי המלצות שלכם.

 

יש לי כרגע מגבר של רוקפורד p4004 ואת הסאב של קיקר C10d. אני אצטרך לקנות HU ממוצע ושתמליצו לי על זוג רמקולים קדמיים שישלימו את ההתקנה בצורה הכי טובה.

ובאותה הזדמנות, לסאב שלי אין תיבה. איך אני יכול לברר איזה נתונים התיבה צריכה להיות?

×
×
  • תוכן חדש...