Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פורד פיאסטה 1.3 2002, מקרטע בהילוכים נמוכים


פורד פיאסטה
שימו לב! השרשור הזה בן 3032 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

הרכב פיאסטה 2002 , מקרטע כשלוחצים על הגז בגיר נמוך 1,2,לפעמים 3 קורה בטורים נמוכים.

לאט לאט הקרטוע מחמיר וכל יציאה מרמזור פשוט נראית מגוחכת, וזה דולף לגיר 4 ולעיתים 5 גם כאשר הם בטורים נמוכים .

הייתי במוסך כמה פעמים בעניין, וגיליתי כשכמחליפים את כבלי ההצתה העניין נפתר לתקופה של חצי שנה בדיוק, ואז זה מתחיל לחזור לאט לאט.

פעם אחת גם בעל המוסך רק חתך חלק מכבל ההצתה וחיבר את הראש חזרה (כבל הצתה ספציפי) וזה שוב הסתדר לחצי שנה, ועכשיו הבעיה חזרה.

אני אוסיף רק שיש גם בעיה שהטורים עולים בבוקר בתחילת הנסיעה או אחרי שהרכב עמד זמן ממושך , בהמשך הנסיעה זה מסתדר.

אני לא יודע אם יש קשר בין הבעיות , ולכן אני מספר .

אשמח לשמוע רעיונות בעניין.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם פיתרון לבעיה מיתאפיין בהחלפת חוטי הצתה כמו שאתה מתאר שים חוטים מקוריים ובלי קומבינות של לחתוך ולקצר כי זה רק יחמיר את המצב. אני מאמין שהבעיה תיפתר לחלוטין. לגבי הטורים הגבוהים כמה גבוהים? כי הם אמורים להיות מעט גבוהים שהמנוע קר לגמרי ואז לאט לאט מיתאזנים עם עליית הטמפרטורה של המנוע.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חוטי ההצתה הוחלפו פעמים לפני שבוצע הקיצור הזה.

כך שאני לא בטוח שזה חוטי ההצתה.

 

לגבי הטורים הם עולים מאוד גבוה מעל 3000 טורים.

וזה בעיה חדשה יחסית שלא הייתה קיימת.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היי

 

אתה במקום הנכון, למדתי על בשרי (על בשר הפיאסטה שלי ליתר דיוק) עד שפתרתי את הבעיה בעזרת חברי הפורום המצויינים שעזרו לי, בעיקר יניב.ח וshahar0015 ועם קצת מחקר בנושא פיאסטות, במיוחד הדגם הזה, זו בעיה מאוד מאוד מוכרת בפיאסטה, לצערי.

 

בכל אופן-

 

1. קודם כל תבדוק שהפלאגים שלך הם של חברת מוטוקרפט מדגם agfs22, רק איתם הרכב יעבוד כמו שצריך.

אני ניסיתי גם עם פלאגים ״תואמים״ של חברות כמו בוש, דנסו, ngk אך ללא הצלחה, זה פשוט לא מתאים, כל פעם היו גמגומים לא ברורים עד שהוחלפו למוטוקראפט.

 

2. דבר שני, תחליף לחוטי הצתה איכותיים של חברת פרומוטקס (וורקו- http://www.warco.co.il) ולא זולים ופשוטים שמוכרים בכל חנות ( של חברת bs, ביתן ספארק).

 

שים לב שהחוטים לפיאסטה שלך (mk5, שנים 2000-2001) הם הדגם שהחיבור של החוט לקוייל הוא בלי קליפסים, בדיוק כמו פורד פוקוס ולא כמו הפיאסטות הישנות יותר שבהן יש קליפסים.

פה אתה יכול לראות על מה אני מדבר:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=417632

 

3. אם הבעיה שלך נעלמת וחוזרת כל חצי שנה סימן שיש בעיה בקוייל, יכול להיות שהוא דופק לך את הפלאגים/חוטים ואז הבעיה חוזרת אז אם אתה רוצה לפתור את זה לתמיד, תחליף סליל הצתה (קויל), זה קצת בעייתי להחליף אותו לבד, יש לך 4 ברגי כוכב בפינות שלו, הגישה ממש בעייתית אבל בהחלט אפשרי עם ידיים טובות והרבה מוטיבציה.

 

כמו שאמרתי קודם, הבעיה הזו מוכרת בפיאסטות וקורית מנזילת מים מהחיבור של אטם סעפת היניקה מאחורי המנוע- המים מטפטפים על סליל ההצתה (קוייל) והורסים אותו, ויכול להיות גם מפלאגים/ חוטי הצתה תקולים/ לא מתאימים ויכול להיות שאין נזילה ופשוט הקוייל עשה את שלו והגיע הזמן להחליפו.

 

עלות של כל העסק הזה אם אתה עושה אותו לבד-

- 4 פלאגים של מוטוקראפט דגם agfs22 100₪

- חוטי הצתה של פרומוטקס 170₪~

- סליל הצתה מקורי של מוטוקראפט (דגם 988F12029AB כמו של פורד פוקוס בדיוק, בלי קליפסים)- 300₪

 

אחרי ההחלפה אני בטוח במליון אחוז שהבעיה תיפתר לך ותרגיש את הרכב סוחב ומאיץ הרבה יותר טוב וצורך פחות דלק.

 

תבדוק ותעקוב אחרי מיכל העיבוי האם יש לך נזילת מים ואם כן תחפש באיזור אטם הסעפת, מעל הקוייל.

 

יש לך פה כמה לינקים לפוסטים שהיו לנו בנושא:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=389578

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=394635

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=435506

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=212659

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=432224&highlight=

 

בהצלחה!

 

עדכן אותנו מה קורה עם זה, האם הבעיה נפתרה, ואם אתה צריך עזרה פשוט תשאל, אני אשמח לעזור כמו שעזרו לי.

שלומי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שנתיים מאוחר יותר...

סליחה על ההקפצה

אבל רציתי לדעת לגבי המצתים אם יש הבדל בין מוטוקרפט

AGFS22C1



לבין מקורי של פורד שמיצר על ידי מוטוקראפט AGFS22CM1?

 

ולגבי כבלי הצתה לא מצאתי באתר של פרומוטוקס לפיאסטה 2002 1.3.



http://www.warco.co.il/selectedParts.aspx?type=1&enginevolume=0&enginemodel=0&yad2=0&familyId=26&familyName=%u05d7%u05dc%u05e7%u05d9+%u05d4%u05e6%u05ea%u05d4&manufacturerId=26&manufacturerName=Ford&modelId=178&modelName=Fiesta



תודה

עריכה אחרונה על ידי BOOKRA
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3032 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...