Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רנו מגאן II 2007, דיזל ידנית. שאלה לגבי מחיר


דורי 24
שימו לב! השרשור הזה בן 4108 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

היי חבר'ה,

 

אני מתעניין ברנו מגאן דיזל ידנית בגלל הקילומטראז הגבוה שאני מתכנן ולכן חשובה לי צריכת הדלק.

מצאתי מגאן עם 240,000 ק"מ, יד 2, מנוע הוחלף לפני 4 שנים כשהאוטו היה בן שנה.

הבעלים הנוכחים לא זוכר מדוע המנוע הוחלף וכמה היה הקילומטראז בעת ההחלפה.

מעבר לכך, הוחלפה צמת חוטים של המנוע (לא מבין מזה זה אומר...) מדחס למזגן, וטיימינג שבוצע לאחרונה.

מחירון לוי יצחק לאחר שקלול הקילומטרים 30,400 ש"ח. אני מוכן לתת 23,000 ש"ח היות שהרכב עבר נסועה רצינית בחייו

ואני חושש מתקלות שעלולות להגיע כך שאני צריך מרווח נשימה מבחינת התקציב. מה עוד שהבנתי שירידת הערך מטורפת ובעוד 3 שנים אני אצטרך להזיע קשות בשביל למכור אותו באזור ה 10,000 ש"ח (אם בכלל). בעלי הרכב לא מוכנים להתפשר בצורה משמעותית מהמחירון (מקסימום 1000-2000 ש"ח).

 

1. בהתחשב בכך שזה רכב קצת נדיר ובד"כ עם קילומטראז גבוה, שווה לשלם יותר ולהגיע לסביבות המחירון?

2. ובכלל, עד כמה נהוג במצב של השוק היום להוריד ממחיר המחירון של לוי יצחק?

 

אנא דעתכם:)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם המצב המכאני של הרכב תואם את הקילומטראז' אז אולי כדאי.

למה שלא תשלם רק 15K ? אולי המנוע גמור ולהחליף אותו יעלה לך קצת פחות מעשיריה ?

אתה יכול לסכם עם בעל הרכב שאתה משלם מחירון פחות 2000 כמו שהוא הציע. ואם יש ליקויים בבדיקה הוא מתקן או מוריד ממחיר הרכב.

 

למרות שעצם זה שהבעלים לא זוכר מתי הוחלף המנוע ולמה היה גורם לי (אם הייתי אתה) להתרחק מהרכב.

Casper כתב: "היום יום שני בשבוע. זהו יום הרביעי במספרו שלא נגעתי באוטו.ורק מהמחשבה הזאת עולה אצלי לחץ דם.נראה לי שאלך להחליף ריחן." :roflmao: 30.1.2006 פורום VAG

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הרכב יד שניה , אולי הבעלים בכלל לא יודע מדוע הוחלף המנוע.

ואם הרכב היה בן שנה כאשר המנוע הוחלף, ככל הנראה הוא הוחלף במסגרת האחריות למנוע חדש.

התקלות של מדחס והחלפת צמת חוטים זה לא משהו חריג בכמות הנסיעות הזאת.

טיימינג הוחלף - לטובתך, זה עולה מעל 2000 ש"ח.

אם הרכב מטופל, שמור ובמצב מכני טוב, אני לא רואה סיבה להתרחק.

תוריד במחיר כמה שאתה יכול ותקנה.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אפילו דגמי בנזין שמורים נמכרים ב-20% מתחת למחירון.

 

אין סיבה לשלם יותר מ-20K על הרכב גם לאחר שקלול הק"מ. סביר להניח שאם תעשה ק"מ גבוה עליו, הסיכוי שתצליח למכור את הרכב עוד 3 שנים הוא נמוך מאוד - ויש מצב שתצטרך להעיף אותו בטרייד אין במחיר זנות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רכבי דיזל מבוקשים יותר לאחרונה. המוכר לא מגזים ברמה שלא שווה אפילו לסכן בדיקה. קח את הרכב לבדיקה, סכן 500 שקל, אם הרכב יוצא סביר, תוריד מה שאתה יכול וקח אותו, אם לא, הלכו 500 שקל.

אגב, בחיפושי לאחרונה אחר רכב דיזל, לא ניתקלתי בהורדה של 20% מהמחירון באופן גורף. נהפוך הוא, מי שמחזיק סחורה טובה, גם אם זה רנו, במקרה הטוב מתעקש על מחירון וכניראה מקבל. אל תשכח שהמחירון כבר די שחט אותם. יש כאלה שדורשים גם מעל המחירון וכניראה מכרו. מהכרותי את הרכב, כשהוא מוחזק ברמה סבירה, הוא בהחלט קניה טובה וכלכלית.

נהג מנוסה
:roll:
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אבי לפני כ8 חודשים מכר מגאן 2 דיזל ידנית שנת 2008 , הרכב נמכר ב 20% מעל המחירון.

כמו שאמרו מעלי , במידה ואתה מוצא רכב שמור וללא בעיות מיוחדות , אין סיבה לא לשלם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה לכולכם,

 

החשש שלי נבע מסטיגמות שיש על הרכב, ו'עצות' של 'מבינים' שכדאי שכבר בהתחלה אשאיר מעל 10K לתיקונים בשביל יישור קו...

אני חושב שאני אסכן 500 ש"ח ואלך לבדיקה. ולפי זה ננסה להוריד אם יש צורך.

 

SEPUL, השאלה כמה קילומטראז' גמעה המגאן של אביך. אם הייתי מוצא אחת כזו עם ממוצע של 25,000 ק"מ בשנה הייתי משלם מעל המחירון, הבעיה שעל הרכב שאני מדבר הממוצע השנתי כמעט 50,000 ק"מ...

 

יש טעם לבצע ב'קרסו' בדיקת מחשב לחיישנים ולטורבו? זה בסביבות 350 ש"ח, והשאלה אם זה נותן אינדקציה טובה יותר בנוסף על בדיקה רגילה של מכונים.

אגב, אשמח לקבל המלצה למכון טוב באזור ב"ב, ר"ג , פתח תקווה, ת"א...

 

המשך יום טוב לכולכם :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בנוסף התבססתי על מחירון יד 2 שלאחר שקלול המחירון הוא 32,000 ש"ח.

מעיון במחירון של לוי יצחק, המחירון לאחר שקלול הוא 29,500 ש"ח.

 

ממתי לוי יצחק זול יותר מיד 2?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חלק מהדגמים יותר זולים אצל יצחק לוי, זה לא משהו חדש.

ומה שאתה רושם תואם למה שחלק מהאנשים כתבו בשרשור - בפועל יש ביקוש יותר גדול לרכבי דיזל חסכוניים מבעבר.

בנוסף, כמיטב המסורת, מחירון יצחק לוי ממשיך לחתוך מחירי דגמי רנו.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תראה,

לפני ג'מפי היתה לי קנגו DCI מודל 2007, עם מנוע כמעט זהה למגאן.

גם ברכב שלי היתה תקלה רצינית אחרי פחות משנה ואחרי 25 אלף ק"מ בלבד - הוחלף טורבו במסגרת האחריות לחדש, ולא היו עם זה תקלות בהמשך.

הרכב היה אצלי 3 שנים ועבר 95 אלף ק"מ.

תקלה חשמלית היתה רק אחת, כאשר הרכב היה בן שנתיים, גם כן במסגרת האחריות - תיקון פוטנציומטר של דוושת הגז. זאת תקלה מינורית, שתוקנה תוך חצי שעה. באותו המעמד הוחלף גם המצבר.

מאוד נהניתי מהרכב, הוא חזק, שקט להפליא יחסית לדיזל, חסכוני מאוד (מגאן עוד יותר).

הטיפולים לא בשמיים גם במורשה, בניגוד למה שמפחידים כל הזמן.

הטיפול כל 20 אלף ק"מ, כאשר כל 40 מחליפים בית מסנן סולר (לא רק את הפילטר, אלא את כל הבית).

טיימינג כל 100 אלף ק"מ, עלות הטיפול כ 2000 ש"ח.

אפשר למצוא מוסך לא מורשה יבואן, אשר יודע לטפל ולתקן רנו, ואני מכיר 3-4 מוסכים כאלה בגוש דן - יוצא כ 30% יותר זול ממורשה היבואן.

בכל זאת, בכל הנוגע לאבחון תקלות חשמל\נורות שנדלקות בלוח השעונים מומלץ לפנות למוסך היבואן, לשלם כמה מאות שקלים על הבדיקה ולקבל הצעת מחיר לתיקון.

ולאחר מכן להשוות עם הצעת מחיר ממוסך רגיל - זה עוזר להחליט בנוגע לבחירת המוסך לצורכי התיקון.

 

הניסיון הפרטי שלי עם 7 רכבי רנו במשפחה (כולל גירים אוטומטיים בדגמים היותר חדשים) מראה שבפועל הרכבים הרבה יותר אמינים מהדימוי.

הסתייגות אחת - אלה רכבים שלא סובלים הזנחה, איחורים בטיפולים, חלפים ושמנים זולים, קומבינות במערכת החשמל.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז מה שחשוב בעצם לקנות אקזמפלר שטופל טוב ובקפדנות, וזה עדיף על מציאה כביכול עם קילומטראז נמוך אך חפפו בטיפולים?

אגב, המוכר נתן תשובה של מחיר אחרון 28,000 ש"ח ובנוסף התחייבות מלאה בבדיקה על כל המכלולים המהותיים (ולא רק מנוע-גיר-שלדה), במידה ותימצא תקלה נוכל לקזז מהמחיר, או לסגת מהקנייה כשעלות הבדיקה על המוכר.

 

השאלה היא, מה מהותי בבדיקה (מעולם לא עשיתי בדיקה כזו, נכנסתי לקרוא פה בפורום נתונים מבדיקות שהעלו קונים פוטנציאלים והתבלבלתי יותר ממה שהחכמתי) ומה הסיכוי שרכב יוצא מושלם בבדיקה?

 

במידה והרכב יוצא 'נקי' בבדיקה, 28,000 ש"ח שזה בסה"כ 1,500 מתחת למחירון נחשב למחיר הוגן לעסקה?

 

ושוב תודה על העזרה :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין מצב שרכב עם 240 אלף ק"מ יוצא נקי בבדיקה.

גם רכב עם שעבר 40 אלף ק"מ לא יוצא נקי לגמרי - המכון מכסה את עצמו מכל הכיוונים נגד התביעות העתידיות.

השאלה היא, מה מהות הליקויים, עד כמה המצב דורש תיקון דחוף.

אולי חלק ממה שיירשם בכלל לא קיים\לא דורש השקעה\כסת"ח של המכון.

אחרי שתשלם כמה מאות שקלים אתה תצא עם טופס שחור\מלא איקסים, ולא תקבל תמונת מצב האמיתי .

99% - הדבר הראשון שתרצה לעשות אחרי שתצא מהבדיקה כזאת, זה לדרוש מהמוכר את מחיר הבדיקה ולהגיד לו שלום ולא להתראות, אבל אל תמהר, כי יכול להיות שהרכב כן במצב לא רע.

לכן, אחרי הבדיקה, עם הטופס, אתה צריך לגשת למוסך (מורשה רנו או מתמחה ברכבי רנו), שיראו במה מדובר וכמה עולה לתקן את מה שצריך לתקן.

אחרי כל זה צריך לסכם עם המוכר על הורדה במחיר\תיקון על חשבונו\ביטול עיסקה.

 

אתה מוזמן לפרסם כאן את התוצאות של הבדיקה (צילום או ליקויים שנרשמו).

 

אבל לפני שאתה מתחיל לשלם עבור הבדיקה, תבדוק שהרכב טופל כל 20 אלף ק"מ (עם קבלות ובהתאם לקילומטראז' או ממחשב החברה), שהרכב רשום על המוכר ברישיון וממתי הוא רשום עליו, מספר ידיים, עד מתי הטסט ועוד.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

התלבטות נוספת שעלתה על הפרק:

 

פאסאט 2002 סטיישן, יד 2, 177,000 ק"מ. גיר מקורי.

 

נטיית הלב לרנו מגאן, המלצת חברים שאם כבר דיזל - רק דגמי VAG

 

א. האם נכון שהגיר בפאסאט מתבלה באזור 2002 וזקוק לשיפוץ/גיר חדש?

ב. שמעתי כל מיני דעות לגביי צריכת הדלק מ 1:18 - 1:12. האם בבינעירוני הרכב אכן צורך 1:18?

 

ובכלל, אינני מכיר את דגמי VAG, אז אשמח להמלצות...

 

שוב, תודה :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4108 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...