Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7985 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

איך אתה משתמש בסלולרי בזמן נהיגה?  

149 הצבעות

  1. 1. איך אתה משתמש בסלולרי בזמן נהיגה?

    • יש לי דיבורית קבועה ברכב/ מערכת יעודית בקסדה.
      50
    • אני משתמש באוזניה אישית/BT תוך כדי נהיגה.
      24
    • במכשיר שלי יש speaker וזה מספיק לי.
      19
    • מדבר ללא אביזרים יעודיים.
      21
    • לא מדבר כלל תוך כדי נהיגה.
      35


פוסטים מומלצים

פורסם

פעם היתה לי אוזנייה

 

אך היא נדפקה לי ועכשיו אני לא מדבר כלל - זאת גם בחירתי

נסיעה מהירה זה חוקי - כל עוד אין משטרה !!!

  • תגובות 37
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

הדיבור בטלפון סלולרי בזמן הנהיגה - עם דיבורית או בלעדיה! - הוכח באופן סטטיסטי כמסוכן לא פחות מנהיגה תחת השפעת אלכוהול.

אתם יכולים לנחש את התשובה שלי לסקר...

פורסם

קראתי את הסטטיסטיקה הזאת...

 

אתה יודע מה היא אומרת? שאסור אפילו לשמוע מוזיקה בזמן שאתה נוהג

ובכלל ברכב צריך לשרור שקט מוחלט... רק ככה תוכל לנצח את הסטטיסטיקה...

 

איזה טמטום

פורסם

אפשר לדעת מהו "אמצעי יעודי בקסדה"?

והאם זה חוקי?

לדעתי זה אסור על אופנוע צריך ריכוז הרבה יותר גבוה מבאוטו!

פורסם

אני משתמש במכשיר קבוע באוטו, למרות שאני יודע בוודאות שזה פוגע בריכוז שלי בכביש.

אני בממוצע שלוש שעות ביום על הכביש, וכיוון שהרבה מהעבודה שלי כרוכה בשיחות טלפון - אני לא יכול להגיד לבוס שאני לא עונה לטלפונים בזמן נסיעה.

פורסם
קראתי את הסטטיסטיקה הזאת...

 

אתה יודע מה היא אומרת? שאסור אפילו לשמוע מוזיקה בזמן שאתה נוהג

ובכלל ברכב צריך לשרור שקט מוחלט... רק ככה תוכל לנצח את הסטטיסטיקה...

לא נכון! לא מכיר סטטיסטיקה כזאת, הכוונה שלי היתה לדיבור בטלפון בלבד. שמיעת מוזיקה ודיבור עם נוסעים אחרים מפריעים לקשב במידה קטנה בהרבה - ומתקבלת! הטלפון לעומתם, צורך ריכוז גבוה בהרבה - דרישה לקשב והיענות מיידיים שלא קיימים בדיבור רגיל.

 

נניח שאתה יושב במסעדה עם כמה חברים. אין לך שום בעיה לדבר איתם תוך כדי ריכוז מלא במה שקורה מסביב. כשתקבל שיחת טלפון, תמצא שאתה בקושי מתייחס לסביבה, ולא ממש מתרכז בשום דבר אחר.

יש העדפת קשב טבעית לשיחות טלפון. כשאוכלים במסעדה, אפשר להתנתק מהסביבה לכמה רגעים לצורך ביצוע השיחה. בנהיגה - לא.


×
×
  • תוכן חדש...