Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

דו"ח תנועה על אי-מתן זכות קדימה להולך רגל במעבר חצייה עירוני


שימו לב! השרשור הזה בן 4240 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אני מניח שסמל סעיף הוא 5428.

לדעתי, אם אתה לא עומד בקריטריונים להזהרה,

תשלם 500 ש"ח ותבלע 4 נקודות.

אין לך סיכוי במשפט, חבל על הזמן שלך ושל השופט, שאולי יכול גם להחמיר איתך.

 

אכן, 5428 - סעיף 67א.

היו שלושה קריטריונים ועמדתי ב2. השלישי היה שאין דוח קודם ב5 שנים.

אין לי סיכוי במשפט? אתה אומר שזה מכור מראש?

אפשרי שיחמיר ואפשרי שיקל - אבל זו לא הנקודה.

" ! The fender bender bent more than just your fender "

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 193
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

כל כך התרגזתי שם שאחרי הדוח עשיתי פרסה וחזרתי הביתה במקום לעבודה

גם אותי הוא עצר ברמזור אח"כ ואמר לי לעצור בצד.

הוא לקח ממני את הרישיון ואמר לי שהוא בודק רגע אם יש לי ביטוח, חיכיתי באוטו ואחרי 2 דקות הוא חוזר לי עם הדוח רשום כבר.

הוא אמר לי שהולך הרגל היה בקו החמישי ושיש לי מזל שהוא לא נותן לי דוח יותר חמור (אולי הוא רצה להפחיד אותי כי אני נהג חדש?) הסברתי לו שלא יכול להיות בקו החמישי, ראיתי את הולך הרגל בתחילת המעבר מהצד השני (גם כשהוא עצר אותי ברמזור ושאל אותי, אז אמרתי לו "מי, זה עם השיער הלבן?") והמכוניות בצד השני לא נותנות לו לעבור. אחרי כל טענה שלי הוא אומר לי: "אדוני זאת מדינה דמוקרטית, מה שיש לך תגיד בבית משפט". הצעתי לו שניסע לאותו מקום והוא הסכים.

הגענו לשם והראתי לו שמכוניות חונות משני הצדדים של המעבר חצייה, מה שמחייב את הולך הרגל להגיע לקו השני רק כדי לראות אם מכוניות מתקרבות, ושוב אותה טענה "אדוני זאת מדינה דמוקרטית, מה שיש לך תגיד בבית משפט". ואז הוא התחיל ליסוע להתחבא באחת החניות שם, הוצאתי את הפלאפון ועשיתי כאילו אני מצלם אותו, שאל מה אני עושה, אמרתי- אתה נוסע על המדרכה, מה שיש לך תגיד למח"ש ונסעתי...

 

(אפשר לפרסם פה את השם שלו? פשוט אין לי הודעות פרטיות)

 

ראשי תיבוות - מ.א. - את"ן איילון (יש בעיה בפרסום שמו? הוא הרי עובד ציבור,לא?)

עוד נקודה - הוא צילם אותי בוידאו "ונזכר" להגיד לי אחרי דקה או שתיים. אני הקלטתי אודיו.

בכל מקרה, זה רק מחזק למה בכל מקום אני רואה שקורים לשירות החוק "משטרע".

" ! The fender bender bent more than just your fender "

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה הציטוט שהבאתי לך בהודעה קודמת

 

כן אתה צריך להיות במצב לעצור לפני מעבר החציה !!

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אחרי כל טענה שלי הוא אומר לי: "אדוני זאת מדינה דמוקרטית, מה שיש לך תגיד בבית משפט". הצעתי לו שניסע לאותו מקום והוא הסכים.

 

 

 

הוצאתי את הפלאפון ועשיתי כאילו אני מצלם אותו, שאל מה אני עושה, אמרתי- אתה נוסע על המדרכה, מה שיש לך תגיד למח"ש ונסעתי...

 

(אפשר לפרסם פה את השם שלו? פשוט אין לי הודעות פרטיות)

 

מה אני אגיד לך - נפלת על שוטר מחמד במיוחד - הסכים לחזור למקום העבירה, דיבר אליך בנימוס (ואתה אליו לא).

מה הקשר למח"ש?

אתה נהג חדש - תלמד להתנהג ולהתאפק. אחרת, כאשר בפעם הבאה תיפול על שוטר פחות נחמד, ותספר לו על מח"ש\קת"צ וכו.., הוא יכניס לך את האלמנט עד הסוף. ותצטרך לעשות מחדש תיאוריה ואולי גם טסט.

כבר במקרה שהיה לך יכולת לקבל פסילה+10 נקודות+ הזמנה לדין + סוכריות ממשרד הרישוי, אילו השוטר הזה היה בוחר בסעיף עם נסיבות מחמירות.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אפשר לפרסם את שם השוטר.

המלצה חמה שלי: שלם את הדו"ח והפק לקחים להבא. מאיך שאתה מתאר את העובדות אני יותר ויותר מתרשם שמי שלא נהג כאן כשורה זה אתה.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה הציטוט שהבאתי לך בהודעה קודמת

 

כן אתה צריך להיות במצב לעצור לפני מעבר החציה !!

 

אין ויכוח על כך !

ולכן האטתי הבעיה שלא נצפה כל הולך רגל אלא כשכבר התקרבתי.

תעצום עיניים ותחשוב על עצמך-

אתה נוסע ברחוב מרכזי, תנועה סואנת משני הכיוונים, הולכי רגל קופצים לכביש וחוצים ללא קשר למעבר חצייה,

אתה גם ככה עם רגל על הבלם\גז לסירוגין, אתה מסתכל קדימה וימינה ושמאלה ללא הרף.

עכשיו אתה מתקרב למעבר חצייה נוסף ואתה יודע שיש סיכוי שתצטרך לעצור ולכן אתה מאט.

אממהמה-אתה מסתכל שמאלה,מסתכל ימינה ואין איש אז אתה עוזב את דוושת הברקס ולוחץ קלות על הגז.

אתה עכשיו כבר כמעט על המעבר חצייה וממש מטרים בודדים לפניו אתה מזהה בהסתכלות חוזרת שמאלה עובר רגל שהחל בחצייה בצד המרוחק ממך

ואתה מבין שלא יכולת לראותו כי יצא מאחורי משאית שחנתה בחנייה כפולה וגם אם תנסה לעצור לא תספיק לפני מעבר החצייה.

אתה חוצה בהרגשה רעה את מעבר החצייה וכעבור 50 מטר שוטר תופס אותך ברמזור וההמשך ידוע.

אין לי רשיון מאתמול (רק 15 שנה ורק בשנה האחרונה נהגתי קרוב ל30K ק"מ.) ואין ולא היו לי עד דוח זה כל נקודות-אתה באמת חושב שלו הייתי רואה את הולך הרגל לא הייתי נותן לו זכות קדימה?

אני לא מבקש סתם את עצתכם אבל בבקשה - לפני שעונים, תנסו לעצום עיניים ולדמיין בעצמכם כיצד אתם הייתם נוהגים (תרתי משמע).

 

שוב תודה לכל העונים-על המידע והזמן!

" ! The fender bender bent more than just your fender "

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אפשר לפרסם את שם השוטר.

המלצה חמה שלי: שלם את הדו"ח והפק לקחים להבא. מאיך שאתה מתאר את העובדות אני יותר ויותר מתרשם שמי שלא נהג כאן כשורה זה אתה.

 

הייתי שמח לשמוע כיצד היית נוהג שונה, דברים ספציפיים.

שוב,

בהתחלה אכן חשבתי שטעיתי והייתי אמור לעצור אולם לאחר שהרצתי את התסריט וחשבתי על משמעות תמרור "האט ותן זכות קדימה" הבנתי שלא יכולתי לנהוג בצורה שונה.

אל תבינו אותי לא נכון, אני אשמח הודות שטעיתי וללמוד כיצד לא לחזור על טעות כה יקרה זו אולם לא מצליח לראות כיצד.

 

שוב תודה והמשך יום נפלא,

אורי

" ! The fender bender bent more than just your fender "

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הסתכלתי שמאלה ולא ראיתי איש.הסתכלתי ימינה ולא ראיתי איש וכשהסתכלתי שוב שמאלה כבר כמעט הייתי במעבר אולם...

 

נהג מנוסה היה מדווח לאחר המקרה "הסתכלתי ימינה ולא ראיתי איש, הסתכלתי שמאלה וראיתי משאית חונה שחוסמת לי את שדה הראיה אז מיד האטתי ומזל שכך כי בדיוק עברה שם משפחה שלא ראיתי..."

 

 

 

אין לי סיכוי במשפט? אתה אומר שזה מכור מראש?

 

תתעורר!

 

לא מכור ולא נעליים, עשית עבירה ובזה נגמר העניין.

 

הדבר היותר חמור הוא שאתה לא מבין שביצעת עבירה.

הדבר העוד יותר חמור הוא שאם לא תפנים את העניין ותתמיע אותו בהרגלי הנהיגה שלך, פעם הבאה עוד תדרוס מישהוא.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תתעורר!

 

לא מכור ולא נעליים, עשית עבירה ובזה נגמר העניין.

 

הדבר היותר חמור הוא שאתה לא מבין שביצעת עבירה.

הדבר העוד יותר חמור הוא שאם לא תפנים את העניין ותתמיע אותו בהרגלי הנהיגה שלך, פעם הבאה עוד תדרוס מישהוא.

 

האם יהיה נכון לומר שאתה לפני כ ל מעבר חצייה, ת מ י ד , עוצר?

נו, באמת - בוא לפחות נהיה כנים עם עצמנו - ישנם לא מעט מקרים בהם אנו מאיטים ואם אין הולך רגל נראה ממשיכים לחצות.

עם יד על הלב - ניסית לדמיין כיצד א ת ה היית נוהג?

אני לא מנסה להגיד שאני בטוח ב100% שאני צודק אבל בחיים אין שחור-לבן ובנסיבות המקרה לא היה אפשרי לנהוג אחרת.

אני מבין שיש כאלו החושבים שאני טועה - אשמח אם תתמקדו בפרטים ותכתבו מה הייתם עושים שונה.

 

אגב,

לו השוטר היה חושב שלעבירה זו אין מקום לשיקול דעת וברור לכל הדיעות שהייתי צריך לעצור - מדוע לא נקט בשיטה המחמירה והזמין אותי ישר להשפט, הרי לו הדוח מלפני 3 שנים על פנייה לא נכונה לא היה קיים הייתי יוצא באזהרה בלבד.

נקודה למחשבה.

 

רק בריאות,

אורי

" ! The fender bender bent more than just your fender "

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תתעורר!

 

לא מכור ולא נעליים, עשית עבירה ובזה נגמר העניין.

 

הדבר היותר חמור הוא שאתה לא מבין שביצעת עבירה.

הדבר העוד יותר חמור הוא שאם לא תפנים את העניין ותתמיע אותו בהרגלי הנהיגה שלך, פעם הבאה עוד תדרוס מישהוא.

 

נראה לי ש15 שנה נהיגה על אופנוע,רכב פרטי, משאית ואמבולנס ומאות אלפי קילומטרים ללא כל נקודה מדברים בעד עצמם.

(סליחה שכחתי - גם ניידת משטרה).

 

אם כבר בדיוק עסקינן -

השורש של המילה להטמיע הינו ט.מ.ע ולא ת.מ.ע - אבל באמת בקטנה.

:evil:

" ! The fender bender bent more than just your fender "

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ענה לך כבר בגירה אז אני לא אוסיף.

 

אבל ....

 

סרוק לכאן את הדו"ח ותביא שרטוט שמתאר בדיוק את מיקום כל כלי הרכב שחנו בצד ימין בצד שמאל בחניה כפולה מיקומך ומיקום הולך הרגל.

 

ואתן לך וגם לאחרים טיפ שמתאים במיוחד לרכבים גבוהים וחוסמים.

 

הסתכל להם בין הרגליים ( סליחה בין הגלגלים ) ואז תוכל להבחין ברגליים של הולכי הרגל שחוצים

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אבל בחיים אין שחור-לבן ובנסיבות המקרה לא היה אפשרי לנהוג אחרת.

אי אפשר היה לנהוג אחרת?

מה דעתך על להאט?

כמה פשוט, ככה יעיל!

 

האם יהיה נכון לומר שאתה לפני כ ל מעבר חצייה, ת מ י ד , עוצר?

 

 

לא ת מ י ד אבל בהחלט במקום הדרוש!

 

הטעות שלך היא שאתה לוקח טיעון מסוים "מה, אני תמיד אעצור" ומנסה לעשות אותו בכח רלוונטי למקרה הספציפי הזה.

לא, לא תמיד לעצור אבל במקרה הזה, כן, בהחלט לעצור.

 

בא נגיד את זה ככה, אם אני נוסע ב 40 קמ"ש ומתקרב למעבר חציה שיש לי בו שדה ראיה חסום, אין סיכוי שאני אעבור את המעבר חציה הזה ב 40 בלי שאראה בוודאות שאין לי שם הולך רגל שאני הולך לשתול באספלט.

 

 

ואם שדה הראיה הוא כזה שמאלץ אותי לרדת ל 5 קמ"ש אז כן, במקרה הספציפי הזה (ולא ת מ י ד כמו שאתה אומר) אני ארד ל 5 קמ"ש עד לשדה ראיה ראוי.

 

 

 

 

תודה על תיקון הטעות, בסופו של יום, כולנו אנושיים.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא ת מ י ד אבל בהחלט במקום הדרוש!

 

הטעות שלך היא שאתה לוקח טיעון מסוים "מה, אני תמיד אעצור" ומנסה לעשות אותו בכח רלוונטי למקרה הספציפי הזה.

לא, לא תמיד לעצור אבל במקרה הזה, כן, בהחלט לעצור.

 

בא נגיד את זה ככה, אם אני נוסע ב 40 קמ"ש ומתקרב למעבר חציה שיש לי בו שדה ראיה חסום, אין סיכוי שאני אעבור את המעבר חציה הזה ב 40 בלי שאראה בוודאות שאין לי שם הולך רגל שאני הולך לשתול באספלט.

 

 

ואם שדה הראיה הוא כזה שמאלץ אותי לרדת ל 5 קמ"ש אז כן, במקרה הספציפי הזה (ולא ת מ י ד כמו שאתה אומר) אני ארד ל 5 קמ"ש עד לשדה ראיה ראוי.

 

תודה על תיקון הטעות, בסופו של יום, כולנו אנושיים.

 

תודה, זה בדיוק סוג המידע שרציתי לשמוע.

ירדתי מ40 קמ"ש והאטתי (רגל על הבלם) בהתקרבי למעבר החצייה - אבל מכיוון שתוך כדי האטה והסתכלות לצדדים הרכב עדיין מתקדם

התקרבתי למעבר החצייה כ"כ שכבר לא נותר זמן לעצור (והרגל עברה לגז) לפני המעבר מהסיבה הפשוטה שכשראיתי את הולך הרגל שיצא מהנתיב הנגדי ולכן נוצר מצב אבסורדי -

לא סיכנתי בשום אופן את הולך הרגל (וגם השוטר חשב כך אחרת היה הולך הזמנה למשפט) אולם חציתי מעבר חצייה כשהולך הרגל היה עליו.

 

עכשיו, אתה (ואתה לא היחיד) אומר שהיה עלי לעצור- למה בדיוק? הרי האטתי ולא ראיתי איש וכבר כמעט חציתי את המעבר חצייה.

זה פשוט מזכיר לי את השאלה שילדים שואלים כשמדריכים אותם כיצד לחצות כביש -

"תסתכלו - שמאלה,ימינה ושוב שמאלה ואז תעברו" אולם אז שואל הילד ובצדק - ומה קורה אם בינתיים הגיע רכב מימין כשכבר התחלנו לחצות?

זו ההרגשה שלי ממקרה זה - שכן בדקתי, כן האטתי אולם במצב האפור שנוצר הולך הרגל גם לא ראה אותי ולכן נאלץ לרדת לכביש כדי לפתוח את שדה הראייה שלו שהיה חסום ע"י המשאית שחנתה בחנייה כפולה.

 

באמת ומכל הלב - הניסיון "לתחקר" אירוע בדיעבד (שגם אני לא זוכר אם האישה שקנתה בחנות במדרכה הייתה עם שמלה אדומה או כחולה) אינו פשוט ולכן המשקל של כל פרט הינו כה חשוב (כן, גם העבר התעבורתי שלי).

 

שוב תודה גדולה על כל ההשקעה בזמן ובכתיבה בניסיון לענות לי.

 

רק בריאות,

אורי

" ! The fender bender bent more than just your fender "

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הרי האטתי ולא ראיתי איש...

 

"לא ראית איש" לא בגלל שהיה לך שדה ראיה של 200 מטר מכל כיוון ולא ראית איש אלא בגלל ששדה הראיה על מעבר החציה עצמו היה מוגבל.

 

גם אמיר פרץ לא ראה כלום :wink:

 

amir-perets.jpg

אתה יכול לסובב את העניין מכל כיוון אבל בסופו של דבר נכשלת במבחן המציאות בשטח, היה הולך רגל על מעבר החציה ולא נתת לו את הזכות לחצות ועל הדרך גם סיכנת אותו.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

"לא ראית איש" לא בגלל שהיה לך שדה ראיה של 200 מטר מכל כיוון ולא ראית איש אלא בגלל ששדה הראיה על מעבר החציה עצמו היה מוגבל.

 

גם אמיר פרץ לא ראה כלום :wink: ]

אתה יכול לסובב את העניין מכל כיוון אבל בסופו של דבר נכשלת במבחן המציאות בשטח, היה הולך רגל על מעבר החציה ולא נתת לו את הזכות לחצות ועל הדרך גם סיכנת אותו.

 

בכנות -

1.האם עצמת עיניים וראית את השרטוט שצירפתי (דומה לשרטוט נוסף שהועלה) וניסית לדמיין מה היית עושה במקומי?

2. כמה שנות ניסיון בעברך? נקודות?

 

אתה הולך בשיטת בית שמאי ומחמיר אף יותר מהשוטר שלא חשב כמוך.

בוא נסכים שאנחנו לא מסכימים.

=)

" ! The fender bender bent more than just your fender "

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4240 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...