Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5176 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ערב טוב.

רציתי לשאול מהו לחץ האוויר המומלץ לאיביזה 2012 15\185\60?

הסתכלתי בהמלצות יצרן אבל אני לא כל כך הבנתי יש שם כמה המלצות שנעים בין 30 ל 38!

חשוב לציין בד"כ 2 אני נוסע עם אישתי ככה שיש צריך להתאים ל2 אנשים ובגאז' ריק.

תודה לעוזרים.

פורסם

יש לך מדבקה על הדלת של הנהג, ובה טבלת לחצים כאר הרכב מלא או ריק. אתה תראה ציור של איש אחד או חמישה זה ההבדל בין הלחצים שתראה. שים לב גם אם יש הבדל בהמלצה בין צמיגים קידמי לאחורים.

פורסם

לפי מה שאני הבנתי

במידה ונהוג לנסוע שהרכב מלא, 36 מקדימה 36 מאחורה

במידה ונהוג לנסוע עם עד 2 נוסעים ומטען קל אז: 33 מקדימה 30 מאחורה

פורסם

השורה הראשונה מתאימה לנסיעה עם 3 נוסעים ומזוודה אחת

השורה השנייה מתאימה לנסיעה עם 5 נוסעים ו3 מזוודות

אם יש לך גרסאת 5/3 דלתות תתייחס לתור האמצעי בשביל הגלגל האחורי

אם יש לך גרסאת 4/2 דלתות תתייחס לתור הימני בשבילל הגלגל האחורי

:lol:

פורסם

אוקיי, אז זה כמו שהבחור רשם פה מקודם, 30 אחורי 33 קדמי?

 

איך הבנתם את זה בדיוק? שדווקא 5\3דלתות זה הטור האמצעי לגלגל האחורי??

 

סתם לידע כללי, למה הגלגל הקידמי צריך להיות יותר מנופח? בגלל שיש יותר משקל מקדמה(מנוע)?

פורסם
אוקיי, אז זה כמו שהבחור רשם פה מקודם, 30 אחורי 33 קדמי?

 

איך הבנתם את זה בדיוק? שדווקא 5\3דלתות זה הטור האמצעי לגלגל האחורי??

 

סתם לידע כללי, למה הגלגל הקידמי צריך להיות יותר מנופח? בגלל שיש יותר משקל מקדמה(מנוע)?

 

אתה רואה לפי הציור לאיזה עיצוב של האוטו התכוונו.

×
×
  • תוכן חדש...