Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ביצוע אינפוזיה לרכב - לאיזה תדירות לווסת את טפטוף החומר?


Aviran_n
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4916 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

אני צריך לבצע אינפוזיה לרכב. לאחר חיפוש מצאתי את הנושא הזה:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=44

 

מההסבר שם הבנתי פחות או יותר את התהליך. צריך להשאיר את המנוע על 4K סל"ד ולהחדיר את החומר לסעפת היניקה.

 

שתי שאלות:

1. אם אני לוקח בקבוק ומחבר לו צינורית (בדיוק כמו בקישור שצרפתי) ובתור ברז וויסות אני שם ברז קטן של טפטפות של גינה (מתאים במדויק לצינורות השחורים האלה), יש עם זה בעיה כלשהי?

 

2. איך אני יודע כמה לפתוח את ברז הוויסות?

 

 

 

תודה,

אבירן.

 

 

 

פרסומת:

תוסף מקצועי לניקוי מערכת היניקה של הרכב משפר את ביצועי המנוע וחוסך בצריכת הדלק.

למה להתפשר על אינפוזיה כשאפשר ללכת על הדבר האמיתי? לחץ כאן וקרא חוות דעת של גולשי האתר!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שום 4K סל"ד, ואם החומר יכנס למנוע מהר מההליך הראוי, אתה יכול במקרה קיצוני, שלא קשה להגיע אליו, להרוס את המנוע לחלוטין.

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה על ההבהרה.

אלו ההוראות שקראתי בקישור ששמתי בהודעה הראשית, מעבר אליו לא מצאתי עוד חומר...

 

אפשר לקבל בבקשה הכוונה נכונה יותר בנושא?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני הייתי מחבר לצינורית הוואקום שבפרפר המצערת, ולא הייתי עובר את ה2500 עד 3000 סל"ד.

 

לגבי הטיפטוף החומר- אין לי מושג איך לתאר לך הייתי פשוט מרגיש אם אני הורג את המנוע או לא ולפי זה משחק עם טיפטוף החומר.

קובי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפי דעתי עדיף להשאר בסל"ד סרק, וכמו שנאמר מעליי לוסת את הטפטוף ככה שהפחית תתרקון לאחר 5 דקות.

 

לפי דעתי דרך טובה יותר היא להתחבר לאחד מהניפלים של הואקום ולווסת את הזרימה ע"י ברז אבל יש צורך להזהר בפעולה הזאת כי זרימה מהירה של החומר יכולה להוביל לנעילה הידרוסטטית של המנוע.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אפשר גם ללא ברז, פשוט מחברים צינורית וואקום דקה באורך כמטר אחד לסעפת היניקה, מניעים את המנוע והצינורית שתחברו תשאב, פותחים את הפחית ומכניסים את הצינורית לתוך הפחית לשניה אחת ומוציאים וחוזר, פשוט לתת למנוע לינוק את החומר ב"פולסים".

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ניקוי מעברי סעפת היניקה, שסתומי היניקה, חלל הצילינדר כתוצאה מכל זה אטימה טובה יותר של השסתומים.

 

כל זה על הנייר, לא יצא לי לפרק ולבדוק חלק חלק.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה אומר שהסל"ד המקסימלי צריך להיות 1.5K ואני צריך לפתוח את ברז הוויסות עד שאני שומע את המנוע קצת מזייף ולהשאיר את זה ככה עד שנגמר החומר?

 

תודה!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני חושב שהכוונה שלו הייתה לשחרר חומר עד שהמנוע מתחיל לזייף , לסגור ברז , לתת למנוע "לחזור לחיים" , ושוב לטפטף וחוזר חלילה כמובן בעדינות וברגש.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

1500 סל"ד מקסימום, שהמנוע מתחיל לזייף קלות מאוד, לקחת בחשבון שזמן מינמלי הינו 15-25 דקות. 5 דקות = סכנה למנוע.

 

אין בכך כדי להמליץ לעשות אינפוזיה לבד בתנאי בית, אלא כדי להבהיר מעט דברים.

 

בכל מקרה, לאחר אינפוזיה, חובה להחליף שמן מנוע ופילטר שמן. חובה!

 

בברכה.

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...