Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סיטרואן C1, סוזוקי אלטו או פיאט פנדה - מה לבחור?


As-21
שימו לב! השרשור הזה בן 4400 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

ההורים מחפשים רכב שני.

גיר ידני

שתהיה מכונית קטנה וחסכונית בדלק

כמו כן אמינה + עלויות אחזקה וביטוח נמוכות ירידת מחיר מינמלית כמה שאפשר.

לא מעניין אותם כל כך עוצמה וכו

ישמש לנהיגה פחות או יותר לא רחוקה כל כך.

מה כדאי לבחור משלושת הדגמים שציינתי ?

JVC KW-AVX836

Hertz HSK-165XL @ Celestra FA475x

DC Audio Level 5 m2 12 inch @ DC Audio 3.5K

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 72
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

הC1 והפנדה מכוניות טובות למדי, האלטו מרגישה זולה מדי ויש הרגשה ש"התקמצנו" עליך. אני הייתי מוסיף יונדאי I10 החדשה שקיבלה הורדת מחיר משמעותית למחירים של הסיטרואן והפנדה ומבין שלושת אלה לדעתי היונדאי תשמור על ערכה בצורה הכי טובה (היא גם נחשבת ליותר "אוטו" מהסיטרואן והיא הרבה יותר מודרנית מהפנדה) הפנדה הוכיחה את עצמה כאחת שמאבדת הרבה מאוד מערכה (בגלל המחירונים, למרות שהיא די מבוקשת בשוק היד שניה) לפי סדר אני הייתי ממליץ לבדוק קודם כל את היונדאי, אח''כ סיטרואן ואז את הפנדה.

:turn-l: יש לי סחרחורת.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הC1 והפנדה מכוניות טובות למדי, האלטו מרגישה זולה מדי ויש הרגשה ש"התקמצנו" עליך. אני הייתי מוסיף יונדאי I10 החדשה שקיבלה הורדת מחיר משמעותית למחירים של הסיטרואן והפנדה ומבין שלושת אלה לדעתי היונדאי תשמור על ערכה בצורה הכי טובה (היא גם נחשבת ליותר "אוטו" מהסיטרואן והיא הרבה יותר מודרנית מהפנדה) הפנדה הוכיחה את עצמה כאחת שמאבדת הרבה מאוד מערכה (בגלל המחירונים, למרות שהיא די מבוקשת בשוק היד שניה) לפי סדר אני הייתי ממליץ לבדוק קודם כל את היונדאי, אח''כ סיטרואן ואז את הפנדה.

 

יונדאי נמכרת לציי רכב בהנחה של 27%, כך שהמחירון הוא פיקטיבי לגמרי - בפועל כשאתה כמוכר פרטי בא למכור את הרכב שלך, אתה מגלה שחברת ההשכרה ממש מחלקת את הרכב בשני שליש מהמחיר שאתה מציג באתר.

 

לגבי שמירת ערך של הפנדה - היו ימים חביבי. זה שלוי יצחק שונא פיאט, רק הפך את האוטו הזה ליותר אטרקטיבי וכבר היו אנשים כאן בפורום שקנו פנדה יד 4 השכרה לשעבר ב-6-7 אלף ש"ח מעל המחירון...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני בספק אם יש מישהו פה ששילם 7 אלף מעל המחירון על פנדה יד 4 מהשכרה.

תהיה מציאותי.

אני רכשתי פנדה. על פנדה יד 1 עם ממוצע של 6000 קמ בשנה, אתה משלם מחירון או אלף מתחת.

 

כשחיפשתי, פנדות מהשכרה, או כאלו עם יד מעל 3, נמכרו ב5-10 מתחת למחירון.

 

בכל מקרה, הפנדה היא אופציה טובה. היא החזקה מכולן והמרווחת מכולן.

האלטו תהיה אמינה בגלל הארץ ממנה הגיעה.

הסיטרואן תהיה הכי פחות אמינה לדעתי, למרות שהמנוע שלה הוא הטוב בקטגוריה.

 

אסכם בכך, למרות שקניתי פנדה, ובהתחשב בפנדה החדשה שיצאה, שהיא טובה וחסכונית יותר, אם הייתי מוכר והולך על אחת מהשלוש, הייתי קונה את הסיטרואן.

היא פשוט יפה יותר, ומרגישה יותר איכותית בפנים.

 

אם הייתי הולך על פרקטיקליות, ולא אמוציות. הפנדה הייתה מנצחת (והיא עשתה זאת).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

השאלה אם היסטרואן C1 תאבד מחירון משמעותית בגלל שמודבק עליה השם סיטרואן למרות שהייצור עם טויוטה

היא גם המועדפת עליי.

JVC KW-AVX836

Hertz HSK-165XL @ Celestra FA475x

DC Audio Level 5 m2 12 inch @ DC Audio 3.5K

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הפנדה מגיעה עם אבזור בטיחות מעליב (2 כריות אוויר) ואינה מומלצת.

ה-C1 שקטה ומהנה יותר לנהיגה מהאלטו, ובטוחה ממנה. האלטו נוחה יותר, במיוחד בעיר.

יונדאי i10 טובה מכולן בכל פרמטר (למעט יתרון ל-C1 במספר כריות האוויר - 6 לעומת 4).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האלטו תהיה אמינה בגלל הארץ ממנה הגיעה.

הסיטרואן תהיה הכי פחות אמינה לדעתי, למרות שהמנוע שלה הוא הטוב בקטגוריה.

ומהיכן הגיעה הסיטרואן?

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני בספק אם יש מישהו פה ששילם 7 אלף מעל המחירון על פנדה יד 4 מהשכרה.

אני רכשתי פנדה. על פנדה יד 1 עם ממוצע של 6000 קמ בשנה, אתה משלם מחירון או אלף מתחת.

 

כשחיפשתי, פנדות מהשכרה, או כאלו עם יד מעל 3, נמכרו ב5-10 מתחת למחירון.

 

האלטו תהיה אמינה בגלל הארץ ממנה הגיעה.

).

 

אז ככה:

1. היה בחור כאן בפורום שסיפר על הפנדה שלו, אני אחפש את הסיפור שלו ואשלח לך. יש היום אנשים שמוכנים להתאבד על הפנדה.

אני לא יודע מתי קנית את שלך, אבל עולם של 7.14 ש"ח לליטר 95 זה לא עולם של 6 ש"ח לליטר 95. כללי המשחק שונים היום.

בדקתי אגב, את המחירון של הרכבים שברשות המשפחה שלי - הגרנדה הוסיפה לערכה 1000 ש"ח לעומת חודש שעבר, הספייס שלי הידנית 1500 ש"ח לעומת חודש שעבר והשחקנית המככבת היא הספייס האוטומטית ELX של אחותי - ששווה כיום 1500 ש"ח יותר ממה שהייתה שווה לפני חודשיים!!

 

העולם משתנה פה בארץ והביקוש לרכבים קטנים וחסכוניים מטפס בצורה לא נורמלית.

 

2. האלטו מגיעה מהודו. מה אמין במיוחד ברכבים הודים, תגיד לי אתה.

 

 

 

 

 

 

לגבי הסיטרואן:

אין שום בעיות אמינות אצלה וגם לא יהיו. הרכב אינו חדש והוא משווק בהצלחה בעולם במשך 5 שנים ולא דווחו שום צרות מיוחדות.

לא ישבתי בתוך האלטו או ה-C1, אבל אין ספק בכלל שרמת הגימור שלהן נמוכה יותר - שתיהן מגיעות ללא שעון חום, ב-C1 יש דיפונים ממתכת ובאלטו אין אפילו תא אחסון סגור אחד. הפנדה מרגישה יותר "רצינית" כרכב.

 

אבל מה - נקודה לרעת הפנדה היא כמובן 2 כריות אוויר.

 

עכשיו שכל אחד יעשה את השיקולים שלו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ומהיכן הגיעה הסיטרואן?

 

 

מצ'כיה מאותו מפעל שמייצר את הטויוטה אייגו ואת הפיג'ו 107 : )

לעומת ההרכבה של האלטו שנעשית בהודו,

(ככה ש - srack קצת מתבלבל).

 

 

so far so good so what

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפנדה תוצג מחליפה כבר השנה (לקרת סוף השנה) ולמרות שהיא טובה מהאלטו, לטעמי היא כבר קצת מיושנת, למרות שהיא מאוד אמינה, זולה לאחזקה ואיכות ההרכבה מעולה (טוב כמה אפשר לפשל עם דשבורד המורכב מחלק אחד).

 

אולי שווה להמתין לשברולט ספארק שאמורה להציע מנוע חזק יותר (80 כ"ס) יחד עם רמת בטיחות של כמעט 5 כוכבים (חסרה לה נקודה אחת). גם היא כמו האלטו מיועדת לשוק ההודי, אך היא קצת יותר מרווחת וגדולה.

 

וכמובן ה-i10 עם המחיר החדש שהיא "יותר רכב" מה-C1 והאלטו, עם אפשרות אמתית להסיע נוסעים מאחור. גם היא כמובן מיועדת בראש ובראשונה לשוק ההודי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

I10 עולה 75000

C1 עולה 65000

פנדה עולה 80000

אלטו עולה 60000

 

פנדה ירד מהפרק בגלל הביקורות פה + הוא הכי יקר מבין הדגמים.

אלטו בעדיפות אחרונה בגלל היצור בהודו

השיקול הוא בין C1 לבין I10

האם ה 10 אלף שווים את ההשקעה על I10 ?

יונדאי נחשבים שומרים על המחיר ? יש להם ירידת מחירים גבוהה ?

JVC KW-AVX836

Hertz HSK-165XL @ Celestra FA475x

DC Audio Level 5 m2 12 inch @ DC Audio 3.5K

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מחיר ה-i10 ירד ל-64,000 שקל. והיא הייתה שווה את ההפרש גם לפני ההפחתה.

מחיר הפנדה עומד (במבצע) על 67,000 שקל, אבל היא לא מומלצת בגלל שיש לה רק 2 כריות אוויר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4400 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...