Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

איבוד נוזל קירור


francis_r
שימו לב! השרשור הזה בן 5225 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אתמול הרכב התחמם מעל הרגיל , היום הוספתי לו שלושה ליטרים של נוזל קירור .

בוצעה בדיקה באמצעות משאבת לחץ ואין נזילות ,מכסה רדיאטור הוחלף לחדש מקורי בטיפול האחרון .

לאן בורחים המים ?

C4 PICASSO 1.6THP

PEUGEOT 206 XS

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום רב !

הרכב התחמם בגלל חוסר במי קירור, לכן יש לבדוק תחילה מדוע נוצר מחסור גדול כזה במי קירור, והאם מאורר הרכב נכנס לפעולה, ובזמן, וששני המהירויות פועלות.

למרות שמכסה הרדיאטור הוחלף למקורי לא מזמן, יש לבדוק את תפקודו, והאם הוא לא משחרר מי קירור מחוץ לרכב.

אני מניח שמצינור הפליטה לא נפלט עשן לבן?!

יש לבדוק בנוסף את תפקרוד התרמוסטט, והאם הוא לא תפוס במצב סגור, אפילו חלקית.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

על איזה רכב מדובר ?

צריך לגשת למכון רדיאטורים וולבצע בדיקה כללית בלחץ למע' הקירור כדי לבודד את הבעיה: רדיאטור/צינורות/משאבת מים/פקק רדיאטור /מאווררים שלא נכנסים בזמן או אם בכלל לפעולה או במקרה הרע ביותר בעיה של מעבר לחץ מ/אל מע' הקירור-דבר שירמז על בעיה של אטם ראש מנוע.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

צביקה שלום .

 

  1. מכסה רדיאטור הוחלף בגלל שהקודם לא היה תקין וגם לא מקורי אז הוחלף לחדש ומקורי .
  2. לאחר הוספת המים ,מערכת הקירור מתפקדת מצויין עם מזגן או בלעדיו .
  3. אין עשן לבן או סימנים לפריצת אטם ראש .
  4. לציין שלא בדקתי גובה נוזל קירור לפחות כחצי שנה מאז הטיפול . עכשיו יהיה מעקב יותר רציני לנושא .
  5. מקווה שזה אבדן שיגרתי אפילו שהרכב לא סבל מאובדן מים ,אולי הוספה של ליטר בין טיפול לטיפול .
  6. מערכת הקירור נבדקה בלחץ ואין דליפות או נפילת לחץ .

C4 PICASSO 1.6THP

PEUGEOT 206 XS

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני יכול להגיד לך מנסיוני הלא רב שהדבר הכי בסיסי ולא משנה באיזה רכב מדובר זה לבדוק שמן-מים, זה שלא בדקת חצי שנה שמן מים מפתיע מאוד, אני נוסע כל יום כולה 6 דקות הלוך חזור לעבודה ולבית ובכל זאת פעם בשבוע (ולפעמים פעמיים) אני בודק שמן ומים למרות שלא מילאתי כבר חצי שנה שמן וחודש מים.

 

לדעתי מעקב יותר צמוד אחרי המים יפתור את התעלומה :)

If you can't see the bright side of life, just polish the dull side

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הרכב ברשותי מעל שש שנים , מטופל בקנאה וכל רשרוש מקפיץ אוזניים . לא נכנס לרכב שום חלק משומש אף פעם ,הכל חדש ואפילו מקורי , מהיום שהרכב אצלי לא היה חסר שמן או נוזל קירור בין טיפול לטיפול ובמקס' חצי ליטר שמן וחצי עד ליטר נוזל קירור , לכן העיניין תמוה בעיניי.

היום יוחלף שוב מכסה הרדיאטור ימולא נוזל קירור עד המקס' ויתחיל מעקב שבועי !!!

C4 PICASSO 1.6THP

PEUGEOT 206 XS

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5225 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...