Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אוף! לשפץ ולמכור כאוטו או לא להשקיע ולמכור לחלקים?


oritik
שימו לב! השרשור הזה בן 5230 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אהלן,

יש לי פיג'ו 405 שנת 97, (לדעתי היא יד 2) יש לי אותה כבר כמעט שנתיים והיא לא מפסיקה לעלות לי כסף!

בשנה אחת החלפתי את הגלגלים, המצבר, כל הברקסים, אימובלייזר, אגזוז, חלון ועוד. בממוצע היא לוקחת לי שליש משכורת כל חודש רק על דלק ותיקונים (לא שאני מרוויחה כל כך הרבה....:-)

לפני שבוע אחרי שהתחממה כמה פעמים גיליתי שהראש מנוע שלה הלך, במוסך אמרו לי 3,000 ש"ח ובכפר הקרוב אמרו לי 1,500.

בנוסף לכל הבעיות המזגן לא עובד והדלתות מאחורה לא ננעלות ונראה לי שיש דליפה של שמן, אבל זה לא בטוח.

בקיצר אחרי התלבטויות רבות וכאב רב החלטתי שלעצמי אני כבר לא אשמור אותה (לפחות עד שלא יהיה לי עבודה קצת יותר טובה ויותר ידע במכוניות) ולשאלת השאלות!!!!

לנסות לשפץ ולתקן? להכניס לזה כסף? זמן? ויכוחים וכאב ראש ולקוות שבסוף זה ישתלם ואם כן אז עד כמה להשקיע כדי שזה עדיין ישתלם ואני לא אצא בהפסד? לתקן הכל? רק את ראש המנוע? או גם את החור בריפוד? האם זה שווה את זה? האם מישהוא יקנה אותה? (אל תשכחו שלמרות שאני משתדלת ללמוד אין לי באמת ידע במכוניות ואני תמיד מפחדת שהמוסכניק מרמה אותי במחיר או באיכות).

או לוותר, לתת לה להעלות עובש במגרש ולנסות למכור לחלקים (כי לבנתיים כבר דיברתי עם כמה אנשים שטוענים שאף אחד לא יקנה אותה)

 

בבקשה אם למישהוא יש אזושהו דעה או עצה זה יעזור!!!!

 

 

תודה רבה מראש, אורית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יצא לי להתנסות קצת על הפיזו 405 מכמה חברים מכרים ואנשים אחרים

הרכב מאוד נוח מפנק ומאוד קשה למצוא רכב אחר ברמה שלו במחיר כזה.

 

הבעיה שהרכבים כנראה לא מתאימים לאקלים בארץ או שלא טיפלו בהם כמו שצריך ולכן הם עושים המון בעיות

 

אני חושב שאם את יכול להישאר בלי רכב עדיף למכור את הרכב לברזל (תאמיני לי גם לחלפים לא ירצו אותו)

הסכום שתיצטרכי להשקיע ברכב על מנת שיהיה במצב טוב יכול להגיע בקלות ל 10 אלף.

וכשאני אומר מצב טוב זה אומר שכל המערכות ברכב מתפקדות הכל עובד ותקין וגם קצת פחחות שהרכב יראה נורמלי

אבל זאת השקעה גדולה ולא כדאית, לכן עדיף לך לחסוך לרכב אחר.

 

קחי לדוגמה יונדאי אקסנט שנת 2001 ניתן למצוא אחת שמורה שלא נסעה הרבה

עם: חלונות חשמל אזעקה הגה כוח מזגן חימום ואפילו רדיו דיסק ברמה סבירה להנעים את הנסיעה.

רכב כזה ניתן למצוא בסביבות ה 20 אלף ותהיי בטוחה שיהיה לך שקט נפשי להרבה זמן.

 

טיפ קטן:

כשאת מחליטה שאת הולכת לחפש רכב מומלץ להתרחק מסוחרי מכוניות,

ומאוד מומלץ שלרכב יהיה רישום של כל הטיפולים במוסך מורשה זה כמו תיק רפואי שמראה את ההיסטוריה של הרכב.

כשיש לך דאבל וופר 8 אינצ' בכל דלת אתה מתחיל לחשוב פעמיים,

אם בכלל אתה צריך לשים סאב.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=455879

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ברוכה הבאה לפורום אורית!

 

ראשית, רוב רובם של ה"תיקונים" שהזכרת בחלק הראשון של הודעתך נכנסים בקלות בקטגוריה של "בלאי סביר" וגם (מה שחשוב לך יותר) ב"ישור-קו" של כל רכב משומש (בן יותר משלוש) שתקני בעתיד.

 

הלך ראש מנוע? חבל מאד. לידיעתך-בעיות התחממות הן חלק מהחיים עם צרפתיה מזדקנת. תשומת לב מוקדמת לנושא היתה יכולה לחסוך לך הרבה מאד כסף. אבל הפורום לא מיועד לבוכים על חלב שנשפך, אז רק קחי זאת לתשומת ליבך במידה ותשפצי את המנוע- כדאי מאד לבדוק מדוע התחמם הרכב מלכתחילה ולפתור גם את הבעיה הזו. (טרמוסטט תפוס, רדיאטור סתום, משאבת מים "טחונה" או סתם צינור קרוע הן רק חלק מהסיבות האפשריות לתקלה שעומדת לרוקן את כיסייך כרגע).

 

לתקן ולמכור-אין טעם. ה"שוק" של הרכב לעיל כמעט לא קיים, והרווח ממכירת הרכב כתקין לא יהיה גבוה בהרבה ממכירתו לשיפוץ/חלקים +החיסכון על תיקונו.

לתקן ולהמשיך לנהוג בו? זה כבר תלוי במצבם של שאר המכלולים העיקריים (גיר,מערכת קירור וחשמל וכו').

כנראה שזו האופציה הטובה והחסכונית ביותר כרגע(בתנאי שאת צריכה אמצעי תחבורה כלשהוא להתנהלות היומיומית)

 

אם את הולכת על זה-בידקי שהצעת המחיר תכלול פו"ה של הראש, ישור,מילוי,אטם ראש חדש והשחזת שסתומים+גומיות חדשות.

זה לכל הפחות. רצוי לבצע גם מש' מים ורצועת תזמון באותה הזדמנות, אך זו לא חובה, רק אמצעי זהירות למניעת שיפוץ ראש נוסף בקרוב, לא עלינו.

 

נתקו

1. MAZDA 3 ACTIVE 08 1.6

2.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

3. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5230 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...