Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

איך מנקים את מעברי האוויר בראש מנוע סיטרואן C5 ?


shlomi_m
שימו לב! השרשור הזה בן 5335 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

הפתרון היחיד הוא הורדת ראש מנוע,יש פקק אחד של התעלה בצד של הטיימינג ו3 פקקים בצד העליון של הראש בשורה שצמודה לפלאגים.

פעם ראשונה שהורדתי ראש מנוע כזה ופתחתי את הפקקים פשוט נדהמתה מהכמות של הפיח והבוץ השומני שהיה שמה,התעלות נהיו בקוטר של 2-3 מ"מ שהן צריכות להיות באיזור 12,בנוסף יש גם חרירים שיושבים מתחת לכול תושבת שסתום יניקה או פליטה אני כבר לא זוכר שגם נסתמים.

ברזילי מזה משאבת אויר?

אם אני זוכר נכון זה התעלות של הEGR

 

מה העלות המוערכת של טיפול כזה או שעושים אותו במסגרת שיפוץ ראש מנוע?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
שימו לב! השרשור הזה בן 5335 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...