Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

דילמות כדאיות (500 VS אוטו)


אורן 16V
שימו לב! השרשור הזה בן 7401 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

התקציב אמור להספיק(תלוי בשנתון).

ובקשר500 זול יותר מאחזקת רכב?

אומנם לא עשיתי השוואה של אחד לאחד אבל בחישוב כולל אני לא חושב שיש הרבה הבדל.

 

יש מישהו עם GPZ 500

ומישהו עם GS 500

שיכול לתת לי בערך הערכת עלויות + ק"מ לחודש אני אשמח ..

 

בנוסף שמתי לב שההבדל בין המחירון של הדגמים הוא גדול מאוד

 

במחיר של GPZ שנת 98 אפשר להביא GS שנת 2002 ..

 

האם באמת שווה ללכת על ה GS ?

 

יש לציין כמובן שזהו אופנוע ראשון ..

 

 

לדעתי ההבדל בין ה-GS ל-GPZ לא מצדיק את הפרש המחיר אבל אם אתה רוצה GPZ אז לך עליו. תשלם קצת יותר אבל תרכב על האופנוע שאתה רוצה.

 

לאחר שנתיים וחצי על GS אני יכול להגיד לך שזה אופנוע טוב ללמוד רכיבה, ללמוד מה זה אופנוע. לדעתי - GS.

והדרך עודנה נפקחת לאורך...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום :)

 

אז ככה...

 

יש לי כרגע רכב ... המצב הכספי דיי על הפנים ..

 

אם אני מוכר את הרכב, אני מכסה את ההוצאות שלי , ונשאר עם בערך 30K ביד.

 

האם 30K יספיקו לי לאופנוע 500 +אביזרים (קסדה וכל הנלווה) + ביטוח + רישיון ? (מדובר על GPZ כרגע)

 

בנוסף, האם דבר זה נחשב כדאי ? (500 סמ"ק זול יותר מאחזקת רכב?)

 

אשמח לכל תגובה.

 

אופנוע ראשון,כן?!

אז למה להכניס את עצמך לצרות ידועות מראש?

רוכב מתחיל/אופנוע ראשון = נפילות.

GPZ+נפילות = כיס כואב (שלא לדבר על הגוף..)

אל תנסה להמציא את הגלגל ידידי,קנה לך כלי ידידותי לרוכב שניתן ללמוד עליו רכיבה כמו שצריך.

XT350/500 או DR350 יעשו את העבודה בצורה הרבה יותר טובה מכל אלטרנטיבת כביש אחרת.

חצי שנה/שנה על כלי כזה ילמדו אותך לרכב הרבה יותר נכון ובהרבה פחות חשש.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש לי GPZ שנת 95 כבר בערך חצי שנה.

נכון שבהתחלה הגעתי איתו לכמה מצבים שדיי הבהילו אותי ( אף לשמיים ) אבל הכל תלוי ברוכב.צריך להיות זהיר ובהתחלה להיות מאוד עדין בכל הפעולות שלך...

אם אתה אדם שקול שיודע לשלוט בעצמו אז זה כלי מאוד מומלץ.

לא שאני מזלזל חס וחלילה בשום GS , אבל מרכיבה עם חברים והשוואה בינינו הGPZ נותן לך יותר "קיק" ( דחף ) כשאתה רוצה וזה לדעתי אחד הדברים הכי כיפיים ברכיבה, יותר מאשר נסיעה במהירות גבוהה למשך זמן ארוך.

וחוץ מזה לגבי עלויות : מעבר לעלויות שהיו לי לאחר הקנייה ( צמיגים, דיסקים, ןפיירינג קצת שבור ) שהתקזזו עם מחיר הכלי , ביצעתי טיפול אחד קטן, בערך 1000K .

לסיכום : צריך מאוד להיזהר בחודש הראשון עד שמתרגלים לכלי, ואחר כך תגלה שהביצועים מעולים, ולא במהרה תרגיש שהאופנוע "קטן עליך".

נ.ב. מדי פעם אני מתחיל לחשוב על עליית מדרגה, אבל אחרי נסיעה מחוץ לעיר אני נזכר שאין שום סיבה לשדרג - כלי מעולה !

הGPZ למכירה עקב טיסה לחו"ל בקרוב. שנת 95, מצב מצויין. פרטים בהודעות פרטיות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש לי GPZ שנת 95 כבר בערך חצי שנה.

נכון שבהתחלה הגעתי איתו לכמה מצבים שדיי הבהילו אותי ( אף לשמיים ) אבל הכל תלוי ברוכב.צריך להיות זהיר ובהתחלה להיות מאוד עדין בכל הפעולות שלך...

אם אתה אדם שקול שיודע לשלוט בעצמו אז זה כלי מאוד מומלץ.

לא שאני מזלזל חס וחלילה בשום GS , אבל מרכיבה עם חברים והשוואה בינינו הGPZ נותן לך יותר "קיק" ( דחף ) כשאתה רוצה וזה לדעתי אחד הדברים הכי כיפיים ברכיבה, יותר מאשר נסיעה במהירות גבוהה למשך זמן ארוך.

וחוץ מזה לגבי עלויות : מעבר לעלויות שהיו לי לאחר הקנייה ( צמיגים, דיסקים, ןפיירינג קצת שבור ) שהתקזזו עם מחיר הכלי , ביצעתי טיפול אחד קטן, בערך 1000K .

לסיכום : צריך מאוד להיזהר בחודש הראשון עד שמתרגלים לכלי, ואחר כך תגלה שהביצועים מעולים, ולא במהרה תרגיש שהאופנוע "קטן עליך".

נ.ב. מדי פעם אני מתחיל לחשוב על עליית מדרגה, אבל אחרי נסיעה מחוץ לעיר אני נזכר שאין שום סיבה לשדרג - כלי מעולה !

:bugeyed::splat:
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש לי GPZ שנת 95 כבר בערך חצי שנה.

נכון שבהתחלה הגעתי איתו לכמה מצבים שדיי הבהילו אותי ( אף לשמיים ) אבל הכל תלוי ברוכב.צריך להיות זהיר ובהתחלה להיות מאוד עדין בכל הפעולות שלך...

אם אתה אדם שקול שיודע לשלוט בעצמו אז זה כלי מאוד מומלץ.

לא שאני מזלזל חס וחלילה בשום GS , אבל מרכיבה עם חברים והשוואה בינינו הGPZ נותן לך יותר "קיק" ( דחף ) כשאתה רוצה וזה לדעתי אחד הדברים הכי כיפיים ברכיבה, יותר מאשר נסיעה במהירות גבוהה למשך זמן ארוך.

וחוץ מזה לגבי עלויות : מעבר לעלויות שהיו לי לאחר הקנייה ( צמיגים, דיסקים, ןפיירינג קצת שבור ) שהתקזזו עם מחיר הכלי , ביצעתי טיפול אחד קטן, בערך 1000K .

לסיכום : צריך מאוד להיזהר בחודש הראשון עד שמתרגלים לכלי, ואחר כך תגלה שהביצועים מעולים, ולא במהרה תרגיש שהאופנוע "קטן עליך".

נ.ב. מדי פעם אני מתחיל לחשוב על עליית מדרגה, אבל אחרי נסיעה מחוץ לעיר אני נזכר שאין שום סיבה לשדרג - כלי מעולה !

 

גזור ושמור, אם פעם תחליט לעבור למשהו אחר תגלה פתאום פרספקטיבה קצת אחרת על הGPZ, מצד שני הסתפקות במה שיש היא מפתח ליחסים מצויינים עם מנהל הבנק.

גם כן פורום של אופנועים,

חצי מהאנשים כאן כשהם יוצאים לרכב עושים את זה במגרשי חניה, אופנוענים עלק.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה לא שאני חושב שאין כלי יותר טוב בעולם, ממש לא.

האמת שבשבת האחרונה קיבלתי סיבוב על R1100 מדהים ( אבל זה כבר סיפור אחר ),

העניין הוא שיחסית לנסיון שלי ( חצי שנה ) והמגבלות הכספיות - התמורה לכסף של הGPZ , במיוחד בהתחשב שמדובר על שנת 95 היא מעולה.

וזה לא שאני לא מתכנן על אופנוע יותר גדול, פשוט זה יקרה כנראה רק בשנה הבאה.

:lol:

040120_152432-3801_ja18^021.jpg

הGPZ למכירה עקב טיסה לחו"ל בקרוב. שנת 95, מצב מצויין. פרטים בהודעות פרטיות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה לא שאני חושב שאין כלי יותר טוב בעולם, ממש לא.

האמת שבשבת האחרונה קיבלתי סיבוב על R1100 מדהים ( אבל זה כבר סיפור אחר ),

העניין הוא שיחסית לנסיון שלי ( חצי שנה ) והמגבלות הכספיות - התמורה לכסף של הGPZ , במיוחד בהתחשב שמדובר על שנת 95 היא מעולה.

וזה לא שאני לא מתכנן על אופנוע יותר גדול, פשוט זה יקרה כנראה רק בשנה הבאה.

:lol:

 

אולי תוכל להסביר למה התמורה לכסף של הGPZ טובה יותר מהתמורה לכסף של הCB/GS/ER?

זה באמת מעניין.

אין כמו לגרף עלים!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום :)

 

אז ככה...

 

יש לי כרגע רכב ... המצב הכספי דיי על הפנים ..

 

אם אני מוכר את הרכב, אני מכסה את ההוצאות שלי , ונשאר עם בערך 30K ביד.

 

האם 30K יספיקו לי לאופנוע 500 +אביזרים (קסדה וכל הנלווה) + ביטוח + רישיון ? (מדובר על GPZ כרגע)

 

בנוסף, האם דבר זה נחשב כדאי ? (500 סמ"ק זול יותר מאחזקת רכב?)

 

אשמח לכל תגובה.

 

 

GS לעומת GPZ אולי הייתי יותר אומר.

 

GPZ הוא יותר יפה, אבל לא יתן לך יותר.

 

לא אוהב את השילדה שלו. מנוע אדיר אבל אני פשוט לא מקבל את זה.

הER כבר עדיף.

 

GS מבחינתי עדיף משמעותית על הGPZ מבחינת התנהגות.

אם אתה איש של מנוע, אז קח GPZ. אבל רוב הכיף מגיע בפניות.

 

ב30K ש"ח את המקבל אחלה של אופנוע ונהנה ממנו עד השמיים לפי דעתי.

 

טיפולים,

בערך 600-800 ש"ח טיפול קטן (אפשר לעשות חלק לבד ולהוזיל משמעותית)

 

ובערך 1000-1400 טיפול גדול.

 

לא כולל הוצאות נוספות של תקלות פה ושם ונזקי תאונה שעלולים להיות.

 

ציוד?

מעיל, קסדה, כפפות בתור מינימום.

נעליים גבוהות מעור רצוי. אישית אני ממליץ בחום על מגפי רכיבה יעודיים נורמאלים מאשר סתם איזה פקקטה נעל בלי מיגונים לעצם הקרסול שנשברת מהר מאוד (מניסיון).

When a world of oppertunities comes knocking at your door,

Make sure you know where is the rear exit.

 

There's no place like 127.0.0.1

 

הכל עובר בחיים.

גם החיים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 7401 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...