Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

לאחר מחשבה רבה, בחרנו ב-147


CTS
שימו לב! השרשור הזה בן 6135 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

ROMANX, אני מבין מה שאתה אומר. במידה מסויימת אתה צודק, אבל לתת רכב לא בטיחותי לילד שרק קיבל רישיון זה לא חוסר אחריות?

אשמח לשמוע עוד תגובות. עד כמה כדאי להתיחס למבחן הזה?

האם יש משהו בטענה של אלפא? האם הטענה קיימת בכלל? אם למישהו יש קישור לאיזה כתבה אשמח לקרוא, גם באנגלית.

 

אשמח לשמוע עוד תגובות.

 

תודה רבה לכולם, אתם אחלה אנשים

 

[=

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 67
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ארנון אני לא מתימר להיות מוסכניק - חסוך את השאלות האלה ממני, ואת הצניות שלך גם אם אפשר.

הגרסאות ששמעתי הן מאנשים פה בפורום, מה אתה רוצה?

אל תיפגע ואל תעלב.

אני לטובתך. לא נגדך.

 

ראיתי יותר מדי פעמים אנשים שננעלים על משהו, ומתחילים לספר לעצמם סיפורים ומעשיות כדי שלא יצטרכו להתמודד עם המציאות.

 

גם בהודעות שלך ניכר היה שאתה עובר תהליך כזה.

נאחזת בטענה שמדובר היה בתוצאות ריסוק של שנתון ספציפי, ואח"כ בטענה לפיה מדובר היה במכונית אחת פגומה, ובמבחן חוזר שלא בוצע בגלל עלותו הגבוהה.

 

כל אלה שמועות. מידע מוצק יש ממקור אחד. במבחן הריסוק, המכונית תפקדה רע מאוד בריסוק חזיתי. רע עד כדי כך שארגון Euro NCAP ציין בהודעה לעיתונות שמדובר במכונית שהשיגה את הציון הנמוך ביותר עד אותו הרגע.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא מתיימר להיות מבין גדול ולכן גם בדר"כ אני שואל ולא עונה. אבל גם אני אבא.

אני שונא רנו, אני בעלים של רנו אחרי שהחלפתי רנו אחרת. למה? בטיחות!!! כאבא, הדבר הראשון שאני שם לב אליו...מבחני ריסוק!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אוקיי, תודה רבה. כרגע האלפלא בעדיפות נמוכה. אלא אם כן למישהו יהיה כתבה או משהו בסגנון שיגיד אחרת, האלפא לא בטוחה, בטח לא לילד בן 17. תודה לכולם, אם לעוד אנשים יש מה להגיד אשמח לשמוע.

 

[=

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ה307 שלוש דלתות, כפי שהציעו, היא בחירה לא רעה. הייתה לי כזו, הXS. בסך הכל רכב נוח, מרווח מאוד, נראה טוב, בעל מנוע לא רע והוא לא רע לנהיגה, אם כי לא ממש ספורטיבי.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ה307 שלוש דלתות, כפי שהציעו, היא בחירה לא רעה. הייתה לי כזו, הXS. בסך הכל רכב נוח, מרווח מאוד, נראה טוב, בעל מנוע לא רע והוא לא רע לנהיגה, אם כי לא ממש ספורטיבי.

 

 

הללויה - פעם ראשונה שמישהו חושב שנתתי עצה לארעה, ועוד לגבי רכב צפרדעוני... הגיעו ימות המשיח!

 

ולרומן - אתה צודק - בטיחות באמת לא חשובה. רק נסה לספר ספר את זה לקרוביהם של 600 הרוגים בכל שנה,שלחלקם הגדול באמת לא היה סיכוי בכל רכב שהוא מכיוון שהתנגשו במשאית/אוטובוס וכו', אבל מצד שני בכל יום רואים תמונה של איזו סיביק ישנה או דייהטסו עתיקה מרוסקת עם מושב תינוק מיותם במושב האחרוי, והקריין ברקע מספר ש"בהתנגשות בין 2 רכבים פרטיים נהרגה היום אם ל-3 כאשר רכבה התנגש ברכב אשר בא ממול. נהג הרכב הפוגע נפצע באורח בינוני". אז נכון, פעמים רבות יש חשיבות למהירות, זווית הפגיעה, חגירת חגורה או סתם מזל/השגחה אלוהית (לפי אמונתך), אבל כפי שנאמר - "אלוהים עוזר למי שעוזר לעצמו" ואם אפשר לשפר את הסיכוי בזה שבוחרים רכב בטוח יותר - למי אכפת מהפוזה? בתי הקברות מלאים בערסים ולחלופין ילדים מתלהבים שנהרגו במכוניות "מדליקות" עם ספויילר וג'נטים ולד כחול על הוישרים...

אינפיניטי M37X. יחידה בארץ. ו-BMW X1. לא יחידה בארץ. ו-MERCEDES SLC350 משנת 1973 כמובן. והיו עוד המון...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יגאל, הציון של ה-147 באמת מחפיר, אבל חשבת אולי למה לא בחנו גם את ה-156, לה יש ככל הנראה שלדה ומבנה לא שונים משמעותית?

 

רוני

 

למה לא בחנו?

לא יודע מי בחן אותה, אבל תראה איזה מזוויע.

http://www.astravideos.com/play.aspx/video~13/Alfa_Romeo_156_crash_test/

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מעניין, לא מכיר את הסרטון הזה. יש סיכוי שזהו מבחן ריסוק שערכה אלפא, ואחרי שהתוצאות התגלו (בובת הריסוק נהרסה כליל, כפי שזה נראה), החליטו פשוט שאין טעם לשלוח אותה למבחן ריסוק רשמי? :wink:

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מאוד מקווה שהתיאורייה של רוני לא נכונה... :shock:

[FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B][COLOR=#696969]ACTION speaks LOUDER than WORDS[/COLOR][/B][/COLOR][/FONT] [FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B]K[/B]eep [B]m[/B]e [B]c[/B]aged [B]a[/B]nd [B]f[/B]ree [B]t[/B]he [B]b[/B]east[/COLOR][/FONT] [COLOR=#f1f6f8][FONT=Verdana][COLOR=#000000][B]Jin Ba Ii Tai [/B]-[FONT=Book Antiqua] [URL="http://www.youtube.com/watch?v=cVarDBb199M&feature=player_embedded"]Fast[/URL] in, [URL="http://www.youtube.com/watch?v=CyDykQWck74&ob=av3e"]Drift[/URL] out[/FONT][/COLOR][/FONT][/COLOR]

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

^

Don't talk if you don't know about the subject nothing!

The car manufacturers doesnot send car to crush tests. The E-NCAP organization buys car as usuall consumer and than does the test.The reason why they didnot buy alfa 156 you have to ask them.

And I would know about this film, because it isnot an official organization.

אלפא, מעלה את הדופק

alfa 164 Super V6 96', alfa 33 1.7 I.E

alfasud Sprint QV ,alfa 159 JTDm

'Lincoln Navigator 5.4 V8, Volga GAZ-24 74

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה יעזור אם מישהו יבין למי את מתייחסת... :shock::wink:

[FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B][COLOR=#696969]ACTION speaks LOUDER than WORDS[/COLOR][/B][/COLOR][/FONT] [FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B]K[/B]eep [B]m[/B]e [B]c[/B]aged [B]a[/B]nd [B]f[/B]ree [B]t[/B]he [B]b[/B]east[/COLOR][/FONT] [COLOR=#f1f6f8][FONT=Verdana][COLOR=#000000][B]Jin Ba Ii Tai [/B]-[FONT=Book Antiqua] [URL="http://www.youtube.com/watch?v=cVarDBb199M&feature=player_embedded"]Fast[/URL] in, [URL="http://www.youtube.com/watch?v=CyDykQWck74&ob=av3e"]Drift[/URL] out[/FONT][/COLOR][/FONT][/COLOR]

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הבנתי.

 

רק שאלה - מה זה גיר רובוטי? הבנתי שלאלפא אין גיר אוטמטי רגיל אלא רק רובוטי בגרסת 2.0, לא בדיוק הבנתי מה זה וחיפשתי גם בפורום. מישהו יכול להגיד לי מה זה? האם התפעול שלו זהה לאוטומט ופשוט יש הבדל קל בנסיעה?

אם יש צורך בהעברת הילוכים ידנית פשוט בלי קלץ' או משהו בסגנון נרד מהאוטו.

 

תודה לעזורים

 

[=

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מתנהג כמו אוטומט 99% מהזמן (תשאיר על D ותסע).

השוני הוא בעליות/זינוק בעליה, הרכב ידרדר אם לא תעבור מהברקס לגז.

 

מה זה הגיר הזה?

זה גיר ידני (מבחינת המבנה שלו) שהחלפת ההילוכים שלו אוטומטית/רובוטית.

מבחינת הנהג- שקוף למשתמש, אוטומט כמעט רגיל.

הצטרפו עוד היום לאגודה לשחרור הטלטל.

"הטלטלים השחורים, יולי 2004".

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

^

Don't talk if you don't know about the subject nothing!

The car manufacturers doesnot send car to crush tests. The E-NCAP organization buys car as usuall consumer and than does the test.The reason why they didnot buy alfa 156 you have to ask them.

And I would know about this film, because it isnot an official organization.

 

אני כנראה יודע יותר ממך על EURONCAP, אבל לא משנה.

 

הארגון אכן קונה מכוניות באופן אנונימי, או מקבל מכונית רנדומלית מפס הייצור. (לידיעתך, היצרן יכול גם לממן מכיסו מבחן ריסוק למכונית מתוצרתו). הארגון גם בוחר איזו מכונית לקנות, ולפחות כיום חברות בו ממשלות גרמניה, בריטניה, ספרד ועוד - אבל לא איטליה. אני מעריך שזה מפחית את הסיכויים שתיבחר מכונית איטלקית, במיוחד כזו עם חשיבות לא גבוהה במיוחד לשאר אירופה (בניגוד לפונטו למשל). בטח העובדה הזאת איפשרה לאיטלקים להתחמק מביצוע מבחן ל-156 (זה והעובדה שה-156 נוצרה בערך שנה לאחר ש-ENCAP יצא לאוויר העולם).

 

מתנהג כמו אוטומט 99% מהזמן (תשאיר על D ותסע).

השוני הוא בעליות/זינוק בעליה, הרכב ידרדר אם לא תעבור מהברקס לגז.

 

מה זה הגיר הזה?

זה גיר ידני (מבחינת המבנה שלו) שהחלפת ההילוכים שלו אוטומטית/רובוטית.

מבחינת הנהג- שקוף למשתמש, אוטומט כמעט רגיל.

 

הלוואי שהיה שקוף, הסלספיד לא מעודן כמו גיר אוטומטי נורמלי, ולכן בהחלט מורגש בנהיגה. יש כאלו שזה לא מפריע להם, ויש כאלו שכן.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • אחראי פורום
הבנתי שלאלפא אין גיר אוטמטי רגיל אלא רק רובוטי בגרסת 2.0

 

אם תתעקש, יש גם 2.0 ל' ידני, נדירות בארץ אבל קיימות. אבל לשאלתך, כן - יש רק גיר רובוטי.

מהתרשמות אישית שלי מה-147 2.0 רובוטית דור שני, מדובר במערכת די מעצבנת

ובדור השני היא עוד אמורה להיות משופרת ומעודנת יותר.

בעת העברות ההילוכים מורגשת (במצב אוטומטי) השהייה ומעיין קפיצה כזו (כמו שיחרור קלאץ' לא מוצלח).

לי זה מוזר ולא טבעי לנהוג ברכב כזה שהוא מאוד מהנה ודי חזק עם תיבה כזאת.

במצב ידני המצב טוב בהחלט, אבל אם אתה שואל על הסלהספיד, כנראה שזה פחות שיקול מבחינתך.

אגב, יש מנופים מאחורי ההגה בדור הראשון כמו בשני?

 

איתי.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6135 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...