Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בעיית זמנים לא ברורה (אולי מחשבים, אולי נפשית)


erez
שימו לב! השרשור הזה בן 6211 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

השעון המדוייק הוא זה של המחשב. הוא מסתנכרן לשרת NTP שמסתנכרן לשרת אחר וכו' ואחרי 3-4 רמות יש שרת שמחובר לשעון אטומי מקומי וזה מאוד מדוייק, סדר גודל של מאיות שניה פלוס מינוס אחרי כל האי דיוקים של ה"סנכרון יד רביעית" הזה.

 

כוון את כל השעונים האחרים לפיו.

 

אם יש פער בין השעון של המחשב שלך בבית (שמסתנכרן לאינטרנט) ובין השעון של המחשב בעבודה (שמסתנכרן ל-PDC של ה-DOMAIN, סביר להניח) - דבר עם מנהל הרשת שלך שיכוון את השעון של ה-PDC.

 

אם יש פער של שעה בדיוק (המחשב מתעקש לאחר בשעה) - הבעיה שלך היא לא השעון אלא אזור הזמן, קבע איזור זמן שנמצא ב-GMT+3 (כי אנחנו בשעון קיץ) או לחלופין תתקין את קובץ הרג'יסטרי המתאים לישראל 2007 המכיל את תאריכי הכניסה והיציאה של שעון הקיץ השנה.

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...