Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בהמשך לכושיות של מעבר דירה: מקרר חדש


אור .ס.
שימו לב! השרשור הזה בן 6324 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אני מכרתי מקרר בן 18 של AMANA במצב מעולה שלא התקלקל מעולם, ב 700 ש"ח, באמת סוס עבודה, והבחור שקנה אותו היה מרוצה עד הגג.

למכירה:כויל ל 205 בה"פ.

מחפש: שעון סל"ד+ פיג'ו205 לפירוק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עזוב אותך מתוצרת ארצות-הברית עם נפח ענקי.

עדיף אירופאי עם טכנולוגיה מתקדמת או בעצם איזה יפני שגודש לפחות 1.2 באר.

 

אתה יכול גם לשפר את המדחס, להגדיל רדיאטור, להחליף את כבל המינוס לעבה יותר, להחליף לשסתום פריקת לחץ משופר, לעדכן תוכנה במחשב הניהול, השמיים הם הגבול.

 

 

 

 

אההההה מקררים?

אופס.

 

 

 

 

וברצינות רגע: אני כבר 4 שנים עם מקרר 140 ליטר (מיני-בר כזה) חסכוני וחמוד שהבאתי מחברת סטארט-אפ שנסגרה ב-250 שקל.

חברה שלי עצבנית על העניין הזה אבל בינתיים זה המצב וזה לא רע בכלל - החסרון העיקרי הוא שהפריזר פיצי ולא מסוגל לאכלס אפילו פיצה קפואה עגולה נורמלית (רק את המגשיות האלו של ה-12 למי שמכיר)

חסרון שני הוא שהמקרר אינו NO-FROST.

 

העניין הזה של NO-FROST משמעותי, במקרר שאין לו את הטכנולוגיה הזו צריך להפשיר אותו 3-4 פעמים בשנה כדי להיפטר מהקרח שמצטבר על לוחות הקירור, וזה מעצבן ולוקח זמן.

 

מצד שני מקרר NO-FROST צורך יותר חשמל. (אבל שאלו יהיו הבעיות שלנו בחיים)

 

אגב לכל המקררים מהשנים האחרונות יש סטיקר מאחורה שכתוב כל מיני נתונים כולל צריכת אנרגיה ליממה, למשל 3 קווט"ש ליממה.

(מחיר קווט"ש כחצי שקל כיום)

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רז אני חושב שהוא התכוון ל500CUBIC INCH

כמה זה יוצא בליטרים?

 

אור - חפש ב"מחסני חשמל" למיניהם או חנויות קטנות - שקול לקנות מתצוגה וכו'.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בשלוש מאות שקל אתה רוצה גם כח אמפראז' ??

יאללה תן גז לפני ברוך מאשפז אותך !

וואו שמר, אתה מצחיק אותי ליייאלה.

Those Who Dance Are Considered Insane By Those Who Can't Hear The Music.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נדמה לי שאתה לא מבחין בין סוגים שונים של מקררים, אז מפתח מקוצר:

 

הפשרה חצי אוטומטית זה (נדמה לי, לא לצעוק) שם אלגנטי ללהוציא את התקע מהקיר כלומר כפתור המפסיק כליל את פעולת הקירור כדי שהקרח ימס.

 

הפשרה אוטומטית היא גוף חימום המחמם את יחידת הקירור של תא הקירור הראשי (לא של הפריזר), ואז ישנה תעלת פלסטיק המובילה את המים המופשרים למין תבנית הקרובה למדחס וחום הדחיסה מאייד אחר כך את המים לחלל המטבח. עדיין צריך להפשיר את הפריזר ע"י הפסקת המקרר, אבל בגלל שלפריזר ניגשים פחות התכיפות יחסית נמוכה.

 

נופרוסט עובד כמו מזגן, אוויר שקורר ועקב כך גם יובש מקרר את המקפיא והחלל המצונן. מנגנון חימום מפשיר את הקרח הנוצר ברדיאטור וחום המדחס מאייד את המים. כאן אין צורך בהפשרה בכלל, אלא רק אם ישנה תקלה. מקרר כזה יוצר אוירה פחות לחה בתוכו ולכן הירקות למשל נרקבים בו פחות וכדומה. מקררים כאלה יותר יקרים ולא בטוח שתשיג כזה במידות קטנות, אבל לדעתי שווה להשקיע.

 

יוסי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לאחרונה קניתי מקרר בינוני בנפח 332 ליטר של אלקטרה במחיר של כ2000 ש"ח במחסני חשמל.

 

זה קרה לאחר ששני מקררים מYAD2 התקלקלו לי, לא לפני שניפחו לי משמעותית את חשבון החשמל.

הובלה של מקרר בגודל מלא תעשה כ250-300 ש"ח, אם תוסיף אותה למחיר המקרר עצמו תגלה שהכדאיות של רכישת משומש יורדת.

 

אני העדפתי ללכת על חדש (עם 3 שנים אחריות) בשביל השקט הנפשי, וגם כי המחיר לא בשמיים.

 

אכן, מקררי DFORST הינם מקררים שזקוקים להפשרה פעם בחצי שנה- שנה.

וכל המקררים שאינם בגודל מלא הינם כאלה. (גם מה שאני קניתי)

בפועל , הוא אצלי כבר 3-4 חודשים ועוד לא הצטברה שכבת קרח....

 

בקיצור תעשה את השיקול. אם אתה מוכן להתפשר על חברה אחרת אתה יכול להתקרב לכיוון האלפייה לחדש....

 

לפני הרכישה עשיתי סקר שוק מקיף ב12 חנויות שונות (מתוכם 8 רשתות בפריסה ארצית) וגיליתי ש:

א) מחסני חשמל הכי זולים . נקודה.

ב) אפשר להתמקח בכל הרשתות מלבד מחסני חשמל, ולא משנה כמה יורידו , לא יגיעו למחיר של מחסני חשמל לפני מיקוח.

ג) כדאי לקנות מקרר עם אבא טוב, כיום רוב רובם של המקררים מיוצרים בטורקיה על ידי אותה חברה (VESTEL)

אך מודבקות מדבקות של כל מיני יצרנים אחרים. על כן יש חשיבות למי שנותן את האחריות.

Volvo V40 T5 R-Design

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK5 - SOLD

GTI MK4 - SOLD

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נראה שקצת לא הבינו אותי: אני מוכן להשקיע 1500 ש"ח למקרר חדש !

אני רוצה מקרר חדש כדי להיות בראש שקט שווה לי עוד כמה גרושים, ומספיק מקרר 250 ליטר כדי לחסוך גם חשמל, מובן שאני עוקב אחרי לוח יד2 למקרה של מציאה, אבל גם מתעניין בחדש.

לגבי הובלה: יש לי טנדר פתוח אז אין לי ממש בעיה אני לא צריך לשלם את זה.

רק מה, מרוב מקררים בזאפ בסכום הזה, הסתבכתי עם עצמי מה לקחת הכל שם בין 1350-1500 והשמות לא מדברים אלי...

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...