Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7188 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

באופן תיאורטי בסי5 יש שישה רמקולים ששניים מהם ממוקמים בדשבורד צמוד לשמשה והם כנראה טוויטרים. אבל מבחינת הצליל, כלומר היעדרו של תדר גבוה, אפשר לחשוב שמישהו גנב לי אותם. ואולי בעצם אין שם כלום או שהם לא מחוברים? אשמח לשמוע ממי שמכיר, לפני שאני מפרק לאוטו את הצורה.



פורסם

אם אתה לא שומע אותם בכלל, תבדוק אם יש שמה טויטרים בכלל, אם יש תבדוק שהם מחוברים, תנסה גם להעלות את הטרבל מהHU.

מחפש קומפוננט רוקפורד T5...

פורסם

בהחלט יכול להיות שהם חיישני אזעקה

 

חוץ מזה ממש לא בעיה, תקרב את האוזן ותשמע. אצלי הטויטרים המקוריים גש בקושי נשמעו.

 

הצרפתים האלה, לא רק שהם לא יודעי לייצר רכב נורמלי אז הם מייצרים רמקולים גרועים. הרמקולים שלהם פשוט תת רמה, מנסיון אישי.

פורסם
בהחלט יכול להיות שהם חיישני אזעקה

 

חוץ מזה ממש לא בעיה, תקרב את האוזן ותשמע. אצלי הטויטרים המקוריים גש בקושי נשמעו.

לא צריך להגזים. שכחתי לציין שיש לי איזה 20 שנות ניסיון עם אלקטרוניקה ומחשבים. בדגם הזה בפירוש יש מקום לשני רמקולים שם, ובמפרט תמיד הוזכרו שישה רמקולים מקוריים. יכול להיות שהם פשוט נחותים כל כך שאני לא שומע אותם. וזה גם לא בגלל השמיעה שלי, שדווקא נוטה לכיוון השני של שמיעת-יתר של רעשי מנוע לא תקינים והבחנה בדיסקים שנצרבו ממקור מפוקפק.



פורסם

ניסית לבדוק שהטרבל לא מונמך עד הסוף כמו שכבר אמרו לך?

זה כמו שחסידה תבלע צפרדע, תכניס אחרי זה את המקור שלה לת$ת ולצפרדע תיהיה סירקולצייה, כך החסידה לא תיהיה רעבה לעולם.
פורסם
ניסית לבדוק שהטרבל לא מונמך עד הסוף כמו שכבר אמרו לך?
ברור. ובגלל זה ביקשתי ממי שיש לו ניסיון עם הרכב המסוים הזה לספר לי אם הוא שומע משהו.
פורסם

מה אתה צריך בדיוק, שנחזק את הטענה שלך?

אז הנה, קבל חיזוק.

זה שתפרק את הרכב - לא ישפר את הצליל של הטוויטר (אם יש כזה או אין כזה)

פירוק הרכב לא יעשה להם קסמים. :idea:

פורסם
הצרפתים האלה, לא רק שהם לא יודעי לייצר רכב נורמלי אז הם מייצרים רמקולים גרועים. הרמקולים שלהם פשוט תת רמה, מנסיון אישי.

גיא,

 

האם אתה כל כך בטוח בדבריך? אם אני לא טועה יש לך ברכב קומפוננטים שמיוצרים בצרפת. FOCAL.

 

 

שלו.

ליום יום: יונדאי סונטה 1998 3000 סמ"ק V6

 

אסקורט MK1 בהמתנה לשיפוץ ?

 

פיג'ו 504SR אוטומטית 1983.

פורסם

בסי5 אכן יש שישה רמקולים.

הכוונה ל-4 מידים בכל אחד מן הדלתות, ושני טוויטרים בפינות הדשבורד - צמוד לשמשה הקדמית.

מעבר לזה - המערכת הבסיסית של הסי5 היא מן הטובות שנתקלתי בהן, ולכן שקלתי הרבה מאוד לפני שהחלטתי להרכיב את המערכת שלי במקומה. הסאונד של הרמקוליים המקוריים פשוט מצוין.

כמו שאמרו - תבדוק שוב את ההגדרות של הרדיודיסק.

אם זה לא ההגדרות - אז אולי נשרפו הטוויטרים, או שהבעלים הקודמים של הרכב עשה איזה קומבינה.

 

בכל מקרה,

פירקתי את הרכב הזה מ-א' ועד ת' לא פעם ולא פעמיים, אז אם אתה צריך עזרה - אל תהסס לשאול.

פורסם
בסי5 אכן יש שישה רמקולים.

הכוונה ל-4 מידים בכל אחד מן הדלתות, ושני טוויטרים בפינות הדשבורד - צמוד לשמשה הקדמית.

מעבר לזה - המערכת הבסיסית של הסי5 היא מן הטובות שנתקלתי בהן, ולכן שקלתי הרבה מאוד לפני שהחלטתי להרכיב את המערכת שלי במקומה. הסאונד של הרמקוליים המקוריים פשוט מצוין.

כמו שאמרו - תבדוק שוב את ההגדרות של הרדיודיסק.

אם זה לא ההגדרות - אז אולי נשרפו הטוויטרים, או שהבעלים הקודמים של הרכב עשה איזה קומבינה.

 

בכל מקרה,

פירקתי את הרכב הזה מ-א' ועד ת' לא פעם ולא פעמיים, אז אם אתה צריך עזרה - אל תהסס לשאול.

יופי, תודה. זו התשובה שחיפשתי. אם כך אפנה לפירוק. את הרדיו אני כבר יודע להוציא באלגנטיות. יכול להיות שזה קשור לרדיו, כי החליפו לי אותו לפני שנתיים עקב תקלה במנגנון קיבוע התחנות והשליטה מההגה. אני מקווה למצוא שסתם ניתקו איזה חוט או שניים בטעות או שיש מגע רופף.
פורסם

מהיכרות ארוכה עם מערכות רכב מקוריות

 

לא מתקינים בהם בד"כ טוויטרים צעקניים, לרוב גם מצמידים לטוויטר קבל שישמש כקרוס שחותך את הטוויטר ממש גבוה - בסביבות ה6 קילו הרץ ברוב המקרים.

 

ברוב המערכות המקוריות לרכב שנתקלתי בהן הרמקולים הם בהתנגדות של 6 אוהם ולפעמים גם יותר.

 

בטויוטה 2001 במשפחה הטוויטרים המקוריים היו כמעט חסרי תפקיד, רק אחרי שהתקנתי בה סט מילניום של מוראל היה ניתן להרגיש שיש ברכב טוויטרים - ואלה עוד טוויטרים רגועים.

 

אני מכיר את המערכת של הסי5 - הטוויטרים ממש לא צעקניים והיא אכן מערכת יחסית איכותית וגם צריך לקחת בחשבון שמדובר ברכב מאוד מרווח וחומרים פנימיים איכותיים.

 

תבדוק באמת את נושא הטרבל אבל מעבר לזה אל תצפה ליותר מידי

 

המערכת המקורית שהכי אהבתי היא דווקא של יונדאי אלנטרה מדגם 2003.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

×
×
  • תוכן חדש...