Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מהיר ועצבני טוקיו דריפט


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7293 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לא הייתי לידם. ראיתי את זה מרחוק.

 

בכל מקרה, ילדים מושפעים. ידעתי שזה מה שיקרה בחניה. לדעתי צריך הגבלת גיל לסרט שכזה, משהו כמו 21+. גם בני 14 רואים את הסרט הזה וגם בני 12 (שלא נדבר על בני 17 שהוציאו אתמול רשיון), וזה גם נותן להם רושם ממש לא טוב על איך צריך לנהוג.

 

זה סבבה להתפרק קצת על הכביש, אבל בכביש פרטי עם מכונית מתאימה (וממוגנת נגד התהפכויות) ולא בין אנשים, כי הם עשו את זה ב5 בבוקר בחניון של הסינמה סיטי והם יעשו את זה גם למחרת ב5 בערב בכביש עירוני ויגררו אנשים אחרים איתם לתאונה.

 

בקיצור, אני לא רוצה להיות פה מלאך וצדיק, כי גם לי יש את הקטעים שלי לפעמים. אבל שיהיה בהגיון ובשכל ישר, ולהראות סרטים כאלה לבני טיפש עשרה זה ממש לא אחראי.

 

(אני רוצה להבהיר שאני יודע שיש גם אנשים בני 30 ו40 שנוסעים ממש מטומטם כאילו הם הוציאו אתמול רשיון, אבל עדיין צריך הגבלת גיל לסרטים האלה, ממש כמו שלא מראים סרטים כחולים לילדים בגיל הזה בפומבי, גם לסרטים כאלה צריכים הגבלה, אפילו בארצות הברית יש הגבלת גיל (שמקפידים עליה) לסרטי אקשן, אז למה לא אצלנו?).

 

יוסי

I should win a fucking AWARD for being me

  • תגובות 54
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

קשה להגיד את זה.

 

הבחור שעשה את השטויות בחנייה והמשטרה תפסה אותו היה בן 20 +-.

אני לדוגמא באתי עם רכב,נהנהתי מהסרט ,ונסעתי חזרה הביתה בצורה אחראית.אז מה ?אסור לי לראות את הסרט בגלל מפגרים?

 

אין מה לעשות,אי אפשר לאסור דבר כזה.

 

תמיד יש כלל ויש יוצאים מן הכלל.

פורסם

אתה לא יכול לאסור כיום הקרנה של סרט, יש דמוקרטייה בארץ ואם מישוה מטומטם מספיק בשביל לחזוב שהוא יודע לנהוג אחרי שהוא ראה סרט נהיגה - 10 אחרים שבאו רק להנות מהסרט לא צריכים להיענש בגללו.

 

אם הוא יבצע עבירה או פשע אחרי הסרט וינהג בחוסר אחריות - אז תעצור ותעניש אותו.

 

אבל אתה לא יכול להשליך את האחריות והעונש על כל הילדים רק בגלל גיל מסויים.

 

מה, חסרים מבוגרים שעושים שטויות?

אחת לשבוע לפחות איזה מבוגר (מעל גיל 21) מפגר עושה עלי פוזות בכביש בגלל הרכב שלי, ומנסה להיצמד / לחתוך / לעשות רייסים או השד יודע מה...

 

מפגרים לא חסר.

הגבלה על תכנים לא תשנה את זה.

[FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B][COLOR=#696969]ACTION speaks LOUDER than WORDS[/COLOR][/B][/COLOR][/FONT] [FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B]K[/B]eep [B]m[/B]e [B]c[/B]aged [B]a[/B]nd [B]f[/B]ree [B]t[/B]he [B]b[/B]east[/COLOR][/FONT] [COLOR=#f1f6f8][FONT=Verdana][COLOR=#000000][B]Jin Ba Ii Tai [/B]-[FONT=Book Antiqua] [URL="http://www.youtube.com/watch?v=cVarDBb199M&feature=player_embedded"]Fast[/URL] in, [URL="http://www.youtube.com/watch?v=CyDykQWck74&ob=av3e"]Drift[/URL] out[/FONT][/COLOR][/FONT][/COLOR]

פורסם

נ.ב מתרגמי הסרט האלה נראה לי הם אותם מתרגמים מערוץ אגו: ידיות ארכובה משופרות אעלק, מזל שהם לא נקלעו להיגוי על ולא שמו בקבוקי ניטרו גליצרין עם משנק כפול.

עכשיו נזכרתי במשהו מאוד חשוב, שכדאי לדעת: לפעמים המתרגמים עובדים קשה, מטלפנים



לפה ולשם, חופרים באינטרנט ומוצאים בדיוק את המונחים המתאימים, ואז...

.

.

.

.

.

באה העורכת הלשונית (אין כזה דבר, עורך לשוני. לא קיים. גורנישט. רק עורכת) ו"עורכת" למוות את התרגום,

כך שהוא יהיה "תקין" מבחינת העברית (ולא תקין משום בחינה אחרת).

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

לעורכות לשוניות יש נטיה להשטיח את המישלב. אם הכותב המקורי שיחק במישלבים שונים כדי לאפיין דמויות שונות, והמתרגם קרע את התחת כדי לבנות את אותם מאפיינים בעברית (שדלה הרבה יותר במישלבים), אז תבוא העורכת ותגרום לכל הדמויות להישמע כמו מורות ללשון.

פורסם
יוסי-לא יודע אם היית ליד המשטרה,אבל זה היה מבייש למשטרה.

 

הבחור עם המיצובישי התחיל לצחוק ו''לרדת'' על השוטר ליד כולם,נכנס לאוטו ונסע.

 

מקלארן,לא הבנתי את הכוונה שלך.

מה הייתה הכוונה שלך ב"אשם"?

שאתה חיקית את הסיני בסרט?...או בגלל שגם צחקת?

מההודעה של מקיוסי רואים שהוא הבין שאתה אשם שצחקת מהחיקוי...

פורסם

אני חיקיתי אותו.

 

הייתי ער באותו יום מ5 בבוקר(בגלל האירוע במסלולים),אז כבר התחלתי להשתעממם,אז חיקיתי אותו בשקט.פתאום אני שומע את כל האולם צוחק.:lol:

פורסם
אני מבקש, ילדים עם סיויק אוטומטיות ליטרגיות לא עושים דריפטים, הם מושכים הנדברקסים.

יש הבדל.

 

שמע היום שם מכוניות שעשו ממש דריפטים כמו בסרט אם אתה מכיר את קניון סימול באשדוד ומכיר את החניה התת קרקעית אז יש שם את הירידה הזאת מקומה לקומה אז הייתה צריך לראות מה הלך שם שם לא משכו את ההנדברקס סתם..במיוחד הייה שם בחור אחד נכה אולי מה שהוא עושה זה מסוכן ולא הכי חכם אבל לנהוג הוא יודע והוא הראה את זה לכל האנשים שיצאו לרכבים שלהם אחרי הסרט

"בחיים כמו במהלך פניה אף פעם אל תעצור!"

פורסם
שמע היום שם מכוניות שעשו ממש דריפטים כמו בסרט אם אתה מכיר את קניון סימול באשדוד ומכיר את החניה התת קרקעית אז יש שם את הירידה הזאת מקומה לקומה אז הייתה צריך לראות מה הלך שם שם לא משכו את ההנדברקס סתם..במיוחד הייה שם בחור אחד נכה אולי מה שהוא עושה זה מסוכן ולא הכי חכם אבל לנהוג הוא יודע והוא הראה את זה לכל האנשים שיצאו לרכבים שלהם אחרי הסרט
ותגיד לי שלא השגת חתימה שלו ותמונה שלו מחובק כמו מוכר בפלאפליה עם גבי עמרני ...

 

פה זה לא יפן , הלוואי ולישראל היה חצי מהאינטילגנציה והידע שם בכל נושא ובמיוחד במכוניות .

ים long time no


×
×
  • תוכן חדש...