Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

יכול להיות שאין אתר רשמי של פיג'ו בארה"ב?


THE-ONE
שימו לב! השרשור הזה בן 6625 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

נעשה ניסיון לשווק את מכוניות פיג'ו באמצע שנות ה 70' לארה"ב אך הוא כשל וזאת מכמה סיבות;

ראשית,ארה"ב היא מדינה ענקית ולא פשוט להקים בה מערך שירות מסודר,הכולל מוסכים וסוכנים בפריסה מלאה,שנית,התאמה של מכונית לתקנים המחמירים(והמגוכחים)עולה סכומים לא מבוטלים,שליצרנים רבים פשוט לא הישתלמה(פגושים פדראליים,פנסים סימטריים,ממירים קטליטיים ועוד),מה גם שהמכוניות לאחר השינויים ניראו לעיתים כמו מוטצייה של עצמן...

המכירות של היצרנים הצרפתיים באותה עת היו מצויינות,כך שהרבה מוטיביצייה להיכנס לשוק האמריקאי הבררן לא ממש היתה להם,ובנוסף תמהיל דגמי פיג'ו לא בדיוק תאם את הטעם האמריקאי,למעט ה 505 ו ה 604.

אמנם השוק האמריקאי אוהב מכוניות גדולות,אך הסיוויק של הונדה נימכרה שם מצויין מתחילת דרכה ב 72',וגם הגולף ראביט נימכרה היטב.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 38
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

 

התאמה של מכונית לתקנים המחמירים(והמגוכחים)עולה סכומים לא מבוטלים,שליצרנים רבים פשוט לא הישתלמה(פגושים פדראליים,פנסים סימטריים,ממירים קטליטיים ועוד),מה גם שהמכוניות לאחר השינויים ניראו לעיתים כמו מוטצייה של עצמן...

 

אפשר לפרט מה כל מושג כזה אומר? (אני מניח שפגושים פדראליים אומר גמישים... אבל את השאר אני לא מכיר).

תודה

פורד אנגליה 1963 95% מושלמת

פיז'ו 304 קבריולט 1973

מועדון פורד אירופה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פגושים פדראליים החלו להופיע באמצע שנות ה 70',עקב תקנה שקבע המימשל.

הם אמורים לספוג מכות ופגיעות ללא נזק עד מהירות של 5 קמ"ש,ומצויידים בבולמי זעזועים פנימיים.

למותר לציין שהרבה תועלת לא הופקה מהם..והם יקרים לתיקון במקרה של תאונה במהירות גבוהה יותר.

פנסים סימטריים,כלומר פנסים שמחלקים את התאורה בצורה שווה הן לצד ימין והן לצד שמאל,הם חובה בארה"ב,בניגוד לאירופה(ולארץ)בהם נהוגה השיטה הא-סימטרית,בה הפנס הימני מפזר אור לכיוון שולי הדרך.

ממירים קטליטיים החלו את דרכם בקליפורנייה,שבה חוקי זיהום האוויר היו קשוחים במיוחד.

הממירים הראשוניים היו חד דרגתיים ודי פרימיטביים,כך שהרבה תועלת לא נבעה מהם,מה גם שהם חנקו את המנוע כדבעי והרידו את הספקי המנוע בצורה משמעותית,וכמובן העלו את צריכת הדלק,שהביאה ליותר זיהום אוויר...

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בנוסף למה שאמר חן, גם ניסיונות של רנו לחדור לשוק האמריקאי עם המכונית העולמית רנו אליאנס ורנו אנקור, בשותפות עם AMC שקרסה לאחר הניסיון הכושל, אך לא רק בגללו (רנו 9 ו-11 אמריקאיות).

 

 

גם קרייזלר צרפת, שהייתה שייכת לקונצרן האמריקאי, ניסתה לחדור לשוק האמריקאי עם הדודג' אומני והפליימוט הורייזון שהיו בעצם העתק של טלבוט הורייזון צרפתיות. לאחר הניסיון, שלא כל כך הצליח, נמכרה טלבוט וקרייזלר צרפת, בראשית שנות ה-80, לקבוצת PSA הצרפתית.

 

אגב, שהיתי מספר פעמים בארה"ב, ומלבד סיטרואן CX ואיזו 405 אחת, לא ראיתי אף מכונית צרפתית.

 

טוב, שכחתי את הפיג'ו 203 קונברטיבל של קולומבו, שראיתי בטלוויזיה.

Volvo 960 3.0 24V 1996

Volvo 940 GLE 2.0 Turbo 1997

Volvo 940 GLE 2.3 1995

Oldsmobile Cutlass Supreme Brougham 5.0L V8 1982

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בשורה התחתונה.

 

למרות שמכוניות אמריקאיות זה גם סוג של זבל, אבל את הזבל האמיתי הם יודעים לא להכניס.

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פג'ו יובאה לארה"ב החל מ1958 ועד אוגוסט 1991 .

 

דגמי 202 203 403 404 304 505 504 405 (גם בגרסת MI16 ) נמכרו ביבשת.

 

שיא המכירות בשנת 1984 כ20000 יחידות ואילו בשנת 1990 ירדו המכירות ל4200 יח' בלבד.

גם סיטרואן יובאה לארה"ב Cדגמי CV11 DS 2 CV AMI 6 ID SM.

דגם הCX לא הספיק להגיע לארה"ב בגלל הפסקת היבוא.

 

(מתוך הספר IMPORTED CARS 1946-1990?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6625 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...