Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8409 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי בידיים מנוע (אלפא) בוקסר 1.5 הידראולי, 105 כ"ס

לא ידוע לי מה מצבו, הבעלים האחרונים של המנוע טען שהמנוע עבד בצורה חלקה מאוד - עבד מצויין, ומי שפירק את המנוע מרכבו (ושתל שם 1.7 16V) גם טען שמצב המנוע מצויין.

 

 

חשבתי לעשות פורטינגים, מה דעתכם?

מה ההיתרונות בפורטינגים ומה החסרונות (אם יש כאלה.)

אם אני מחליט לעשות פורטינגים ולפתוח מנוע, איזה עוד טיפולים אני יכול \ צריך לעשות?

 

איפה אני יכול למצוא קאמשפט חם למנוע בוקסר?

 

 

תודה רבה,

אדם.

פורסם

נתחיל מזה שבאלפא הכל יותר יקר בגלל 2 ראשי מנוע.

אם אתה מפרק את הראשים אפשר לבצע החלקת מעברים וזאת בגלל שהראש הוא יציקת אלומיניום סידרתית מלאה גבושישיות. על הדרך אני ממליץ לבדוק מה מצב הראש (שקעים חורים וכד') להחליף אטמים לראש,להשחיז שסתומים להחליף גומיות שסתומים ואפשר גם להעלות יחס דחיסה ע"י גילוח שכבה קטנה מהראש (לברר קודם מידות וההשפעה על יחס הדחיסה).

 

לגבי פורטינג - פה זה כבר יותר מסובך. לא תמיד ביצוע פורטינג חובבני יהיה יעיל יותר מתצורת הראש הקודמת לכן יש להזהר עם זה ולפנות לאנשים שביצעו את העבודה בעבר בראשים הללו.

 

להחלקת מעברים ופורטינג אם בוצעו כהלכה אין שום חסרונות רק יתרונות.

 

לגבי קמשפטים זה כבר הופך להיות ממש יקר, נסה לחפש באינטרנט מחירים לקמשפטים למנועי בוקסר.

 

בהצלחה, ותמשיך להעלות תמונות !

http://www.motorica.net - מוטוריקה.נט

פורסם
נתחיל מזה שבאלפא הכל יותר יקר בגלל 2 ראשי מנוע.

אם אתה מפרק את הראשים אפשר לבצע החלקת מעברים וזאת בגלל שהראש הוא יציקת אלומיניום סידרתית מלאה גבושישיות. על הדרך אני ממליץ לבדוק מה מצב הראש (שקעים חורים וכד') להחליף אטמים לראש,להשחיז שסתומים להחליף גומיות שסתומים ואפשר גם להעלות יחס דחיסה ע"י גילוח שכבה קטנה מהראש (לברר קודם מידות וההשפעה על יחס הדחיסה).

 

לגבי פורטינג - פה זה כבר יותר מסובך. לא תמיד ביצוע פורטינג חובבני יהיה יעיל יותר מתצורת הראש הקודמת לכן יש להזהר עם זה ולפנות לאנשים שביצעו את העבודה בעבר בראשים הללו.

 

להחלקת מעברים ופורטינג אם בוצעו כהלכה אין שום חסרונות רק יתרונות.

 

לגבי קמשפטים זה כבר הופך להיות ממש יקר, נסה לחפש באינטרנט מחירים לקמשפטים למנועי בוקסר.

 

בהצלחה, ותמשיך להעלות תמונות !

תודה רבה, אני עדיין בדילמה עם לפתוח את המנוע.

אחרי השתלת המנוע על הרכב, העניין ניהיה יותר מסובך? או שזה לא ממש משנה?

 

תדה,

אדם.

פורסם

כן, הרבה יותר קל לפרק את הראשים כשהמנוע מחוץ לרכב

השאלה האם זה כדאי וכמה כסף פנוי יש לך בצד לפרויקט כזה, אם אתה סבור שהמנוע במצב טוב אני מבטיח לך שהמנוע החדש יספק אותך ויקח לך זמן להשתעמם ממנו מה עוד שעליה להספקים גבוהים יותר קרי טריטורית ה-1.7 מביאה איתה בעיות חדשות.

http://www.motorica.net - מוטוריקה.נט

×
×
  • תוכן חדש...