Jump to content

fanman

  • הודעות

    299
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי fanman

  1. ???? אתה מעדיף עצות בהתכתבות מאשר פנייה לרופא? למה ללמוד שחייה בהתכתבות? קפוץ לווטרינר . (אם הביקור עולה יותר מ-100-150 שקל אם בכלל -תחליף וטרינר !)
  2. ואני התחדשתי במוסו ספורט 2004 (תודה בגירה -זה הרבה בזכות הדברים שכתבת על הרכב),קחו נשימה עמוקה לפני השורה הבאה : 13,800 שקלים. האוטו עם טסט לשנה,נוסע נהדר בינתיים מפגין את האמינות הידועה שלו. צריך להשקיע ברכב עוד 4000 שקל למצב מושלם (מזגן,צמיגים ומשהו קטן -לא עניין בטיחותי- בהגה).נכון זה לא מטוס,אבל אני צריך את הרכב לעבודה -גרירה של נגרר בשדות והעמסה של "משא" קל עם נפח בינוני. וכמובן למשפחה : 2 כסאות בטיחות וכלב גדול יושבים בנוחות בקבינה. צריכת הדלק בנסיעה משולבת עיר /בינעירוני כולל גרירה הדהימה אותי : 9 ק"מ /ליטר. כל טנדר 4x4 אחר במצב דומה ומאותו שנתון היה עולה לי עוד 30,000.
  3. ובגלל שהרוב נוהגים באוטומטי - שימוש נכון בהילוכים אוטומטיים בירידה. שימוש מוטעה בברקסים בירידות. מראה פנורמית- למה לא . דברים מהסוג הזה. וכדי לתת פלפל לתת קצת סרטוני דריפטים ולהסיר על תת היגוי והיגוי יתר.
  4. טוב, בואו נעבור ל LOW TECH . מאסטר סלייסר - באמת שינה לי את החיים. להכין סלט גוזל המון זמן והמכשיר הזה באמת מכשיר קסם 5-6 דקות ויש סלט (כולל רחיצה וקילוף של הירקות). צריך לשים את הירקות במכשיר בסדר הנכון כשמתחילים בירקות הקשים ובסוף העגבנייה . כל יום סלט -איזה בריאות.
  5. אתה מוזמן לאמץ את הפעוט שלי -השכמה מובטחת ואפילו יותר מסתם פעם אחת בבוקר אלא עם וידוא הריגת שינה בשעה 3...
  6. שני מוטות מתארכים בהברגה (חכות פלסטיק פשוטות עובדות) חתיכת פורמייקה מלבנית מצמידים אותה לתיקרה עם שני המוטות הנ"ל ואז צובעים בלי להחזיק ביד אחת מברשת וביד אחת פורמייקה וביד שלישית סולם וביד רביעית... רגע, יש כאן יותר מדי ידיים כבר (-:
  7. fanman

    תקנת רעש - מערכת פליטה

    מזכיר לי אירוע מלפני כמעט 30 שנה. היה לי אופנוע שטח 2 פעימות (קג'יבה RX 250) והאופנוע היה רועש להחריד -ככה הוא הגיע לארץ ! בטסט הבוחן התחרפן וצעק עלי שפירקתי את האגזוז וכו' . בשלווה גמורה פירקתי את המשתיק לידו והראיתי לו שהכל שם דחוס בצמר סלעים חדש וככה האופנועים הגיעו לארץ,הבוחן הסתכל שוב על האגזוז מהיציאה בצילינדר ועד המשתיק ,ראה שהכל באמת מטופל מלמל משהו בסגנון "מדינה דפוקה" ואישר לי...
  8. בהפעלה רגילה שפוך את האבקה פנימה. יש לי טכנאי מעולה מפתח תקווה,אם תרצה תפנה בפרטי.
  9. סתם לידיעה - לפני 4 שנים עכביש מסוג זאבן נשך את הבן שלי בפרק כף היד,הילד לא בכה אלא סתם התחיל לגרד ותוך דקות היד התנפחה לגודל של בקבוק קולה ! תארו לעצמכם נשיכה באזור הצוואר... תגובה אלרגית יכולה להיות גם למבוגרים. לא לזלזל בעכבישים.
  10. כן.. אבל.. אבל.. מה עם איזה חדשות טובות על מכשירים בטווח עד 100$ ? (-:
  11. יש חדש בנושא מכשיר סביר במחיר עד 75$ ?
  12. ??? כשמתקינים גירסת אנדרואיד חדשה מוחקים הכל...
  13. איך גורמים לגלקסי S1 להתפגר? לאשתי יש s1 ועד לפני 3-4 חודשים הוא שירת אותה נאמנה. פתאום החל להיתקע : מסרב להתקשר,שולח לבד מסרונים בקיצור התקלקל. מכיוון שלמכשיר יש ביטוח (ולמען הקיצור) הייתי בפלאפון כבר 9 פעמים לתקן את המכשיר כשבכל פעם "משדרגים" לי גירסא ... המכשיר כמעט ללא אפליקציות (וואטסאפ ועוד שטות לתינוקות) וכמובן שממשיך להיתקע. יש איזה וירוס זדוני או אפליקצייה מחורבנת שיכולה להעביר את המכשיר לעולם שכולו מיחזור?
  14. לברוך מאוטואיטליה הציעו 500.000 עבור האוטו והוא צחק...
  15. כן בגלל שרכב אספנות עלול לגרום פקקים. ולא,לא בגלל שהוא נוסע לאט אלא בגלל שהסיכוי שרכב אספנות יתקע בגלל תקלה-גבוה .בשעת עומס רכב תקוע יגרום פקק וזה ההיגיון מאחורי ההחלטה.
  16. זאת רק פרסומת (אידיוטית ככל שתהיה) . מה תגידו על מטרנה? מי מהגברים כאן הצליח להוציא את האבקה כשנשאר פחות משליש קופסא? ראבק, היד שלי מתוכננת לצוד ולא ללקט... אגב ב"אושר עד" פתח תקוה יש מבצע על סימילאק שלב 2 ב 49 שקלים בלבד (תוקף קצר ) לרוץ לקנות.
  17. ואפשר להמר על יד 2. לפני 4 שנים קניתי מקרר כרומקס משומש בן 3. עלה לי 500 שקל עם ההובלה (!) והמקרר חי ובועט ושקט... אחד ההימורים המוצלחים שלי מיד 2.
  18. הורות גברית? בוודאי. לחלוטין בלי קשר לחלוקת שאר התפקידים בבית אבל עם קשר לפרנסה ולמפרנסים. כששני ההורים עובדים ושעות העבודה שלהם חופפות,הורות גברית היא החלטה אישית. כשאחד ההורים עובד שעות רבות מהשני,רוב ההורות נשענת על ההורה הזמין. לשימחתי העבודה שלי ושל אשתי מאד גמישה ותמיד אחד מאיתנו עם הילדים (גילאי שנה, ושמונה). עשיתי החלטה כשנולד בכורי ,להיות אבא צמוד ולשלם על כך מחיר כלכלי. אבל מבחינתי,לקבל את החיוך הראשון והפעם הראשונה שהתינוק עמד ,המילה הראשונה ובכלל ההכרה שאני מחנך את הילדים יחד עם אשתי, כל זה לא יסולא בפז. יש לי חבר שמעביד עצמו מהבוקר עד הערב כדי לא להיות עם הילדים - אין לו סבלנות אליהם. אני מרחם עליו... התקופה הזאת היא דוגמא טובה. אני מושבת מעבודה כבר שבועיים בגלל המצב הביטחוני ואני כל הזמן עם הילדים ,לא יודע איך נסתדר עם חשבונות בחודש הבא אבל... לפני כמה דקות הרדמתי עם בקבוק את התינוק ועוד כמה דקות אני אתחיל במשחק "קרבות" כלשהו עם הגדול (שכרגע מאד לוחמני ורוצה לנצח את הדינוזאורים שמגיעים במנהרות מתחת לבית) כולי אושר (-: אגב ,עד לפני 100-150 שנה, הבנים היו נצמדים לאבא בגיל 7-8 ומתחילים להיות "שוליה" בעבודה ,עד שלמדו את המקצוע של אבא. הבנות היו עושות אותו הדבר עם אמא בבית.
  19. מדברים הרבה על "הרתעה" גם כאן וגם בתקשורת ובעיקר הפוליטיקאים. נחזור 47 שנה אחורה : מלחמת 6 הימים -הניצחון המוחץ ביותר שאפשר להעלות על הדעת, הורדת צבאות ערב על הברכיים וכו' . יש משהו יותר מרתיע מצה"ל 1967? לא. הפתעה - 3 חדשים אחרי המלחמה פרצה מלחמה חדשה- מלחמת ההתשה. 6 שנים נוספות ופרצה מלחמת יום-כיפור שהמצרים ניצחו בה ! כן, נכון ,גם אנחנו ניצחנו, אבל המצרים הכריזו על מטרות המלחמה לפני פרוץ הקרבות והם הצליחו להשיג את כל מטרות המלחמה ! העובדה שישראל ניצחה בקרב -חסרת משמעות (כמעט) מכיוון שמבחינת העולם הערבי ישראל הפסידה. אז מתי היתה לנו הרתעה? 1982? כבשנו את מחצית הלבנון והקמנו עלינו את חיזבאללה בגלל קוצר ראיה משווע של המנהיגות הצבאית והפוליטית (השיעים היו בעד ישראל בתחילת הלחימה). 1987? האינתיפאדה? ממש הרתענו אותם. אההה בעצם לא כי ב-2001 פרצה עוד אחת. 1991 מלחמת המפרץ? סאדם חוסיין ממש פחד מאיתנו. לבנון השנייה? עמוד ענן? ענבי זעם? סודה עם וויסקי? חלאס , צאו מהקונספציה - אין הרתעה! מעולם לא הייתה הרתעה. מי שרוצה למות כדי לקבל 72 בתולות ,דבר לא ירתיע אותו. מה שיש זה מאזן "אימה" מסויים .
  20. הרי המקור סיני,למה לא לתרגם לעברית? למה לאנגלית?
  21. " תכירו X -אשתי הראשונה " " תכירו X - בעלי הראשון "
  22. מחכה לקופון חדש. מתכנן לקנות 2/3 מכשירים. ממש מחכה לסקירה על הטבלט.
  23. fanman

    אתר קמפינג במרכז

    אזור הירקון - 7 הטחנות ממש על צומת ירקונים. יש רחבה נחמדה לקמפינג ומסביב הירקון זורם.
  24. "אבל מה עם מצבים של התנגשות חזיתית? אז גם ככה לא משנה, 80 או 110, אתה בכל זאת מת במקום, מהכוח המשולב של הרכב שלך ב80 והרכב שלו ב80 בשביל כוח של סה"כ 160 קמ"ש התנגשות." זה לא נכון ! גם היה כאן דיון על הנושא. אן לי זמן להיכנס לפיזיקה כאן (חפש ב"מכסחי המיתוסים" את הפרק הרלוונטי...) אבל,מצב ובו שתי מכוניות שנוסעות 80/100/1000 קמ"ש ומתנגשות חזיתית זהה למצב בו רכב בודד מתנגש חזיתית בקיר ואין "הכפלת מהירויות" .
×
×
  • תוכן חדש...