הורות גברית? בוודאי.
לחלוטין בלי קשר לחלוקת שאר התפקידים בבית אבל עם קשר לפרנסה ולמפרנסים.
כששני ההורים עובדים ושעות העבודה שלהם חופפות,הורות גברית היא החלטה אישית.
כשאחד ההורים עובד שעות רבות מהשני,רוב ההורות נשענת על ההורה הזמין.
לשימחתי העבודה שלי ושל אשתי מאד גמישה ותמיד אחד מאיתנו עם הילדים (גילאי שנה, ושמונה). עשיתי החלטה כשנולד בכורי ,להיות אבא צמוד ולשלם על כך מחיר כלכלי.
אבל מבחינתי,לקבל את החיוך הראשון והפעם הראשונה שהתינוק עמד ,המילה הראשונה ובכלל ההכרה שאני מחנך את הילדים יחד עם אשתי, כל זה לא יסולא בפז.
יש לי חבר שמעביד עצמו מהבוקר עד הערב כדי לא להיות עם הילדים - אין לו סבלנות אליהם.
אני מרחם עליו...
התקופה הזאת היא דוגמא טובה.
אני מושבת מעבודה כבר שבועיים בגלל המצב הביטחוני ואני כל הזמן עם הילדים ,לא יודע איך נסתדר עם חשבונות בחודש הבא אבל... לפני כמה דקות הרדמתי עם בקבוק את התינוק ועוד כמה דקות אני אתחיל במשחק "קרבות" כלשהו עם הגדול (שכרגע מאד לוחמני ורוצה לנצח את הדינוזאורים שמגיעים במנהרות מתחת לבית)
כולי אושר
(-:
אגב ,עד לפני 100-150 שנה, הבנים היו נצמדים לאבא בגיל 7-8 ומתחילים להיות "שוליה" בעבודה ,עד שלמדו את המקצוע של אבא. הבנות היו עושות אותו הדבר עם אמא בבית.