החיישן יודע לזהות אם יש לחץ שמן או אין לחץ שמן. אם אין לחץ שמן, מהר מאוד אין מנוע. אני לא יודע לגבי חיישן טמפרטורת נוזל קירור. פעם ראשונה, האמת, שאני שומע שאין מד טמפרטורת נוזל קירור ברכבים מסויימים.
קראתי גם שהיום רכבים חדשים (במיוחד היפנים והקוראנים) באים עם מד טמפרטורה שתמיד יושב בול כל 90 ולא זז משם, עד שהעסק מתחמם ואז הוא עובר למצב של חום יתר.
אני לא יודע אם זה נכון כי שמעתי על זה וקראתי באינטרנט, אבל זה פשוט נשמע לי מטומטם לחלוטין.
אם זה המצב, אז הגיוני שיעיפו את מד הטמפרטורה כי בעצם הוא בכלל לא יעיל.