Jump to content

fizban

אחראי פורום
  • הודעות

    4,910
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי fizban

  1. fizban

    מפגש רנו ספורט 30/9/2006

    אני מגיע, כדי להתרשם.
  2. מאיפה המשפט הזה מוכר לי?
  3. שואל את אותה שאלה. אם ראית שקשה לו לצאת, למה לא ניגשת אליו ואמרת לו שיחכה שניה ואתה תזיז טיפה את הרכב שלך?
  4. מה זה מסנן אבקנים, למען השם? אתה מגדל פרחים באוטו?
  5. ליד איזה בית הוא חנה? אולי אפשר לאתר את הגנבים. לאן הגענו, שצריך webcam כדי לשמור על DL!
  6. השאלה היא לאיזו מהירות הן מכויילות לצלם.
  7. יש עוד האמת; אינטרקולר הוא פשרה בין איבוד לחץ גדישה ויעילות קירור. כדי שחלקיקי האויר באינטרקולר יתקררו בצורה טובה, הם צריכים טורבולציה בפנים ויכולת להתנגש בצינורות הקירור, כלומר זרימת האויר צריכה להיות כמה שפחות חלקה. מצד שני, כאשר האויר "מתקשקש" באינטרקולר, הלחץ שלו כשהוא יוצא נוטה לרדת מהלחץ המקורי. אינטרקולר טוב הוא בגדול המתאים (לא גדול מדי ולא קטן מדי, בהתאם לכוח שרוצים להפיק מהמנוע) והוא מתוכנן כך שיהיה מקסימום חיכוך וזרימה חלקה.
  8. כאשר אתה עוזב את דוושת הגז, המצערת נסגרת ועל מנת לא ליצור לחץ במערכת על האויר לצאת החוצה. יש פורק חיצוני ופורק פנימי. פורק פנימי מחזיר את האויר הדחוץ למערכת, לפני הטורבו, וכך בעצם יכולה להתקבל תגובה טובה יותר האויר הדחוס מנוצל בחלקו. פורק חיצוני פורק את האויר לאטמוספירה, בליווי שריקה קולנית, האהובה כל כך.
  9. דעתי האישית: צמיגים טובים (SP9000 או F1) וקורס נהיגה מתקדמת או שניים.
  10. החיישן יודע לזהות אם יש לחץ שמן או אין לחץ שמן. אם אין לחץ שמן, מהר מאוד אין מנוע. אני לא יודע לגבי חיישן טמפרטורת נוזל קירור. פעם ראשונה, האמת, שאני שומע שאין מד טמפרטורת נוזל קירור ברכבים מסויימים. קראתי גם שהיום רכבים חדשים (במיוחד היפנים והקוראנים) באים עם מד טמפרטורה שתמיד יושב בול כל 90 ולא זז משם, עד שהעסק מתחמם ואז הוא עובר למצב של חום יתר. אני לא יודע אם זה נכון כי שמעתי על זה וקראתי באינטרנט, אבל זה פשוט נשמע לי מטומטם לחלוטין. אם זה המצב, אז הגיוני שיעיפו את מד הטמפרטורה כי בעצם הוא בכלל לא יעיל.
  11. אתה יודע מה קורה כשנדלקת נורת אזהרה של לחץ שמן? לא סתם קוראים לנורה הזו idiot switch לא מעניין אותך מצב הרכב שלך?
  12. ארנון, אתה קמיקאז.
  13. נורות עם ציפוי כחול לא תעבורנה טסט, נקודה. לגבי שוטרים, הסיכוי קלוש שיתנו לך דו"ח על זה.
  14. אתה בטוח שאתה על כביש ישר? סתם בשביל לסגור את הפינה הזאת.
  15. מה הקשר לקיטים? דווקא הנורות הלבנות האלו מאירות פחות חזק. אפשר לשרוף עיניים לנהגים אחרים גם על ידי כיוונון לא נכון של נורות רגילות לחלוטין.
  16. זה פשוט עניין של חינוך. אם מישהו מרשה לעצמו דברים מסויימים כי הוא לא מכיר אף אחד אז הוא לא מחונך. אדם מחונך נותן דין וחשבון לעצמו, לא לאחרים.
  17. הגטס נחשבת אמינה, אבל לפי דעתי המכונית פשוט מגעילה בכל פרמטר אחר. ה 206- נחשבת פחות אמינה (לא שום סיבה, לדעתי, אם טיפלו בה כמו שצריך לטפל בצרפתיה). לגבי השאר אין לי מה להגיד כי לא נהגתי עליהן.
  18. אמור זאת לרועי.
  19. הפיז'ו עגלה, ביחס לאימפרזה טורבו.
  20. יש נוזל קירור מקורי ברכב?
  21. לכן אני לא שם מדבקה של CF. כל אחד שהדרך שבה אני נוהג "לא תמצא חן בעיניו", יפתח פה על הפורום. אבל אני מוכן למלא את המשרד במדבקות.
  22. בתמונות שצירפת שתי הנורות הן H4. בכתבה עצמה התמונות בסדר. לפותח השירשור, בטסט יכשילו אותך על זה. זה גם מפיק פחות אור מנורה שקופה.
  23. אור ירוק לא חידשו כלום בקטע הזה. צריך גם לחגור מאחור ולא לשים דברים על המגש האחורי, זה לא נעים כשהם עפים לך על הראש.
  24. כל הכבוד!
  25. הקיט שקנית כולל נורות D2S? מה עם האופטיקה? פנס שמיועד לנורות הלוגן הוא לא אותו פנס שמיועד לקסנון.
×
×
  • תוכן חדש...