באמת תתעודד, יצאת בריא וגם נראה שהרכב לא נפגע בצורה רצינית.
אגב, אם הייתי במצב שלך, הייתי נותן לה לצד לפני שאני נכנס לחניה ממול בגלל הפחד שהיא תמהר לצאת ולא שמה לב לאיתות שלי.
אבל אולי זה רק בגלל שאני פרנואיד, כשזה מגיע לרכב.
למה יותר מדי טוב?
יש לי חבר שיש לו GT 2000 יד ראשונה (שלו) שעשתה 120K ק"מ והיא במצב מעולה (חוץ מספויילר שנגנב ועיקום בדלת).
אסור כבר למכור רכב בלי לעבוד על מישהו במדינה הזאת?
בצע חיפוש על אימפרזה טורבו בפורום.
ברכב שלי מורכב סט B8 של בילשטיין וקפיצי הנמכה 30 מ"מ של אייבך. בנוסף יש גם סטארט קידמי.
אישית אני חושב שהסטראט הקידמי לא עושה טוב לרכב שלי בג'ימיקאנות והסט בולמים/קפיצים לא כל כך משפר התנהגות בג'ימיקאנה (במיוחד בסיבובים יותר איטיים). אני באמת צריך לעשות ניסוי ולהוריד את הסטראט באמצע ג'ימיקאנה ולהפריך/לאמת את הרגשה שלי.
אני מת למצוא דרך להקשיח את הרכב מאחור - אולי אני יכול להגיע לזה בעקיפין אם אוריד את הסטראט הקידמי (עליון).
ההצעה של מוטי נראית לי הרבה יותר הגיונית אם אתה מעוניין בשיפורי התנהגות רק לג'ימיקאנה.
הצעה נוספת יכולה להיות לשפר אולי את הבלמים. זה יעזור לך גם בנסיעות יומיומיות וגם בג'ימיקאנות.
מדהים כמה בלמים טובים יכולים לשפר זמנים (מנסיון בקארטינג)
שלומי,
אם המדינה לא הייתה מנהיגה טרור מיסוי על מכוניות אולי למשפחה המסכנה היה רכב בטיחותי יותר והם היו ניצלים.
אם המדינה היתה מטפלת בתשתית הכבישים היו פחות הרוגים בתאונות דרכים.
לפחות אצלנו בארץ השופטים הם שקובעים את גזר הדין ולא אנשים פשוטים מהרחוב כמו באמריקה.
אני מסכים שזה יכול להיות מעצבן אבל אנחנו חיים בחברה קפטליסטית וחומרנית. מי שרוצה לחיות שוה בשווה יכול לעבור לקיבוץ. ואפילו בקיבוץ יש יותר נחשבים ופחות נחשבים.
ככה זה, אנחנו בני אדם.
נשמע שאתה נעול על הקאווליר, אז לך על זה ודווח לנו איך זה לשפר אותה.
לגבי הקפת העולם, לפי דעתי זו היתה הבדיחה המוצלחת של השבוע בפורום ולא נוהגים להסביר בדיחות.
בהצלחה בקניה ובשיפור.