Jump to content

fizban

אחראי פורום
  • הודעות

    4,910
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי fizban

  1. היה מעניין לצפות. הפיאט הזאת חתיכת מפלצת. אבל היא פשוט מכוערת (לדעתי). עדיין זה לא היה מונע ממני לקחת איתה איזה סיבוב או שניים.
  2. באמת תתעודד, יצאת בריא וגם נראה שהרכב לא נפגע בצורה רצינית. אגב, אם הייתי במצב שלך, הייתי נותן לה לצד לפני שאני נכנס לחניה ממול בגלל הפחד שהיא תמהר לצאת ולא שמה לב לאיתות שלי. אבל אולי זה רק בגלל שאני פרנואיד, כשזה מגיע לרכב.
  3. fizban

    אימפרזה טורבו

    למה יותר מדי טוב? יש לי חבר שיש לו GT 2000 יד ראשונה (שלו) שעשתה 120K ק"מ והיא במצב מעולה (חוץ מספויילר שנגנב ועיקום בדלת). אסור כבר למכור רכב בלי לעבוד על מישהו במדינה הזאת? בצע חיפוש על אימפרזה טורבו בפורום.
  4. fizban

    אימפרזה טורבו

    איזו אימפרזה טורבו?
  5. תתפלא עד כמה אדם לא מתורגל לא יודע לבלום חזק באמת כשצריך.
  6. הקשר לגדישה הוא בהצעה נוספת של מופז; להגביל גדישה ל 0.3 באר באיילון. משטרת איילון תאכוף את החוק על ידי הצבת מאפ סנסורים אלחוטיים.
  7. ברכב שלי מורכב סט B8 של בילשטיין וקפיצי הנמכה 30 מ"מ של אייבך. בנוסף יש גם סטארט קידמי. אישית אני חושב שהסטראט הקידמי לא עושה טוב לרכב שלי בג'ימיקאנות והסט בולמים/קפיצים לא כל כך משפר התנהגות בג'ימיקאנה (במיוחד בסיבובים יותר איטיים). אני באמת צריך לעשות ניסוי ולהוריד את הסטראט באמצע ג'ימיקאנה ולהפריך/לאמת את הרגשה שלי. אני מת למצוא דרך להקשיח את הרכב מאחור - אולי אני יכול להגיע לזה בעקיפין אם אוריד את הסטראט הקידמי (עליון). ההצעה של מוטי נראית לי הרבה יותר הגיונית אם אתה מעוניין בשיפורי התנהגות רק לג'ימיקאנה. הצעה נוספת יכולה להיות לשפר אולי את הבלמים. זה יעזור לך גם בנסיעות יומיומיות וגם בג'ימיקאנות. מדהים כמה בלמים טובים יכולים לשפר זמנים (מנסיון בקארטינג)
  8. הם בדקו GTI 1600. לא 1900.
  9. למה אתה מתכוון "שווה להשקיע בה?" דיזל ישרת אותך טוב בעליות, יש לו מומנט (ועוד מומנט גבוה יותר משל GTI6...)
  10. שלומי, אם המדינה לא הייתה מנהיגה טרור מיסוי על מכוניות אולי למשפחה המסכנה היה רכב בטיחותי יותר והם היו ניצלים. אם המדינה היתה מטפלת בתשתית הכבישים היו פחות הרוגים בתאונות דרכים. לפחות אצלנו בארץ השופטים הם שקובעים את גזר הדין ולא אנשים פשוטים מהרחוב כמו באמריקה. אני מסכים שזה יכול להיות מעצבן אבל אנחנו חיים בחברה קפטליסטית וחומרנית. מי שרוצה לחיות שוה בשווה יכול לעבור לקיבוץ. ואפילו בקיבוץ יש יותר נחשבים ופחות נחשבים. ככה זה, אנחנו בני אדם.
  11. אני לא כל כך מבין את זה. מצד אחד המשטרה לא אישרה את האירוע בערד ופה היתה משטרה שאבטחה את העסק? אתם רוצים להגיד לי שהאירוע הזה קיבל את אישור המשטרה?
  12. fizban

    פגיעה בהולך רגל ..

    חבר שלך ניסה להיות בנאדם טוב והיא כמובן ניצלה את זה (בטח בהשפעת אחרים). כלל אצבע - כל בני האדם תאבי בצע. ממזר שמן, הגישה שלך קיצונית מדי.
  13. מה, ולבזבז את הקסנונים? אישפוז צודק ב 100%. גם ביום רואים אותך יותר טוב עם אורות דולקים. האור הדלוק שובר את המתאר הכללי של הנוף והעין מבחינה בזה.
  14. יאשה, המנוע הזה נכנס ב 306? שלי?
  15. אצל מוטי בוקר עכשיו. הוא לא עייף.
  16. מוטי, אתה חייב להודות שהקטע על הקפת העולם היה חזק!
  17. נשמע שאתה נעול על הקאווליר, אז לך על זה ודווח לנו איך זה לשפר אותה. לגבי הקפת העולם, לפי דעתי זו היתה הבדיחה המוצלחת של השבוע בפורום ולא נוהגים להסביר בדיחות. בהצלחה בקניה ובשיפור.
  18. fizban

    ריפוד עור

    אז הבעיה שלך לא היתה הריפודים אלא השעה המוקדמת שבה נאלצת לקום.
  19. אין בעיה לשפר, האוטו יהיה חזק מאוד רק קח בחשבון שכל פעם שתרצה לחזור הביתה תצטרך להקיף את העולם.
  20. הלינקים האלו חשובים במיוחד לך. קרא אותם ותבין. אני מקווה.
  21. באמת מה קשור פז'ו? זה בדיוק ההפך מקוואליר. הפיז'ו באמת על הפנים, עדיף שתתרחק מכאלו.
  22. יש סיבה למה לא הרבה אנשים עושים זאת.
  23. אני ממש מאמין לו שהוא בדק שוב את הטיימינג.
  24. שם בדיוק לזרו אותי לפני חצי שנה.
  25. fizban

    ריפוד עור

    אתה צודק לגבי האלקנטרה, זה נוח אבל גם את זה קשה לנקות לדעתי. אני גם רציתי אלקנטרה, אבל לא היה בצבע שרציתי, לצערי.
×
×
  • תוכן חדש...