Jump to content

fizban

אחראי פורום
  • הודעות

    4,910
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי fizban

  1. למכירה: טורבו של גארט - GT2860RS. חדש! A/R 0.6 בקומפרסור. A/R 0.86 בטורבינה. מקורר שמן, מקורר מים. וייסטגייט פנימי. למבינים בלבד. מחיר: 6500 ש"ח. תמונות: בוסט קונטרולר אלקטרוני של Greddy. צבע שחור. profec B-spec II. חדש בקופסה. מעולם לא הופעל. הורכב על הרכב למטרות מדידה בלבד. מחיר: 1200 ש"ח. תמונה: אפקסי Super AFC-II. חדש בקופסה. הורכב רק למטרות מדידה. מתאים בעיקר ליפניות. צבע שחור. מחיר: 1200 ש"ח. תמונה: פורק לחץ של Turbonetics. חדש. מעולם לא הורכב. מחיר: 1400 ש"ח. תמונה: 4 מזרקים של פיז'ו 605 טורבו. 240CC ב-3 באר, התנגדות גבוהה. מצב טוב, כולל קיט שיפוץ. תוצרת בוש. מס קטלוגי 0-280-150-701 מחיר: 700 ש"ח תמונה: מזרקים של 306 GTI6. תוצרת וובר (weber). מס קטלוגי - IW204 265CC ב -3 באר, התנגדות גבוהה. מחיר - 800 ש"ח לרביעיה (נמכרים ברביעיות) תמונה: מזרקים של וולבו T5. תוצרת בוש. מס קטלוגי - 0-280-150-730 350CC ב-3 באר. התנגדות גבוהה. מחיר - 500 ש"ח לחמישיה. תמונה: מנועים חשמליים לכיונוון פנסים של פיז'ו. ירדו מ 306 XSI דור שני. מחיר - 200 ש"ח לאחד. תמונה: אטמי סעפת יניקה של 306 XSI דור שני. חדשים ומקוריים. מחיר - 100 ש"ח תמונה: כונס אוויר מפיברגלס, מוכן לצביעה. חדש. מידות: 40 על 40 על 4 ס"מ. מחיר - 200 ש"ח. תמונות: שעון Air/Fuel של Glowshift - smoked. עם אפשרות החלפת צבעים (7 צבעים). הותקן רק פעם אחת למשך 10 דקות (תקין לחלוטין). 270 מעלות. מחיר - 450 ש"ח. תמונות: שעון לחץ שמן 0-100 PSI 3A RACING. מואר בכחול כולל יוניט. חדש לחלוטין, מעולם לא הותקן. מחיר - 250 ש"ח. תמונה: Air Bypass Valve של AEM. מיועד להשלמה של קיטים של Cold air intake למניעת הידרולוק (כניסה של מים למנוע במקרה של קיט עם פילטר נמוך מאוד וכניסה לשלולית גדולה). זו הגירסא בלי הבאג שגרם להתפרקות השסתום (למי שמכיר את הסיפור) - קוטר 2.5 אינץ'. מחיר - 250 ש"ח. תמונות: נאונים לרכב (פנימי בלבד!) כחולים, 15". מומלץ למי שרוצה להוסיף עיניין למערכת בתא המטען. מתחברים לשקע של המצת או עם חוטים (הטרספומטור בפנים אז אין בעיה). יש לי 2 כאלה. חדשים לחלוטין. לא הותקנו מעולם ואפילו לא יצאו מהאריזה. מחיר: 250 ש"ח לאחד. תמונה: וולטמטר מלבני דיגיטלי חדש, למי שאין מקום (או רצון) לשים שעון עגול. תאורת לדים כחולה. מקבל 5 עד 15 וולט כמקור כוח ויכול למדוד 0-2 וולט או 0 עד 20 וולט. כולל הוראות התקנה. גודל 7 ס"מ על 3 ס"מ על 2.5 ס"מ. מחיר: 200 ש"ח. תמונות: מתאם T לחיישן לחץ דלק (מ summit racing) . מתאים לצינורות בקוטר של 10 מ"מ והחיבור לחיישן הוא 1/8 NPT. מחיר: 80 ש"ח תמונה: אינטרקולר בגודל 54 על 24 על 9 ס"מ. (ה core בגודל 32 על 24 על 9 ס"מ - של speacro, חברת בת של turbonetics). עם כניסה של 2.25" ויציאה של 2.5" חדש, לא הותקן מעולם מחיר: 2500 ש"ח. תמונה: כל מני סוגי נורות שצברתי ולא השתמשתי בהן. כולל נורות/לדים חניה סגולות, כחולות, לבנות. נורות איתות כתומות צבעות בכסף וכו'. המחיר משתנה בהתאם לנורות. תמונה: כרגיל, אני גמיש להכל (חוץ מהטורבו), אבל לא נערת גומי. בהודעה פרטית או במייל [email protected]
  2. אין דבר כזה איכותי ולא מסנוור. הכל תלוי ברפלקטורים.
  3. H4 זו נורה עם 2 חוטי להט; אור מעבר ואור דרך. H7 זו נורה עם חוט להט אחד. אתה צריך נורה שמתאימה לחיווטים ברכב שלך.
  4. יללן100, יש צבעים יעודיים. זה לא אמור לפגוע במגנזיום. לבן יתלכלך תוך 20 שניות.
  5. זה לא מספיק. מכיון שרפלקטור לא מתאים מפזר את האור לא נכון, לא יעזור כיוון האורות למטה. הבט בתמונות במאמר ותבין. אם הפיתרון שלך היה מספיק, אתה לא חושב שהיו מישמיים את זה כבר ולא בונים projectors מיוחדים?
  6. REDR, סביר להניח שלא תהיינה לך בעיות בטסט. הבעיה היא שאתה עלול לסנוור נהגים שבאים ממולך, ומכאן השם הרע שיצא לקסנון.
  7. fizban

    Uno Vs 106 שאלה

    מכיון שהמילה גרוטה היא בת 3 שנים, רק רכבים משנת 2004 ומעלה רשאים להקרא "גרוטות". רכבים ישנים יותר יקראו "גרוטאות". לפותח השירשור - אם אתה לא לחוץ על רכב, חסוך עוד קצת וקנה משהו שראוי לפחות חלקית להקרא "מכונית".
  8. fizban

    בלימת חירום - הכיצד?

    כבר אמרנו קורס נהיגה מתקדמת בדגש על בלימות חירום?
  9. fizban

    בלימת חירום - הכיצד?

    אני מציע לכל מי שלא חווה בלימת חירום ללכת לקורס נהיגה מתקדמת ולהבין על מה דני מדבר. אין כמו בלימות חירום כשהמדריך (או קונוס) עומד לפני האוטו כדי להמחיש כמה אפשר לשפר ומה קורה לנו בדיוק בבלימת חירום. ארז, תתפלא כמה כוח אפשר להוסיף עם נקודת משען טובה. בקורס הראשון שעשיתי, הצלחתי לשפר קצת יותר ממטר במרחק הבלימה בעזרת קונטרה מדוושה השמאלית.
  10. fizban

    בלימת חירום - הכיצד?

    מה? עשיתי כמה פעמים בלימות חירום בקורסי נהיגה מתקדמת והמנוע נכבה רק בעצירה מוחלטת. אני לוחץ על הקלאץ' רק כשהרכב כמעט עומד. בבלימת חירום משתמשים בדוושה השמאלית (דוושת המשען) כדי לתת קונטרה לרגל השניה לבלום חזק יותר.
  11. fizban

    בלימת חירום - הכיצד?

    ארז, כידוע במערכות ABS אין נעילת גלגלים. קשה מאוד לא לנעול גלגלים בבלימת חירום כי זה האינסטינקס. צריך להיות נהג מאוד מיומן ובעל עצבי ברזל על מנת להרגיש מתי הגלגלים ננעלים ולהסיט את ההגה כשקופץ לך ילד לכביש. לכן המציאו את ה ABS בכלל. מי שטען שבלימת חירום מבצעים גם בעזרת המנוע צדק. כי אם אתה לא לוחץ על הקלאץ' בזמן בלימת חירום, ישנה גם בלימת מנוע. אם לוחצים על הקלאץ' בזמן בלימה, בעצם לרכב יש יותר אינרציה כי העברת הכוח מהמנוע לגלגלים מנותקת. לכן בבלימת חירום לוחצים רק על הבלמים.
  12. אם ידידה שלך רוצה T ספורט אז שתקנה T ספורט. מה הקטע לשפר בולמים ביאריס רגילה? למה שלא תשאל את ידידה שלך מה הכי חשוב לה, ושתיתן גם סדר עדיפויות וכך נוכל יותר לעזור. כי אם הבחירה היא בין T ספורט לבין C3. הייתי הולך על ה T ספורט. אם הבחירה בין C3 ליאריס רגילה, הייתי הולך על ה C3 ובטח לא מתחיל להתעסק עם שיפורים ליאריס. ב C3 נוהגות בנות יותר חמודות מכאלו שנוהגות ביאריס. גם זה שיקול.
  13. ולי מתחשק לאנוס נשים. תנו לאנשים לחיות במדינה הזאת! עשה מה שאתה רוצה, כל עוד אתה לא פוגע באחרים. עשן בבית שלך כמה שאתה רוצה ומצידי גם גראס. עישון מזיק גם לאנשים מסביבך.
  14. אני מעביר הילוכים גם ביותר מ 3000 סל"ד, אבל לא יצא לי להחזיק מנוע ב 6000+ סל"ד יותר מדקה, דקה וחצי טופ.
  15. יצא ממש יפה. בחרת חום מאוד יפה לדעתי. יש לך טעם טוב! קצת מוזר לי הקונסולה הכחולה למטה, זה נראה קצת לא מתאים לשאר הסלון החדש.
  16. אם המנוע לא משופר (בסיגנון קאמשפטים וניהול מנוע שונה או טורבו) אין טעם להתקין EGT. בכל מקרה, ברכב ששופר (ובעיקר בטורבו), עדיף להתקין חיישן חמצן wideband ושעון מתאים מכיון שהוא מראה לך אם התערובת עניה או עשירה ואז אתה יכול מיד להפסיק להעמיס על הרכב.
  17. מסכן האוטו. 6 דקות על 6000 טורים? מה זה, track day? אם אני הייתי האוטו, הייתי מעיף לך טלטל לפרצוף.
  18. מכיון שהיו בעיות בפורום וחלק מהמידע נמחק, אני מקפיץ את השירשור ומוסיף שוב תמונה של הקסנון ברכב שלי, עם projectors שלא מסנוורים כמו רפלקטורים רגילים:
  19. תפסת אותו על חם, ארז.
  20. האם פילטר דלק של מעבורת חלל יתאים לפיז'ו שלי?
  21. עוד מעט נראה הודעות בסיגנון "האם פילטר של F 16 יכול לתת שיפור בזרימת הדלק?"
  22. 3 דקות? הגזמתם. אני מציע להוסיף מד RPM לטורבו. ככה אנשים ידעו מתי בדיוק צריך לחכות ומתי לא. טורבו יכול גם לעשן כתוצאה מעודף לחץ שמן. מכיון שזו אימפרזה מקורית, לפי הבנתי, אז סביר להניח שהבעיה היא לא עודף שמן. מצד שני, יש מצב שצינור חזרת שמן הטורבו נסתם חלקית ואז באמת יכול להווצר מצב של טורבו מעשן.
  23. עם כל הכבוד, אינך יכול להשוות פעם אחת בהרצליה להרבה פעמים ברחובות. זה שלאחד החברים הקארט לא היה מאוזן לא אומר שכל המסלול דפוק. מה שכן, ברחובות בעל המסלול מטפל בקארטים בעצמו (כלומר הוא אחד מהמכונאים). בהרצליה זה לא בדיוק כך, ואז זה כבר כמה המכונאי חרוץ וכמה זמן מוקצב לו לטפל בכלים.
  24. רוני, אני מקווה שאם חס וחלילה יקרה לי משהו, לא תגיד עלי "עוד נהג שלא ידע מה יש לו בידיים". אני מזכיר לך שגם לך היו פאשלות קטנות לפעמים וזה לא בגלל שאתה לא יודע מה יש לך בידיים. למרות שאני מסכים שהמקרה עם הטויוטה מריח כך. לדעתי, לפחות בחלק מתאונות הדרכים שסיבתן "סטיה מנתיב" מעורבים צמיגים לא במצב תקין. פשוט זה דבר שכנראה קשה מאוד לבדוק בדיעבד. שמר, אני חולק עליך! אני הייתי מעדיף מכבש כביש במקום פול טריילר. מי שנוסע אחורה באיילון, הופך לחלק מהכביש.
×
×
  • תוכן חדש...