רוני, אני מקווה שאם חס וחלילה יקרה לי משהו, לא תגיד עלי "עוד נהג שלא ידע מה יש לו בידיים".
אני מזכיר לך שגם לך היו פאשלות קטנות לפעמים וזה לא בגלל שאתה לא יודע מה יש לך בידיים. למרות שאני מסכים שהמקרה עם הטויוטה מריח כך.
לדעתי, לפחות בחלק מתאונות הדרכים שסיבתן "סטיה מנתיב" מעורבים צמיגים לא במצב תקין. פשוט זה דבר שכנראה קשה מאוד לבדוק בדיעבד.
שמר, אני חולק עליך! אני הייתי מעדיף מכבש כביש במקום פול טריילר. מי שנוסע אחורה באיילון, הופך לחלק מהכביש.