Jump to content

fizban

אחראי פורום
  • הודעות

    4,910
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי fizban

  1. אז מאריכים קצת את הסעפת וקונים טורבו עם A/R שמתאים יותר. זה לא כזה סיפור ובפרוייקטים כאלו צריכים לעשות פשרות. אם בונים סעפת טובה זה יכול למזער את הבעיה.
  2. היום זה האח הגדול יאשה. שמר כבר לא מנהל, הוא מסתפק בחיי פרישות עם אישתו וה 306. ויאשה שייך למשפחת PSI אם ירצה או לא.
  3. אתה חושב שקיט מצערות זה חוקי? בוחן שיפתח לך מכסה מנוע ויראה קיט מצערות יקבל התקף לב. אם יש לך טורבו הוא יקבל שבץ. התכוונת למחשב Mega Squirt.
  4. אתה גורם לי להזיל דמעה, ליאור. זה אומר שאני יכול לקרוא לך "אחי" בפורום?
  5. 7K? נשמע ממש זול. באילו מצערות מדובר? איזו סעפת יניקה? איזה ניהול? עדיף מסנן נפרד על כל מצערת וכונס כמובן. הכונס חייב לאפשר כניסת אויר חופשית, כמובן. אני מקוה שזה כולל קאמשפט חם יותר.
  6. באתר שנתת ה H4-2 נראה כמו נורת קסנון + נורת הלוגן לאור הדרך, בקיצור מן קומבינה שעשו על מנת להמנע מבי-קסנון. אל תשכח שכשנורת קסנון מפסיקה לעבוד, אתה צריך לרכוש נורה עם אותו מחבר כמו שבקיט שקנית או להלחים מחבר משלך, אחרת זה לא יתאים. איך הגעת למיסים 25-35 דולר, לא הבנתי.
  7. http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=55719 כדאי לקרוא גם את העידכונים בשרשור. מי בכלל חושב להתקין "אור אחד"? החוק מחייב אורות מעבר ואורות דרך. קנה בי-קסנון אם יש לך H4 או שתחליף פנסים לכאלו עם H1 או H7 וגמרנו.
  8. כי שמעתי על כמה בעלי סילביות שעשו זאת.
  9. דווקא יש סיכוי ש ה GTI תגיע לארץ. ל gozal, למה אתה חושב ש ה 207 עדיפה על ה 206?
  10. המכס יתפוס את זה כמעט ב 100%. מכס יהיה 50%. כלומר תכלס עדיין הרווחת. אתה חושב שהמכס פרייארים, שיתנו לכל אחד להגיד "מתנה"? אם תגיד שהחלקים משומשים, במיוחד הברקסים, תצטרך בדיקה במעבדה של הטכניון ואלוהים יודע איך יוצאים מזה. הם לא חופרים בקטלוגים, פשוט מעלים במחשב והמחיר לפניהם. למשל - טורבו אצלם זה 800$, לכן אם קנית טורבו ב 2000$ ואין קבלה או שהמחיר המוכרז נראה להם חשוד, הם יגבו מכס לפי הקטלוג. במקרה הזה הרווחת. למוכס יש גם שיקול דעת ואם זה לא מופיע בקטלוג שלהם, מותר לו להעריך את הסחורה בעצמו ובד"כ הוא יכנס לאינטרנט על מנת לרחרח. בזמן האחרון נתקלתי באנשים שהיו צריכים לשלם קנס כי לא היתה קבלה בחבילה. נראה שהמכס מתלבש על יבוא אישי של חלקי רכב. אגב , ה 50% מכס מורכב ממע"מ ומכס על פי קטרגורית המוצר המיובא. בחלק מהמקרים יגבה רק מע"מ או מכס מופחת, אבל לא בחלקי רכב. מחיר המשלוח נחשב לחלק מהערך, כלומר אתה משלם מע"מ ומכס גם על המשלוח. האם אתה מתכוון לרכוש עוד חלקים בארצות הברית וליבאם לארץ בתדירות גבוהה (נגיד, אחת לחודש או יותר)?
  11. תתחדש ליאור, נקוה שבעל הראלי העתידי ישמור עליה כמו שאתה שמרת! לגבי מה שאמרת על הג'אנטים 17 מול ה 16, אני חולק עליך.
  12. ארבעת השיפורים הראשונים (בפיז'ו): 1. החלפת צמיגים מ 195/55/15 של חברה לא ידועה ל 195/50/15 של גודייר איגל F1 + קבלת אישור מהמחלקה הטכנית, כמובן. 2. בולמי B8 של בילשטיין וקפיצי אייבך פרוגרסיבים. 3. מערכת קסנון + פנסים חדשים. 4. מעבר מצלחות בלימה 266 ל 283 + קאליפרים של GTI6.
  13. יאשה מנהל? מה קרה, להנהלת הפורום עף טלטל מהראש? בהצלחה לשניהם!
  14. המשלוח לבד יעלה בסביבות 100 דולר. מכס מגיע עד כמעט 50%, אם אין לך מזל. (כולל מחיר המשלוח).
  15. היי עמית, ואם אני מחליף למנוע חזק יותר ב 30 כ"ס, בצירוף אישור מהמחלקה הטכנית של יבואן הרכב שלי?
  16. מעניין איך עלו עליו.
  17. בעיקרון אמורה להיות תקופת הרצה קטנה של הבלמים. יש חברות (כמו RED DOT) שמפרסמות הוראות להרצה מהירה של הבלמים (וגם איך למנוע מהם לילל). עוד לא יצא לדיסקים שלי לעלות עשן (מערכת בלימה של GTI6).
  18. אה באמת, בכל רכב?
  19. נו באמת 2, מה עם מניעת detonations?
  20. נו באמת, מה עם מניעת detonations?
  21. אנחנו היינו מצפים שתעשה חיפוש. http://www.google.co.il/search?hl=iw&defl=en&q=define:Intercooler&sa=X&oi=glossary_definition&ct=title
  22. אני השתמשתי ב 8000K לנורות החניה והן ניראו ממש טוב עם קסנון 6000K
  23. חפש באיביי.
  24. מחזק את ליביו וזוהר. מספיק שהוא משקר לך לגבי הראש, זו כבר נורה אדומה. 220 כ"ס, יכול להיות, אבל בשביל זה צריך להחליף מזרקים, ה 240CC שיש שם לא יספיקו לכל כך הרבה, שאל אותו אילו מזרקים יש ואיזה ניהול מנוע. בכל זאת הייתי ממליץ לך לעשות סיבוב, כדי להרגיש את הרכב, אם אתה כל כך מתלהב.
  25. http://www.bxenon.com/heb/default.asp צור קשר עימם וברר אם יש להם גם 4100K
×
×
  • תוכן חדש...