המכס יתפוס את זה כמעט ב 100%. מכס יהיה 50%. כלומר תכלס עדיין הרווחת.
אתה חושב שהמכס פרייארים, שיתנו לכל אחד להגיד "מתנה"?
אם תגיד שהחלקים משומשים, במיוחד הברקסים, תצטרך בדיקה במעבדה של הטכניון ואלוהים יודע איך יוצאים מזה.
הם לא חופרים בקטלוגים, פשוט מעלים במחשב והמחיר לפניהם. למשל - טורבו אצלם זה 800$, לכן אם קנית טורבו ב 2000$ ואין קבלה או שהמחיר המוכרז נראה להם חשוד, הם יגבו מכס לפי הקטלוג. במקרה הזה הרווחת. למוכס יש גם שיקול דעת ואם זה לא מופיע בקטלוג שלהם, מותר לו להעריך את הסחורה בעצמו ובד"כ הוא יכנס לאינטרנט על מנת לרחרח.
בזמן האחרון נתקלתי באנשים שהיו צריכים לשלם קנס כי לא היתה קבלה בחבילה. נראה שהמכס מתלבש על יבוא אישי של חלקי רכב.
אגב , ה 50% מכס מורכב ממע"מ ומכס על פי קטרגורית המוצר המיובא. בחלק מהמקרים יגבה רק מע"מ או מכס מופחת, אבל לא בחלקי רכב. מחיר המשלוח נחשב לחלק מהערך, כלומר אתה משלם מע"מ ומכס גם על המשלוח.
האם אתה מתכוון לרכוש עוד חלקים בארצות הברית וליבאם לארץ בתדירות גבוהה (נגיד, אחת לחודש או יותר)?