מה יעזור לו ווסת? הרי הוא מתכוון לשים צ'יפ. עדיף להשאר עם הווסת המקורי ולתת למחשב ולמזרקים לעשות את העבודה, אם הם עומדים בזה. למה תמיד שמישהו שואל שאלה על שיפורים זורקים עליו כל כך הרבה חרא? זה שהמוצר בהנחה לא אומר שצריך להתנפל, זה לא סופרפארם או שוק.
לפותח השירשור - הבן קודם כל מה אתה רוצה ומה התקציב שלך. רוצה 30-40 כ"ס? שים צ'יפ אצל מי שמתעסק מזה + אחריות וסע לשלום. לא פילטר לא שמילטר ובטח שלא אגזוז.
השינויים בצריכת הדלק לטובה ברגוע, אם הם באמת קיימים, יהיו מזעריים. היצרן בד"כ מתכנן את המחשבים שלו למקסימום יעילות. בכל מקרה, בלחיצה הראשונה הכל יתקזז.
רוצה 100+ כ"ס? חשוב על אינטרקולר חזית, מזרקים, ניהול ושאר ירקות. רק שלא תגיע לי לסיבובים עם מפלצת תת היגוי ששוקלת טון וחצי על בולמים מקוריים, כי בסוף זה יהיה כמו לנסוע עם צמיגי סליקס בגשם.