Jump to content

fizban

אחראי פורום
  • הודעות

    4,910
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי fizban

  1. כמו שאמרתי, אתה יכול לקנות נורות קסנון 4100K, מה שקובע את הגוון זו הנורה.
  2. נשמע כמו שיא החאפריות מצד יבואן סיאט. מה שמגיע במכונית מקורית זה לא קיט אלא מערכת קסנון מקורית עם D2S. 4100 עד 6000 זה מה שמגיע במכוניות מקוריות (מבחינת הצבע). 8000 ומעלה זה פחות עוצמתי ויותר לא חוקי, אין קשר לאיכות. אגב, אתה תמיד יכול להחליף נורות לגוון אחר. זה שקנית קיט 6000K זה לא אומר שאי אפשר לקנות נורות 4100K או 12000K.
  3. מי מרכיב את זה בארץ? יבואן סיאט מפנה אותך לרדיו מילאנו?
  4. לא כל כך הבנתי, הגדישה עולה ל 1.4 ואז מתייצבת על 1.2?
  5. מן הסתם מתקינים אינטרקולר גדול יותר וחזיתי כשמעלים גדישה, לא על רכב מקורי. כשאתה מגדיל מגדש, צריך לחשוב גם על דלק ולכן צריך מחשב שונה או צ'יפ.
  6. מה עדיף, טלטלים עקומים ובוכנות נוזליות או אינטרקולר חזיתי וטיפה יותר השהיית טורבו? לכל שיפור יש יתרונות וחסרונות. אולי פולקסוואגן שמים מגדשים קטנים שגודשים יופי ב 1500 עד 3000 ורק מחממים את העסק מעל 5000.
  7. יש פה בנאדם אחד שדוחף את הצ'יפ הזה, עד כמה שראיתי.
  8. תודה על ההסבר, יגאל. מה זה אומר מצב של תקלה? אצלי ברכב קוטר הצמיגים קטן יותר כך שהספידומדר מזייף 3.3% כלפי מעלה, השאלה היא מה אני אמור לחוות מבחינת ה ABSכתוצאה מהשינוי? גלעד
  9. אני לא מבין איך בוחן תנועה שהוא חובב רכב יכול למשל להוריד מישהו מהכביש על פילטר אויר. עוד דבר, האם בוחן יכול להחליט למשל שדיסקי הבלימה והרפידות שקניתי ב 2000 ש"ח הם "שיפור" לא חוקי לעומת בעל רכב אחר שקנה דיסקים ורפידות תחליפיות ב 100 ש"ח? כנ"ל לגבי בולמים או ג'אנטים רחבים יותר (אבל באותו הקוטר) וכו'? נ.ב - אחלה 11 דיברות!
  10. יגאל, מה ההשפעה על ה ABS אם מגדילים או מקטינים קוטר?
  11. BZR בפתח תקוה - 03-9300351
  12. fizban

    192 ס"מ ומיאטה

    חבר שלי בגובה 195 התעניין במיאטה והיה לו קשה מאוד להכנס למיאטות הישנות כך שהוא פסל אותן. עם החדשה היה פחות בעייתי אבל מבחינה כלכלית זה לא היה אפשרי. כרגע הוא מתנייד בעזרת אופנייים.
  13. מה יעזור לו ווסת? הרי הוא מתכוון לשים צ'יפ. עדיף להשאר עם הווסת המקורי ולתת למחשב ולמזרקים לעשות את העבודה, אם הם עומדים בזה. למה תמיד שמישהו שואל שאלה על שיפורים זורקים עליו כל כך הרבה חרא? זה שהמוצר בהנחה לא אומר שצריך להתנפל, זה לא סופרפארם או שוק. לפותח השירשור - הבן קודם כל מה אתה רוצה ומה התקציב שלך. רוצה 30-40 כ"ס? שים צ'יפ אצל מי שמתעסק מזה + אחריות וסע לשלום. לא פילטר לא שמילטר ובטח שלא אגזוז. השינויים בצריכת הדלק לטובה ברגוע, אם הם באמת קיימים, יהיו מזעריים. היצרן בד"כ מתכנן את המחשבים שלו למקסימום יעילות. בכל מקרה, בלחיצה הראשונה הכל יתקזז. רוצה 100+ כ"ס? חשוב על אינטרקולר חזית, מזרקים, ניהול ושאר ירקות. רק שלא תגיע לי לסיבובים עם מפלצת תת היגוי ששוקלת טון וחצי על בולמים מקוריים, כי בסוף זה יהיה כמו לנסוע עם צמיגי סליקס בגשם.
  14. הוגרדן רגילה ובלביו קריק. אם אין את אלו, אז גולדסטאר.
  15. נקה או החלף את הפנסים שלך. 100W זה לא חוקי ולפעמים החיווט לא יכול לעמוד בהספק כזה והוא נמס. כמו כן, גם הרפלקטור עלול להפגע עקב החום הרב.
  16. קסנון HX או D2S מייצר 35W לעומת 55W בנורת הלגון, מכאן שהחום שמייצרת נורת קסנון נמוך יותר ולכן הרפלקטור לא יפגע. החיבורים ב D2S פשוט שונים מ H. קסנון מקורי מגיע תמיד ב D2S (או D1S), מה שעושים בקיט - מחווטים את הנורות שתתאמנה לתצורת H.
  17. ההבדל בין קסנון מקורי שעולה 10K לבין קיט ב 3.5 או 1.5 זה תצורת הנורות. בקסנון מקורי זה D2S ובקיטים זה H.
  18. http://cgi.ebay.com/ebaymotors/PIAA-SPARK-8000K-194-168-T10-Blue-Wedge-Corner-Bulb-387_W0QQcmdZViewItemQQcategoryZ33708QQihZ018QQitemZ280075987482QQrdZ1 או http://cgi.ebay.com/ebaymotors/PIAA-Super-Plasma-GTX-GT-X-194-168-T10-Wedge-Bulb-H283_W0QQcmdZViewItemQQcategoryZ33710QQihZ007QQitemZ170075883358QQrdZ1
  19. למה שנשלם לך על ממיר, האוטו שלך, לא? קנה ממיר HI FLOW ב 600-700 ש"ח וגמרנו!
  20. לגבי השאלה הראשונה - רשום על הפנס E11, אם אני לא טועה במספר (עמית יוכל לתקן). לגבי השאלה השניה - חכה שעמית יענה לך על זה. זה תחום מאוד אפור.
  21. אם יש לבקליות תו תקן אירופאי, אין שום סיבה שלא תעבור טסט.
  22. עוד לא ראיתי מישהו עם קיט קסנון שהתקין גם שפריצרים.
  23. לא יודע מה זו הכנה לקסנון. איזו חברה הפנסים? שפריצרים מגיעים עם כל רכב מקורי שמגיע עם קסנון.
  24. מצטרף להמלצה על אסף שמיר.
  25. עידן, אני מבין שאתה עובד במוסך פיז'ו סיטרואן?
×
×
  • תוכן חדש...