Jump to content

fizban

אחראי פורום
  • הודעות

    4,910
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי fizban

  1. לדעתי אתה טועה, הוא רשם שמכוני בדיקה בד"כ בודקים פיזור. בוחן יכול להוריד אותך מהכביש, תאורטית. עדיין לא שמעתי על מקרה כזה. נראה לי שבעיקר משום שיש רכבים שבאים במקור עם קסנון אז הבוחן לא יכול להבדיל.
  2. שלום לכולם, בדרך חזרה הביתה עצרתי כהרגלי בצומת המרומזר בעל 2 נתיבים לכל כיוון (4 כיוונים). כשהתחלף האור לירוק התחלתי לנסוע, אך בגלל הגשם האצתי בצורה איטית יותר מהרגיל (הצמיגים אחרי ערד והכביש רטוב). שניה בערך לאחר שאני כבר בתוך הצומת קלטתי בזווית העין משמאלי רכב מגיע במהירות. בלמתי בחוזקה והרכב עבר אותי במהירות של כ 70 קמ"ש כחוט השערה מהפרונט. הבן זונה נכנס לצומת יותר משניה לאחר שהיה לו אדום! מזל מזל מזל שירד גשם ונסעתי לאט מהרגיל אחרת הוא היה מכסח את הפרונט, או יותר גרוע, את צד הנהג. לחכמולוג ממוטוקאר שאולי יטען שהייתי יכול לראות אותו אם הייתי מביט שמאלה לבדוק מי מגיע (להזכירכם, היה לי ירוק מלא). הרכב הגיע מהנתיב השמאלי שלו, מוסתר מאחורי כמה מכוניות בנתיב הימיני. מסקנות שלי מהאירוע: א - לחכות עוד חצי שניה אחרי ירוק בצומת. ב - להזמין דחוף שמאי רכב שיעריך את שווי הרכב. לילה טוב
  3. בגלל זה עשו עליה כתבה, כי הבעלים היה מספיק מטורף בשביל להשקיע המון זמן בשיפורים. לפיז'ו אין קיטים מוכנים, הכל צריך לעשות לבד בחריקת שיניים ובארנק ענק. יש גם פיז'ו 306 עם מנוע V6 של 406 מקדימה, ועוד אחד מאחורה (לא בארץ כמובן). אז מה?
  4. לכוון מצערות זה גם סרט לא קטן. אי אפשר להשיג ל RS סעפת טורבו מקורית? המקור טוב יותר מכל בניה מקומית. מצטרף ל CROC בשאלה. בטוח יש קיטים מוכנים. זה לא פיז'ו.
  5. על לא דבר. עד כמה שאני יודע, קסנון לא מקורי הוא לא חוקי בארץ - שום אישור לא תקף. מצד שני, יעירו לך על זה רק אם מחפשים אותך, או במכון טסטים מאוד קפדני (בד"כ הם בודקים פיזור וגובה). עצתי לך היא לחסוך עוד קצת כסף, להחליף לפנסים עם עדשות (עדיף כאלו שכבר ראית על רכבים אחרים שזה לא מסנוור) ורק לאחר מכן לשים קיט קסנון. בהצלחה
  6. לא תצליח להפטר ממני בקלות . אני הרכבתי מערכת כזו על הרפלקטורים המקוריים (טוב, תחליפיים - אבל עדיין רפלקטורים) וזה סינוור (306), לכן החלפתי לפנסים עם עדשה.
  7. הנורה שמגיעה עם הקיט מותאמת לכניסות H שיש לך בפנסי הרכב. לכל קיט יש את המחברים שלו בין הנורות לבאלאסט, לכן תדרש הלחמה של מחברים מתאימים. זה לא כזה סיפור אבל אתה צריך לדעת מה אתה עושה.
  8. ממה שזכור לי, גולף דור 4 מסנוור בטירוף עם קיט קסנון. אתה לא חייב להשתמש באותו באלאסט כמו קודם מכיוון שכל אחד מהם עובד בנפרד מהשני. הבעיה שלך תהיה התאמת החיווט של הבאלאסט החדש לנורת הקסנון שיש לך כרגע. אלא אם כן אתה עובד עם נורות DXX, שזה דיי נדיר בקיטים.
  9. אין לי שום בעיה של רגישות עם הדוושה הימנית, בעע! אם כבר,יש לי בעיה של חוסר רגישות ברגל השמאלית בגלל הקלאץ'. הבעיה שלי זה בעיקר המבט, לדעתי. אם הייתי מביט יותר רחוק, לא הייתי דופק ספינים.
  10. fizban

    דבורה שמעתם ?

    חוץ מהעובדה שהם מוכרים את הולנטיין 1 ומשבחים אותו. בכל מקרה, הם עדיין לא עשו בדיקות עם הדבורה כך שמוקדם להגיד.
  11. אני אישית לא הייתי קונה מכונית שהתקינו לה סאן רוף בהתקנה מקומית. בשביל מה צריך כזה כאב ראש?
  12. למכירה: אפקסי Super AFC-II. חדש בקופסה. הורכב רק למטרות מדידה. מתאים בעיקר ליפניות. צבע שחור. מחיר: 1200 ש"ח. תמונה: 4 מזרקים של פיז'ו 605 טורבו. 240CC ב-3 באר, התנגדות גבוהה. מצב טוב, כולל קיט שיפוץ. תוצרת בוש. מס קטלוגי 0-280-150-701 מחיר: 700 ש"ח תמונה: מזרקים של 306 GTI6. תוצרת וובר (weber). מס קטלוגי - IW204 265CC ב -3 באר, התנגדות גבוהה. מחיר - 800 ש"ח לרביעיה (נמכרים ברביעיות) תמונה: אטמי סעפת יניקה של 306 XSI דור שני. חדשים ומקוריים. מחיר - 100 ש"ח תמונה: כונס אוויר מפיברגלס, מוכן לצביעה. חדש. מידות: 40 על 40 על 4 ס"מ. מחיר - 200 ש"ח. תמונות: שעון Air/Fuel של Glowshift - smoked. עם אפשרות החלפת צבעים (7 צבעים). הותקן רק פעם אחת למשך 10 דקות (תקין לחלוטין). 270 מעלות. מחיר - 400 ש"ח. תמונות: שעון לחץ שמן 0-100 PSI 3A RACING. מואר בכחול כולל יוניט. חדש לחלוטין, מעולם לא הותקן. מחיר - 250 ש"ח. תמונה: Air Bypass Valve של AEM. מיועד להשלמה של קיטים של Cold air intake למניעת הידרולוק (כניסה של מים למנוע במקרה של קיט עם פילטר נמוך מאוד וכניסה לשלולית גדולה). זו הגירסא בלי הבאג שגרם להתפרקות השסתום (למי שמכיר את הסיפור) - קוטר 2.5 אינץ'. מחיר - 250 ש"ח. תמונות: נאונים לרכב (פנימי בלבד!) כחולים, 15". מומלץ למי שרוצה להוסיף עיניין למערכת בתא המטען. מתחברים לשקע של המצת או עם חוטים (הטרספומטור בפנים אז אין בעיה). יש לי 2 כאלה. חדשים לחלוטין. לא הותקנו מעולם ואפילו לא יצאו מהאריזה. מחיר: 250 ש"ח לאחד. תמונה: וולטמטר מלבני דיגיטלי חדש, למי שאין מקום (או רצון) לשים שעון עגול. תאורת לדים אדומה (לא כמו בתמונה, הכחול נמכר). מקבל 5 עד 15 וולט כמקור כוח ויכול למדוד 0-2 וולט או 0 עד 20 וולט. כולל הוראות התקנה. גודל 7 ס"מ על 3 ס"מ על 2.5 ס"מ. מחיר: 150 ש"ח. תמונות: אינטרקולר בגודל 54 על 24 על 9 ס"מ. (ה core בגודל 32 על 24 על 9 ס"מ - של speacro, חברת בת של turbonetics). עם כניסה של 2.25" ויציאה של 2.5" חדש, לא הותקן מעולם מחיר: 2000 ש"ח. תמונה: כרגיל, אני גמיש להכל, אבל לא נערת גומי. בהודעה פרטית או במייל [email protected]
  13. עוד 2 מיקצים והייתי עובר את גל, נשבע לך! הבעיה שב 2 המקצים האחרונים התלהבתי יותר מדי והיגוי היתר תפס אותי חזק. האנטי רול הזה קטלני, צריך להתרגל אליו, שאל את עופר.
  14. דווקא עד לערד היא לקחה אותו יופי. נראה לי שיש לה בעיה עם המסלול שם.
  15. לא באירוע הזה. אם תביט בתמונות תראה שליביו נהג על הרכב שלי (וגם של שחר).
  16. מצטרף לשאלה. אולי נוכל לעזור אם נבין בדיוק מה קרה.
  17. אתה מכיר טוב את הרכב שלי, גל. מערכת הבלימה היא אכן של GTI6, בתוספת צינורות בלימה ממתכת, צלחות ורפידות תואמות של RED.DOT. מבחינת מנוע, אין שיפורים; יש רק צנרת תחליפית עם רדיוס מוקטן בזוויות ולכן הרכב שלך הרגיש יותר בריא כשנהגתי עליו, לדעתי. אני חייב לבנות צנרת אמיתית עם ממיר HI FLOW.
  18. היה מעניין לנהוג גם ב 306 אחרות. חלק מהנהגים חוו זאת.
  19. תוספת קטנה: אלא אם אתה נוהג ללחוץ פול גז בסיבובים, לא יכנס לך שום טורבו באמצע סיבוב. הגדישה נבנית ב 100% מצערת.
  20. אתה קצת מגזים עם ה boost והסיבובים. אפשר להתאים טורבו שיהיה יותר או פחות לינארי תלוי מה אתה רוצה. דווקא הטורבינות הקטנות יכולות להיות בעיתיות כי הן בונות לחץ גדישה בסל"ד יחסית נמוך ונכנסות חזק (אבל רק מחממות בגבוהים). אתה לא רוצה לאבד את כל המומנט ב 5000 סל"ד כמו בדיזל, נכון? לכן אני הזמנתי את ה GT28RS, עם A/R 0.86 (בטורבינה). היעילות של הטורבו הזה גבוהה (בהתאם למפת הגדישה ויניקת האויר במנוע כמובן) בדיוק בסל"ד שחיפשתי. עניין אותי טורבו יעיל (מבחינה תרמו דינמית) דווקא בסל"ד יותר גבוה מאשר לקבל בעיטות ב 1500 סל"ד ואקסטרא חום בסל"ד גבוה. אתה יודע במקרה מה המפרט של הטורבו שיש לך?
  21. החבר שלך מטומטם עקב מספר סיבות: א - מפני שהוא נוסע בלי טסט חמישה חודשים ב - מפני שהוא נוסע בלי ביטוח צד ג' ג - מפני שהוא חתך אותך כדי להכנס לפניך כדי להראות שיש לו גדול ד - מפני שאם הוא היה חבר טוב, הוא היה מבין שזו אשמתו, מה עוד שיש 2 עדים חוץ ממך והוא היה משלם את כל הנזק בעצמו. עם חבר כזה, מי צריך אוייבים. הייתי הולך למשפט ומנתק איתו קשר. אלא אם הוא חבר טוב שלך (שלא נראה לי). אפשר להסביר לו ולהורים שלו שעונש בבית משפט יהיה חמור יותר מנזק כספי.
  22. זו עבודה די עדינה ועליה להיות מדוייקת.
  23. למה אתה חושב כך? אפשר גם לגדוש עם קרבורטור.
  24. אז נוסעים בכביש עם כלוב ובלי קסדה? נראה לי סכנת נפשות.
  25. ליאור, אתה מתכנן להשאר עם 150 כ"ס ו 24 קג"מ מקוריים של RGX או לעלות יותר? אם אתה מעלה גדישה זה כבר לא בדיוק להצמד לנתונים המקוריים של היצרן. כמו כן, יש את נושא גודל המזרקים וניתוק הצתה של המחשב (1.1 באר גדישה, אני חושב).
×
×
  • תוכן חדש...