Jump to content

fizban

אחראי פורום
  • הודעות

    4,910
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי fizban

  1. בקיצור, התכוונת לדלתות כמו של למבורגיני. דלתות שחף דלתות למבורגיני
  2. פיז'ו 505? נראה לי שמה שבתמונות היה האיבזור המקורי שאיתו הגיע הדגם!
  3. דווקא לי נראה שהשוטר יקבל התקף לב מהשוק. אז דווקא מומלץ להתקין כאלו. דלתות שחף, אגב זה מנגנון מאוד מסובך (ומ הסתם אי אפשר גם סאן רוף), או שמא התכוונת לדלתות למבורגיני, דווקא.
  4. רובם המוחלט של בני האדם עושים מדי פעם דברים בשביל פוזה, גם אתה וגם אני. אם בנאדם רוצה להוסיף משהו בשביל הפוזה, זה גורם לו להרגיש טוב ולא פוגע באחרים, למה לרדת עליו בגלל זה? למה לצבוע שיער, לגדל זקן צרפתי, לקנות משקפי שמש או בגדים אופנתיים? אותו דבר. מה שכן; חוסר ניקוד באמת פוגע באחרים.
  5. באמת רוני, אני לא מבין מה הסלידה שלך משעונים. אם הייתי אי פעם (אבל ממש אי פעם...) חושב על להוסיף טורבו למנוע שלי (אטמוספרי) יש כמה שעונים שלא הייתי מניע את הרכב ללא נוכחותם (לפחות 5, וזה לא כולל שעון גדישה, כי יש בוסט קונטרול ). מצד שני, רכב עם טורבו מקורי אפשר לוותר על כמה. אם הבנאדם רוצה לראות ולהרגיש כמו בחללית - אפשר להוסיף שעונים או להוסיף נאונים. אני מעדיף שעונים (שלפחות יהיו שימושיים קצת).
  6. אורן, ראית מה הכינוי של פותח השירשור, שאתה מציע לו מיאטה?
  7. זה לא עסק מסובך להתעסק עם כיוונים של קרבורטורים, אישפוז? זה מזכיר לי את המשולש של מוטי (אמינות / מחיר / שיפור ).
  8. לא פירטת איזה שעונים אתה רוצה שיהיו בפוד, לכן אני מניח שזה בשביל הדאווין. ב- 600 שקל אתה יכול להשיג פוד ו 3 שעונים במקרה הזול. במקרה היקר בסביבות ה 3200.
  9. אתה צריך להבין ששיפורים זה תחום אפור מאוד בארץ. למה נראה לך שמותר לעשות בניה בדלתות לרמקולים? אי אפשר לקטלג מה מותר ומה אסור. מבחינת החוק, אסור לך להפליץ באוטו. יש שעונים שלא גורמים לשום הפרעות. אף אחד לא יתהפך עם שום רכב. מאזדה 3 משפחתית לחלוטין באה עם צמיגים בחתך נמוך וג'אנטים מפלצתיים. ולגבי חוק שינוי המבנה הלוט בערפל. זה תקף לכל דבר שיעלה בדעתו של הבוחן. אפילו התקנת רדיו לא מקורי יכול להיות שינוי במבנה הרכב. אז איפה עובר הקו?
  10. בשביל זה יש oil catch can עם חיבורים חזרה לאגן שמן ובלי נשמים שמזהמים.
  11. מאיפה אתה שואב את המידע הזה שלך? במיוחד לגבי הפוד שעונים. אנשים מתקינים GPS, דיבוריות, שמים קוביות מתחת למראה. תראה לי בנאדם אחד שעצרו אותו על זה. למרות שכל הדברים הנ"ל חוסמים שדה ראיה. לא נראה לי שיש בעיה עם התקנת שעונים. שינוי מידות הגלגלים אסור מסיבות בטיחותיות? זה רק בגלל שפה מטומטמים. בכל מדינה אחרת אין עם זה בעיה, כל עוד הצמיגים במצב תקין. שינוי מיקום מערכת? מי שואל אותם בכלל? זה רק חוטים. מה אם אין לי מערכת ברכב ואני שם פוד לשעונים? תיכף תגיד שהתקנת סאב אסורה מסיבות בטיחותיות. אם כבר כיסוי הגה וגופיות למושבים זו סכנה בטיחותית. אולי אוכפים קסנון כי אנשים מתקינים קיטים שממש מושכים תשומת לב (8000K ומעלה). בקליות מותרות כל עוד יש להן תקינה אירופאית. כבר נגמר לי הכוח לגבי שאר הסעיפים...
  12. עלות של 22 ש"ח לקילו? איזו חברה זאת ואיך הם מביאים את המשלוח? אני מעריך שהמשקל הכולל יהיה 20 עד 22 קילו.
  13. למה לא? המנוע מגיע עם יחס דחיסה נמוך מלכתחילה. 8.5 ל -1
  14. זה כמו לחכות למשיח. האנטי רול 24ממ האחרון שנמכר היה לפני שנה וחצי.
  15. אף פעם לא הבנתי את הקטע הזה עם טורבו ופניות. הרי אתה לא מתחיל ללחוץ פול גז בפניה, אז למה שזה יפריע?
  16. אני מקוה שאתה מבין שזה יוצר תת היגוי, לעבות את הפרונט ולהשאיר את הזנב רך.
  17. אה, זה מחיר בסדר ל 2 סעפות. תבדוק שזה כולל חליל דלק + וסת של GTI6. משלוח עולה בסביבות 100- 150 פאונד לכל סעפת, זו הבעיה. בוא נגיד שהשגת משלוח ב 200 פאונד לשתי הסעפות. בערך 2800 כולל משלוח והכול. עכשיו תוסיף מכס. בוא נהיה לארג'ים ונגיד שאתה לא משלם 50% אלא רק 25%. 700 ש"ח. עבודה - הוצאת מנוע לסעפת פליטה (כי חייבים, מה לעשות) + התקנת סעפת יניקה ותיאומים. + אטמים מתאימים. 200 ש"ח אטמים, 500 ש"ח עבודה . אנחנו עומדים על 4200 ש"ח. צי'פ - נגיד 1500 ש"ח. סה"כ 6700 ש"ח ותוספת של 20 כ"ס בערך. האמת, די משתלם, זה יוצא 335 ש"ח לכ"ס. אם יש לך RFV. פחות משתלם לבעלי S16 (אבל הם לא צריכים צ'יפ).
  18. יוגב, קדמי או אחורי? אני מקווה שאחורי.
  19. אם יש לך אימוביליזר בלי קוד, אז לאדם שגונב לך את המפתחות מהבית קל יותר לגנוב את הרכב.
  20. אלפיה זה מחיר מעולה, אבל איפה מצאת, מה עם משלוח ומיסים?
  21. המקורית קטנה מדי. אתה צריך להכניס יותר אויר ולזה הסעפת של GTI6 מתוכננת. לשמחתך הסעפות בד"כ נמכרות יחד עם בתי מצערת. אני גם לא בטוח שהמצערת של ה RFV תתאים אחד לאחד וחבל להסתבך עם זה.
  22. ליביו סתם התבדח, בגלל שהמנוע לא נושם בגבוהים. אופיר - הוא שואל על GTI6, לא הסעפת המעצבנת של ה S16. צנרת פליטה: שינויים מינורים בצנרת הפליטה. יניקה: מן הסתם משתמשים בבית מצערת של GTI6 שהוא יותר גדול, צריך גם לקנות אותו. דלק: הווסת של ה GTI6 יתן לך יותר דלק ממה שאתה צריך, אז זאת קצת בעיה, אתה תסע קצת עשיר. חליל דלק של GTI6 דרוש, כי הווסת יושב באמצע ולא בצד כמו ב RFV. החיישנים אותם חיישנים. מנוע צעדים שונה אבל אפשר להשתמש בזה של ה RFV. מחשב: צ'יפ לתיקונים מינוריים והעלאת מנתק ל 7100. המנוע יכול לעמוד בזה. אפשר להסתדר בהתחלה גם בלי צ'יפ אבל זה פחות אפקטיבי כמובן. הבעיה היא כמובן להשיג סעפות. באנגליה מוכרים אבל המשלוח אסטרונומי ולא תמיד הם רוצים לשלוח לארץ. מומלץ לנסוע עם wideband בהתחלה כי להבין איפה נקודות התורפה ולתקן אם צריך. מקווה שזה סיפק את סקרנותך.
  23. אף אחת לא בנויה לטורבו על המנוע המקורי. בשביל זה צריך לעשות קצת שינויים. לנוחיותך התקציבים הבאים: השתלת 605T, מנוע טורבו של פיז'ו - ~20K. בניית טורבו על המנוע הקיים בגדישה נמוכה - בין 20K ל 30K - תלוי כמה אתה קמצן ואיזה מנוע זה. בניית טורבו על המנוע הקיים בגדישה גבוהה - בין 35K ל 50K - תלוי כמה אתה קמצן ואיזה מנוע זה. אני לא מדבר פה על אינטרקולר של משאית, טורבו של וולו ומחשב של אונו טורבו, לתוהים.
×
×
  • תוכן חדש...