Jump to content

fizban

אחראי פורום
  • הודעות

    4,910
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי fizban

  1. הם לא מסנוורים אם מכוונים אותם כראוי. בדיוק כמו פנסים רגילים.
  2. מאיפה השמועה, יאשה? הסעפת של MI16 קצרה (ודומה קצת לסעפת יניקה של GTI6), בנויה להספק ויש לה בית מצערת אובלי עם 2 פרפרים - אחד גדול ואחד קטן. בהחלט יכול להיות ניסוי מעניין. ליביו - אתה מדבר על RFV. הצדיק אמר שאת עיקר השיפור הוא הרגיש עם סעפת היניקה והמצערת.
  3. הפולו ממש שורפת אותך, מה?
  4. זה לא כזה מסובך, אם זה קיט.
  5. כיכר יחסית גדולה הוא אמר.
  6. אם יש לך אישור מוכן, לך איתו לתחנה ולא תצטרך להחליף צמיגים. באשר לקנס, אתה יכול אולי לנסות לבטל את הדו"ח אבל לא נראה לי שזה יצליח. מה אתה רוצה לתבוע את מכון הטסטים? בגללך עוד יתחילו להקפיד על כל פיפס מחשש לתביעות! כדאי שתרגיע, אין טעם להיות ראש קטן בדיעבד ועוד לדפוק את כולם.
  7. זה אמור בתאוריה לתת למנוע לנשום יותר טוב בסל"ד גבוה יותר כי הסעפת מתקצרת. אני חושב שניתן להעביר את זה, זה רק שליטה מכאנית אם אני זוכר נכון. יכול להיות פרוייקט מעניין. זה מן VTEC פרמיטיבי (מאוד).
  8. לא התכוונתי שתפרסם רשימת מוכרים פה. בכל מקרה, מי שרוצה למכור, צריך להיות מוכן למעט חשיפה.
  9. 4 T16 שבאו על 405? יש גם S16 שהפכו אותם ל T16., לא נחשב. אם יש 4, תגיד לי מי מוכר.
  10. הבט פעם בתא מנוע של S16 ותבין. קשה לטפל בהם. המנועים החדשים הם RFV ו RFS. ה RFV נותן 135 כ"ס עם מומנט של 18.4 קג"מ ב 4300 סל"ד, מנתק ב 6200, מגיע עם 406 ו 306 XSI דור שני. המנוע השני , RFS, נותן 167 כ"ס, מומנט של 21 קג"מ ב 5500 סל"ד ומנתק ב 7200. זה המנוע שמגיע עם ה GTI6, הנדירה כל כך בארצנו. ההבדל בין RFV ל RFS הוא בסעפת יניקה קצרה יותר ל GTI6, (כלומר בנויה יותר להספק מה XSI שבנויה למומנט בסל""ד בינוני) עם מצערת גדולה יותר. סעפת פליטה 4 ל 1 מתוכננת מעולה ב GTI6 (גוש ברזל ב XSI). יחס דחיסה גבוה יותר. קאמשפטים חמים יותר לGTI6 , קפיצי שסתומים כפולים ב GTI6.
  11. קיים מנוע 16V עם טורבו לפיז'ו. RGZ או T16 האגדי. יצרו אותו ב 2 גירסאות עיקריות. אחת ל 205 לתחרויות ראלי ואחת סידרתית ל 405. ה 405 נותנת במקור 200 כ"ס, ה 205 בגירסת הראלי נותנת 400. המנוע ל 205 בנוי לסל"ד הרבה יותר גבוה וקשה מאוד לנהוג בו בכביש ציבורי. יצרו 400 T16 סידרתי (405 T16). בישראל יש 2 מנועים כאלו, עד כמה שידוע לי. פוטנציאל השיפורים של ה T16 הוא מטורף והמנוע הזה מאוד מבוקש באירופה (וגם בישראל). המחיר בהתאם. המומנט הגבוה של ה RGX (טורבו 8V) לעומת ה 16 שסתומים (RFV) נובע מן הסתם מהטורבו.
  12. השאלה גם איזו סעפת פליטה. 4 ל 1 או 4 ל 2 ל 1. ממיר ספורטיבי הוא כזה שבנוי בדגש על זרימה טובה יותר של אויר. צנרת איכותית - כזו שהרדיוס בה שווה, ללא חורים ודוד מעבר שבנוי גם בצורה ספורטיבית, כולל אגזוז זרימה חופשית.
  13. fizban

    חבר נתפס על מהירות

    צא מהסרט. אנשים שמורידים ממירים, או מזהמים את האויר עם סיגריות וגז מזגנים הם גם רוצחים. רק שלתקשורת פחות אכפת מאנשים שמתים מזיהום אויר.
  14. אולי אפשר להחליף לממיר ספורטיבי ולעשות צנרת איכותית. זה ישחרר בין 3 ל 5 כ"ס.
  15. קיצור קפיצים קיימים זה פשוט פשע. זה משנה את ה spring rate של הקפיץ למשהו לא צפוי לחלוטין. עדיף להחליף בולמים לפני שמחליפים קפיצים, לא להפך. בולם רגיל לא מותאם לקפיצים קצרים יותר, זה לא בריא לבולמים. בולמים משופרים דווקא יהיו בסדר עם קפיצים מקוריים. טווח מקובל? 30 מ"מ זה נשמע לי מקובל. יש כאלה שמנמיכים 40, או 60. הכול תלוי בסוג הרכב.
  16. נו, אז זה זניח לחלוטין. בשביל מה להתעסק עם 5 כ"ס?
  17. צודק בהחלט. הבעיה שמוטות הפיתול של פיז'ו ספורט מיועדים יותר למירוצים מאשא לנהיגת כביש. אל תשכח שהבולמים האחוריים של בילשטיין (ואולי של קוני, לא יודע) גם קשיחים יותר. פיתרון תחליפי (אולי לא מושלם) הוא לעבות את האנטירול האחורי. זה עבד בשבילי ב 306 (אחרי סבל מתמשך מתת היגוי וזנב רך בעקבות B8 עם אייבך, מצד שני - הפרונט היה מוקשח מעבר לרק בולמים וקפיצים אז אולי זו הסיבה לתת ההיגוי).
  18. הגזמת. אם כבר הוא יקבל יותר תת היגוי כי הפרונט יהיה קשיח בגלל הקפיצים מקדימה בעוד שמאחור הוא ישאר מקורי בקשיחות. הורדה של שן מאחור לא מוסיפה לקשיחות.
  19. fizban

    חבר נתפס על מהירות

    הוא צריך לעשות טסט מחדש ושאר ירקות?
  20. ואם מצאת מישהו כזה ועשית עבודה, נשמח אם תעדכן בפורום למען שאר החברים.
  21. אופטימי זה אנדרסטייטמנט. ולפותח השירשור - http://forum.205gtidrivers.com/ החבר'ה האלה יודעים 205 מהי וגם עושים שיפור אחד או שניים. מומלץ.
  22. כבודו של סרדין במקומו מונח.
  23. את החיים אני מעריך ביטוח חובה + מקיף בתוקף. נראה לי שבטוארג זה היה יכול להיות פחות בטיחותי. הוא היה הופך את הג'יפ הזה. חשבתי על לרדוף אחריו, אבל פחדתי שאני אאבד את העשתונות אם הייתי תופס אותו.
×
×
  • תוכן חדש...