הבט פעם בתא מנוע של S16 ותבין. קשה לטפל בהם.
המנועים החדשים הם RFV ו RFS. ה RFV נותן 135 כ"ס עם מומנט של 18.4 קג"מ ב 4300 סל"ד, מנתק ב 6200, מגיע עם 406 ו 306 XSI דור שני. המנוע השני , RFS, נותן 167 כ"ס, מומנט של 21 קג"מ ב 5500 סל"ד ומנתק ב 7200. זה המנוע שמגיע עם ה GTI6, הנדירה כל כך בארצנו. ההבדל בין RFV ל RFS הוא בסעפת יניקה קצרה יותר ל GTI6, (כלומר בנויה יותר להספק מה XSI שבנויה למומנט בסל""ד בינוני) עם מצערת גדולה יותר. סעפת פליטה 4 ל 1 מתוכננת מעולה ב GTI6 (גוש ברזל ב XSI). יחס דחיסה גבוה יותר. קאמשפטים חמים יותר לGTI6 , קפיצי שסתומים כפולים ב GTI6.