Jump to content

fizban

אחראי פורום
  • הודעות

    4,910
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי fizban

  1. רכבים שכולנו אוהבים, חוץ מ 306 GTI6.
  2. fizban

    פג'ו 306 ROLAND GARROS

    1.6 זוועה זה understatement.
  3. נראה כמו סיויק ES שנת 2001+
  4. בוסט קונטרולר אלקטרוני יעזור לך בהוצאת כוח לינארי.
  5. מילים כדורבנות. בנוסף, למה אתה חושב שזה בריא לקפיצי השסתומים שלך, להגיע 8K סל"ד בלי חיזוקים? אני לא זוכר אם ב MI16 הם כפולים או לא, שווה בדיקה. ב 8K המרימים ההידראולים גם על קצה גבול היכולת שלהם (אני כמעט בטוח שהמרימים הם הידראולים ב MI16).
  6. מה לא מובן בזה שאנשים כאלו מסכנים חיים? זה ממש לא הלשנה. הבעיה היא איפה הגבול.
  7. אם כבר, הייתי מדווח על דברים ברורים, כמו אנשים שנוסעים עם 2 אורות שרופים מקדימה או מאחור, או בלי אורות בלמים שזה ממש סכנת נפשות. זה מעיד על זה שהם ממש לא מטפלים ברכב.
  8. www.netcar.co.il
  9. יש לך שני חיישני למדה, אז הרכב שלך עומד בתקן OBD II. המחשב קורא את הערכים לפני ואחרי הממיר. במידה ותוריד את הממיר, סביר להניח שתרשם תקלה במחשב ותדלק נורת ה check engine האהובה. כמו שאמרו, ב 7000 ש"ח אפשר להתקין מערכת פליטה של חברות איכותיות. אבל רצוי לבדוק שזה אכן הממיר שעושה בעיות.
  10. עשו הרבה דברים עם ה V6 , אפילו הוסיפו לו סופרצרג'ר בחו"ל (על 406 קופה). פרוייקט מעניין יהיה השתלת V6 בוולקן מקדימה, ועוד אחד מאחורה (זה כבר יאזן את המשקל...) עשו את זה באנגליה על 306.
  11. מי שלא מכיר את הסיבוב ונוהג פעם ראשונה באוטו, ראוי לו שלא יתחיל "לגהץ סיבובים". אגב, גם בולמים הופכים את האוטו ליותר קשיח.
  12. שאלת תם: אם אתה אוהב אדרנלין ומהירות, למה קנית רכב עם 75 כ"ס? היית יכול להגיד לאבא שלך שזה לא בשבילך ואתה מעדיף GSI, למשל. במיוחד אם אבא מנהל מוסך ותוכל להשקיע באמת ברכב. אני לא יודע בן כמה אתה אבל נשמע שאתה בין 18 ל 22. בהתחשב בכל הנאמר למעלה, ובהנחה שזה נכון, אני מציע לך את הדבר הבא: תשקיע בשיפור התנהגות הרכב (בולמים, קפיצים וכל מה ש bagira הזכיר) וקורסים לנהיגה מתקדמת - תראה אם אתה אוהב יותר סיבובים מאשר כוח בקו ישר. כשתהיה סגור בדיוק על מה אתה רוצה, מכור את הרכב וקנה משהו חזק יותר. עם גיבוי של אבא מנהל מוסך אפשר לעשות דברים ממש מעניינים.
  13. יש T16 למכירה בצרפת, המנוע והסעפות (כלומר כמעט עירום) בלבד. רוצים עליו 2000 יורו, לפני משלוח. RGX יהיה הכי זול ואמין. פרוייקט של הגדשת מנוע אטמוספרי של 306 או ZX לפי משולש השיפורים של מוטי בדגש על כוח ואמינות) יעלה בסביבות 50K. יש כמה חבר'ה מאוד נחמדים שנוסעים יופי על RGX עם חמוצים. בקיצור - 8 שסתומים - הכי טוב RGX. 16 שסתומים - הגדשה של המנוע המקורי והרבה כסף.
  14. פשוט מאוד, הגזים בטמפרטורה מאוד גבוהה (800-900 מעלות), ככל שהצינור שמוביל למניפה הוא יותר ארוך, יותר חום עובר לצינור שמעביר את הגאזים, הצינור מאבד חום לאויר שבחוץ (שהוא בטמפרטורה הרבה הרבה יותר נמוכה) וכך הגאזים מתקררים. על אותו עיקרון עובד אינטרקולר - רק שבאינטרקולר מכפילים את שטח הפנים פי כמה מונים על מנת שיתרחש יותר איבוד חום. לכן אתה רואה בתמונות שפורסמו בשירשור הזה שהצנרת עטופה במין מגן חום, הכוונה שם היא להשאיר את הגאזים כמה שיותר חמים בצנרת בלי שיתרחש איבוד חום לסביבה.
  15. הגאזים נפלטים מהמנוע במהירות מסויימת ובחום מסויים. המהירות הזאת היא זאת שמסובבת את הטורבינה, שמחוברת בציר לקומפרסור שבתורו מגדיש את האויר שנכנס לסעפת היניקה. ככול שהגאזים האלו יהיה פחות מהירים, כך יהיה פחות כוח לסובב את הטורבינה. תבדיל בין טורבינה לקומפרסור. זה נכון שהחום של הטורבינה משפיע גם על האויר שהקומפרסור דוחס. אבל שוב פעם. בצנרת כל כך ארוכה עד לטורבינה, הגאזים מתקררים ומאיטים ולכן הטורבינה מסתובבת לאט יותר משהיתה יכולה אילו היתה צמודה לסעפת הפליטה.
  16. הטורבינה צריכה מקסימום חום וגזים בשביל לגדוש כראוי. הגזים לא צריכים להדחס כראוי לפני הטורבינה, הטורבינה דוחסת אותם כבר. הקומפרסור מהצד השני דוחס אויר קר שמגיע מבחוץ. זה לא כזה משנה אם האויר מטייל 200 מטר עד האינטרקולר, הבעיה היא שגזי הפליטה איטיים יותר וקרים יותר מלכתחילה וכך הטורבו מתקשה לגדוש (כמובן שזה תלוי בגודל נפח המנוע ובגודל הטורבו. קרא את maximum boost. ספר מאוד מעניין.
  17. אתה שוכח שהגזי הפליטה מתקררים ומאיטים עד שהם מגיעים לטורבו וזה מוריד מיכולת הטורבו לגדוש. הטורבו צריך גזים חמים ומהירים.
  18. רז נתן לך את התשובה הכי מדוייקת לשאלה המעורפלת שלך. על איזה מנוע מדובר? מומלץ לעשות חיפוש בפורום על הרכב שיש בו את המנוע המדובר. בטוח תמצא פה משהו.
  19. אם אתה משתמש בצנרת בקוטר כמו המקורי, דוד זרימה חופשית במנוע אטמוספרי לא יפגע בביצועים, אפילו יוסיף קצת בגבוהים. בדודים מקוריים יש משתיקי קול שמגבילים את הזרימה מעט.
  20. השינים הישרות אכן אמינות יותר, כשאתה מעביר כמות גדולה של כוח. בגלל המבנה של השיניים, יש פחות איבודי כוח במעברי הכוח מהמנוע לגלגלים. החיסרון הוא שרעשי הגיר חזקים יותר והמחיר, כמובן. DNW, מה הקשר להספק? ההספק הוא אותו הספק מהמנוע. הגיר משנה את יחסי העברה ואת הפסדי הכוח!
  21. אם זכור לי נכון - הכל תלוי ביחסים. אם אתה משנה את היחס פי 2 (כמובן שזה מוגזם), זה אומר שבתאוריה תאיץ פי 2 והמהירות הסופית שלך תופחת לחצי.
  22. amital, חשבתי שבפורום זה לא מתחילים להטיף לאנשים מוסר. אפשר אולי להגיד שזה לא כדאי, אבל לדעתי ,הודעה לשם הטפת מוסר וירידות ללא ערך מוסף, מקומן אינו פה.
  23. יש עוד אפשרויות. החלפת גלגלי השיניים לכאלו שמעבירים כוח יותר ביעילות, כך שנגרם פחות הפסד כוח בגיר. זה נקרא DOG gear, אם אני לא טועה. חיסרון נוסף של גיר בעל יחסי העברה קצרים יותר הוא מהירות סופית נמוכה יותר.
  24. במקומך הייתי הולך לליטל (המוסך, לא החברה בפורום!) או למרום צמרת ופותר את זה אחת ולתמיד. שני המוסכים מומלצים בחום.
×
×
  • תוכן חדש...