Jump to content

fizban

אחראי פורום
  • הודעות

    4,910
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי fizban

  1. נהגתי על הרכב הזה (של חברה שלי) לצימר בצפון ובחזרה. אני לא יודע לגבי אמינות הרכב אבל הוא מגעיל בכל שאר הפרמטרים. זויות גילגול מטורפות, עגלתי, מכוער,הגה רך כמו חמאה ולא מתקשר בגרוש, תת היגוי לא מהעולם הזה. הבלמים סבירים בעומס רגיל. המזגן ממש טוב. גיליתי את ה XSI שלי מחדש אחרי הנסיעה לצימר. זה היה כמו לעבור מזקנה בלה עם חצי רגל בקבר לצעירה חטובה, חרמנית וסקסית שכל מה שהיא רוצה זה לפנק אותך (אבל כמובן דורשת יחס בהתאם). זו היתה באמת חוויה מכוננת. חברה שלי קנתה אחרי זה 206 חדשה.
  2. פה זה כבר רמת השירות של המוסך עצמו. לא קרה לי שהתייבשתי 3 שעות ב"ליטל" או ב"מרום הצמרת". באיזו שעה הגעת למוסך?
  3. פותח השירשור שאל אם יש על מי לצעוק. אני לא רואה סיבה לצעוק ובגלל זה יש אחריות חברה. אם האוטו לימון זה משהו אחר, אבל זה עוד ממש מוקדם בשביל זה. על פי מה שכתבת, נראה היה שהחברה חייבת משהו מעבר לתיקון הכי מהיר של התקלה והתלהמת על זה שאנחנו רגילים לקבל שירות בינוני. אז בוא תציע מה זה שירות למופת. נשרף לי לוח האם במחשב בתקופת האחריות (חודש אחרי שקניתי אותו). היבואן לקח את הלוח, סיפק חדש תוך שבוע בלי שאלות ובלי מענות. אני צריך לצעוק על מישהו כי נגרמה לי עוגמת נפש ? בלי מחשב שבוע!
  4. R.L - מה קשה להבין שלפעמים חלק מתקלקל ובגלל זה יש אחריות חברה. החברה מתקנת הכל על חשבונה בלי להניד עפעף. מה אתה עוד רוצה? נר ריחני? ספא? 10000 ש"ח פיצוי?
  5. בדיוק, אז תאר לך מה זה 95 בישראל. לכן עדיף 98 שיהיה לפחות באיכות של 95.
  6. בין דודי הכניסה והיציאה.
  7. אינטרקולר חמוד.
  8. אני לא מאמין. חבל שלא כל השוטרים כך, בנוגע למשבשים. עכשיו קח את המשבש, קח פטיש 5 קילו. אתה יודע מה לעשות איתם...
  9. ההמלצה ל 98 תקפה לישראל. ה 98 אמור למנוע נקישות, זה נכון. לא להשיג יותר ביצועים בקונטקסט הזה.
  10. למה אם הוא מביא את משבש הלייזר זה הודאה באשמה? בכל מקרה האקדח הראה 07, שזה נסיון שיבוש אז יש הוכחה בכל מקרה לשיבוש. בכל מקרה, תעיף את המשבש הזה לעזאזל. משבש שמגלה לשוטר שמשבשים את הקריאה שלו לא שווה קליפת השום. יש גם הוראות מה לעשות כשלוזרים אותך (גם למשבשים אמיתיים), על מנת להמנע ממקרה של עצירה וחיפוש משבשים על ידי השוטר.
  11. לגבי משאבת הדלק והמזרקים. זה לא יתן לך יותר כוח ותהיה עשיר בדלק כל הזמן. אם מחליפים מזרקים, צריך להכניס גם יותר אויר וזה אומר או טורבו, או קאמשפטים חמים (אולי גם מצערת יותר גדולה). מכיון שאתה רוצה יותר כוח בסל"ד נמוך, קאמשפטים לא יעזרו לך פה. כוח בסל"ד נמוך זה טורבו קטן, אבל אתה לא רוצה טורבו. אפשר אולי להחליף לסעפת יניקה יותר ארוכה, זה יתן לכך קצת יותר מומנט בסל"ד נמוך (על חשבון סל"ד גבוה). השאלה אם יש כזו סעפת בדגמים אחים או שצריך לבנות מאפס. לגבי התנהגות בג'יפים, אין לי מושג. המומחים יענו.
  12. אתה יכול לצרף גרפים של עקומות המומנט וההספק? מעניין לדעת איך השפיע הקאמשפט. זו הונדה EX? מתי נכנס המנתק? לוכד האדים מחובר בחזרה לאגן השמן? עם כל הוסתים והמזרקים, בדקת שאתה לא עשיר מדי בדלק?
  13. בכלל ברכבים מעל 10:1 מומלץ 98, במיוחד בארץ.
  14. למיטב ידיעתי, הדבורה לא תקפה כשיש שני כלי רכב בו זמנית. העו"ד יכול לעבוד על הקטע הזה.
  15. לא הכל מתחיל ונגמר בבוכנות. בוכנות אמורות להוריד את יחס הדחיסה יותר מאשר להיות מחוזקות. יש מזרקים, טלטלים, מחשב ניהול, סעפת טורבו, צנרת, אינטרקולר, במקרה שלך צריך גם סליבים, אם אני לא טועה. האם יש לך מתיזי שמן בבלוק? רק עם בוכנות וטלטלים אתה מגרד את ה 10K.
  16. גם אם הפלצת באוטו אתה מחוייב להודיע למשרד התחבורה, על פי חוק שינוי מבנה האפור.
  17. סעפת יניקה מוגדלת תכניס יותר אויר, ברור שצריך להחליף מזרקים. זה עוד לפני שהתחלנו לדבר על הקאמשפטים. אתה חושב שזה כל כך פשוט, אגב, "להכניס טורבו" ולהגיע ל 300 כ"ס?
  18. ומה הפיתרון לזה, החלפת רינגים?
  19. איזה בליינדר מותקן אצלך? זה ה M20? הבליינדר הנ"ל לא אמור להראות 07 אלא 02 או 01
  20. האם משטרה יכולה להחרים ולנטיין 1 או כל גלאי אחר?
  21. גדול, פשוט גדול!
  22. מן הסתם הוא ינסה לחפש אותך, אם הוא ראה שאתה נוסע מהר ואין לו יכולת להוכיח את זה. זה בהנחה שהוא בתפקיד עצירת מכוניות. ראיתי כבר הרבה מקרים בהם לשוטרים בכלל לא אכפת מה קורה להם מתחת לאף. זה לא כמו בסרטים.
  23. אז מה זה סופרצ'ארג'ר לפנים?
  24. הדרך ל"טיפול" בגורם האנושי היא להפחית את מעורבות הנהגים בכל מה שקשור בשליטה ברכב, יבוא היום והגרוע מכל יקרה; מחשבים ינווטו את הרכב שלנו ואנחנו נשתעמם. כמובן, הגורם האנושי יכול לבוא לידי ביטוי באלגוריתמים של מחשבים מהסוג הנ"ל, וזה יהיה מעניין.
×
×
  • תוכן חדש...