לא הכל מתחיל ונגמר בבוכנות. בוכנות אמורות להוריד את יחס הדחיסה יותר מאשר להיות מחוזקות.
יש מזרקים, טלטלים, מחשב ניהול, סעפת טורבו, צנרת, אינטרקולר, במקרה שלך צריך גם סליבים, אם אני לא טועה.
האם יש לך מתיזי שמן בבלוק?
רק עם בוכנות וטלטלים אתה מגרד את ה 10K.