Jump to content

fizban

אחראי פורום
  • הודעות

    4,910
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי fizban

  1. א - האופטרה קיבלה 3 כוכבי בטיחות. איך זה מסתדר עם הדרישה הכי חשובה שלה - בטיחות? ב - זו לא שברולט, זו דייהו. אז או שתגיד אופטרה או שתגיד דייהו. ג - יש לך 2 הודעות בפורום, שתיהן משבחות את מכונית העל אופטרה. מעניין.
  2. יש 2 דברים מעניינים במה שאתה אומר: א - הממיר כבר מרעיש ועושה קולות מתכתיים - את זה שמעתי אתמול כשהרכב היה מונע על הליפט. אבל הרעשים האלה היו גם קודם, פשוט לא ידעתי מה מקורם עד אתמול. ב - הרכב חובר למכשיר דיאגנוסטיקה לפני חודש, לא נרשמו שם קודי תקלה. הדבר היחיד שאמרו לי הוא שהחיישן חמצן מתנהג מוזר (קריאת ה closed loop שלו איטית יחסית. את ה ראיתי גם בעזרת שעון ה A.F שמורכב לי ברכב), אבל המחשב לא רשם תקלה.
  3. לבוס חשובה גם צריכת דלק. זה שהיא אישה לא אומר שרכב משעמם זה בסדר. תודה על התגובות, חברים.
  4. הסוויפט והלאנסר קיבלו 4 כוכבי בטיחות. הלאנסר הולכת להיות מוחלפת בקרוב, היא משעממת, כבדה, גדולה וצורכת יותר דלק מהשאר. לגבי הרעשים בסוויפט, אכן קראתי על זה בפורום ואת זה הידידה תצטרך לשקול, מול היתרונות האחרים של הסוויפט.
  5. שלום לכולם, לפני כחצי שנה הרכב (306 XSI דור שני) התחיל לסבול מהבעיה הבאה: סל"ד מטפס ל 1200 במהירות נמוכה בניוטרל או בהילוך ראשון או שני בנסיעה איטית בפקקים. אם אניעוצר את הרכב , הסל"ד מתייצב על 800 לאחר 3 שניות. היתה גם בעיה של סל"ד לא יציב ורכב נכבה לעיתים. בוצע ניקוי בית מצערת יסודי והבעיה נעלמה לשבוע. לאחר שבוע כשהיא חזרה, החלפתי מנוע צעדים (תחליפי) ללא איפוס מחשב והבעיה נפתרה. עדיין סבלתי מסל"ד לא יציב לעיתים נדירות בהתנעה חמה - תופעה שנמשכת 10 שניות ואז נעלמת. המצבר נותק כמה פעמים מאז וחוץ מהתופעה הנ"ל לא היתה לי שום בעיה. היום פורק גיר במוסך מורשה (זה כבר סיפור לשירשור אחר). והבעיה של הסל"ד ב1200 חזרה (ללא תופעת אי יציבות הסל"ד). מה שמפריע לי זה זה כשאני נוסע באיטיות (ואפילו בלי גז) האוטו לפעמים מתחיל להאיץ בגלל טיפוס בסל"ד. כמו כן, בפקקים, בעיקר בהילוך שני הרכב מקפץ עם כל נגיעה בגז ושוב פעם כחצי שניה לאחר כל עזיבה (זה גם מה שהיה לפני החלפת מנוע הצעדים), זו תופעה מאוד מעצבנת שמורטת לי את העצבים (ונסעתי רק 40 דקות היום, לאחר שהבעיה חזרה). אני מודע לשירשור שיש לגבי סל"ד לא יציב (ו 30 הבעיות המפחידות שיש שם). השאלה אם מישהו נתקל בבעיה בדיוק כמו שלי ולמה פירוק גיר (שדורש ניתוק מצבר ופירוק פילטר אויר) גרם לבעיה לחזור. אולי זה הקונקטור של מנוע הצעדים? מחר בבוקר אני מתכוון לפרק את מנוע הצעדים ולאפס שוב מחשב, בתקווה (קלושה) שזה יפתור את הבעיה. אשמח אם מישהו יאיר את עיני. תודה
  6. האמת שאני לא יודע. אף פעם לא היה לי רכב ליסינג.
  7. מוטי, אתה בהאזנה? קונדסון ואני סקרנים.
  8. לא חובה שישמיע רעש וגם תלוי איפה הטורבו נמצא - אולי בכלל לא רואים אותו.
  9. זה פורום שיפורים, לא downgrades.
  10. קוזמה לא מוכר GTI עכשיו? היא מקורית ומושקעת, לפי מה שראיתי.
  11. מישהו? היא צריכה להחליט היום.
  12. לך תסביר להם שווסת לחץ דלק זו לא מערכת גז (למרות שאין בלון גז מאחור).
  13. כנראה הצ'ארגר קטן מדי. הגדלה שלו תביא לשיפור בתחושות, כנראה.
  14. "כל עוד שקיבלתי אחריות 4 שנים אני שקט ככה הם תוך שנתיים ישחקואז אני יחליף אותם בחדשים.. " זו יציאת השבוע, בחיי! :roflmao:
  15. ידידה שלי יכולה לבחור בליסינג אחת מהבאות: שברולט אופטרה סוזוקי ליאנה מיצובישי לאנסר סוזוקי סוויפט עם ה 6 כריות אויר - (לא בטוח עדיין, מחר היא תדע סופית). מי לדעתכם תתאים לה יותר מבחינת (בסדר חשיבות יורד): 1 - בטיחות 2 - נוחות 3 - אמינות 4 - איבזור 5 - התנהגות היא עושה 25K בשנה, לכן הנוחות חשובה לה, בעיקר לנוסעים מקדימה. דעתי האישית (וזה מה שאמרתי לה): 1 - סוויפט 2 - לאנסר 3 - ליאנה 9 - אופטרה (9 זה לא טעות... ) תודה מראש!
  16. יכשיל אותך על שינוי מבנה ותצטרך לתקן.
  17. הרבה שאלות על טורבו היום. איזה כיף. זה תחום אפור מאוד וגם לא תמיד יש לטסטרים ידע על מנת לפסוק שברכב קיימת מערכת לא חוקית.
  18. לא נראה לי שיש בעיה. נכנסת נגיד באין כניסה ועשית תאונה. למרות שעברת על חוקי התנועה, הביטוח תקף.
  19. לא סתם יש ספר רכב עם הוראות. אם היצרן רשם בספר הרכב איך להחליף שמן, סביר להניח שהוא התכוון שגם האדם הפשוט יוכל לעשות זאת. הטיעון של צ'מפיון שהלקוחות צריכים לפנות למוסך הוא טיפשי לחלוטין. וזה עוד אחרי הטעות המסוכנת שלהם בספר הרכב.
  20. איזן מידה? תאריך ייצור? threadwear, טמפרטורה, traction. תן נתונים לפחות. ופעם הבאה התייעץ לפני שאתה קונה.
  21. רשום בכתבה שגם הספר מורה על מילוי שמן מנוע בפתח נוזל הבלמים - שזה הרבה יותר מסוכן.
  22. מה זה מטרה לא סבירה. נסעת על כביש? זו מטרה סבירה. בשביל מה יש ביטוח? הרי רכב לא מתהפך סתם כך - זה קורה במצבים קיצוניים ולכן אתה מבטח את הרכב.
  23. 7-8? המנתק במזדה הוא בסל"ד כל כך גבוה?
  24. דעתי חיובית בעניין הקליאו. יותר חיובית בעניין GTI6. אבל אין.
×
×
  • תוכן חדש...