יש לך מדבקה של פורום 306 GTI 6 על הרכב, נכון?
אז חפש בפורום הזה - תמצא המון מידע על שיפורים ל GTI6.
בקצרה:
1. קאמשפטים - PT80 או PT82 (תלוי כמה אתה רוצה).
2. ניהול מנוע
3. כסף (בטח לא ב 5000 ש"ח).
4. ניתן להגיע ל 200 כ"ס.
עריכה - ראיתי שאופיר עשה בשבילך חצי עבודה, ועוד בחינם.