Jump to content

fizban

אחראי פורום
  • הודעות

    4,910
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי fizban

  1. קודם כל בדוק זאת כששמן בטמפרטורת עבודה. 7 PSI בנסיעה זה תקין. אתה אמור לקבל בין 1.5 ל 2 כשאתה בסל"ד סרק. אני מדבר על 5W40. לא יודע לגבי ה 10. אני מניח שב 10 יהיה לחץ כללי קצת יותר גבוה.
  2. בתור גיימר, אני אוהב מאוד את ה VX922 שלי.
  3. אני נתפסתי על 136 קמ"ש לאחר הפחתה בכביש של 90 (כביש 5). 8 שנים ללא עבירות. הקצין לא לקח לי את הרשיון למחרת מכיון שזו עבירה ראשונה שלי. שכרתי עורך דין ולאחר 4 חודשים התיק בוטל ונמחק מהרקורד שלי.
  4. בהנחה ואכן אתה לא רוצה לעבור לגיר ידני: צמיגים דביקים, צינורות בלימה שזורים ורפידות בלימה טובות יותר, אם אפשר להשיג לרובר.
  5. fizban

    בטיחות בקארטינג

    זה מכיון שהעלו אותה לקארט בניגוד להוראות הבטיחות.
  6. כל עוד שמחיר השיפורים הוא מתחת ל 1000 ש"ח לכוח סוס, זה נחשב בסדר לדעתי. במיוחד באטמוספרי.
  7. נו, אמרתי שהפיליפס איכותיות. היו לי גם כאלו ברכב הקודם. אם רוצים נורה לבנה שמאירה חזק כמו צהובה, צריך לקנות 80W או 100W. פשוט צריך קצת שינויים בחיווט. וזה כמובן לא חוקי לשים מעל 55/60W.
  8. Mtec זה דגם מומלץ? אומנם נראות כמו קסנון. אבל הן מאירות בחצי מהעוצמה של נורה רגילה. הפילפיס איכותייות אבל ממש לא נראות כמו קסנון. רק קצת יותר בהירות מהרגיל.
  9. קרא את המדריך שמוזכר למעלה.
  10. נורות פוזה "רגילות" מאירות פחות טוב מנורות צהובות רגילות. אם כבר מדברים על בטיחות. יש פתרונות לקיטים של קסנון היום, כמו להחליף לפנסים עם עדשות שמפזרים את האור נכון יותר.
  11. אין כל כך קשר לפורום שיפורים. בכל מקרה, אתה צריך נורת קסנון באותו מפרט כמו הנורות המקוריות שלך. אם יש לך H4 בסיויק, אז תצטרך קיט של H4.
  12. פנה לירון אדרי מ edrive. הוא מייבא כאלו. בדוק ב PSI בפורום מפרסמים.
  13. הדבק את דוושת הגז לרצפה כשאתה בניוטרל. מנתק ההצתה אמור להכנס מתישהו. אם לא, אז יהיה מעניין.
  14. אבל צינורות שזורים לא עשויים מגומי.
  15. אנחנו חובבי רכב. אתה הרי יודע שתמיד אנחנו רוצים עוד.
  16. יש לך מדבקה של פורום 306 GTI 6 על הרכב, נכון? אז חפש בפורום הזה - תמצא המון מידע על שיפורים ל GTI6. בקצרה: 1. קאמשפטים - PT80 או PT82 (תלוי כמה אתה רוצה). 2. ניהול מנוע 3. כסף (בטח לא ב 5000 ש"ח). 4. ניתן להגיע ל 200 כ"ס. עריכה - ראיתי שאופיר עשה בשבילך חצי עבודה, ועוד בחינם.
  17. fizban

    התרשמות מנורות mtec

    לפי דעתי ה Mtec מאירה חלש יותר מנורה 55W רגילה. למרות שהיא באמת נראית כמו נורת קסנון.
  18. זה לא שאי אפשר לאשר, פשוט צריך ללכת לעמדה 1.
  19. איפה, תן לי לינק (כולל כאלה שאפשר לנתק את ההגה).
  20. הבעיה עם הגה ספורטיבי היא שזה מבטל את כרית האויר לנהג.
  21. תודה על המידע, wil.
  22. בקיצור, מה שאתה אומר שזה גנב בעצם יכול לעקוף הכל על ידי חיבור כבלי מתח לסטארטר ולמשאבה בלי להפליץ לכיוון העלוקות או האימוביליזר המקורי. הדבר היחיד שיכול לעזור לך זה האימוביליזר המקורי שצמוד למחשב. (מידה שהגבנים לא מביאים מחשב ומפתח משלהם). זה די מדאיג.
  23. לכן לא שמים עלוקות על משאבת דלק, ברוך השם יש עוד דברים ברכב שאפשר לנתק.
  24. נו, אז למה לשגע את המחשב ולשים פורק חיצוני אם יש MAF?
×
×
  • תוכן חדש...