זו בכלל תגובה צרת אופקים.
אתה יודע כמה אנשים נהרגים בגלל עישון וכמה כסף המדינה צריך להשקיע בטיפולים?
אז כדאי להכריז על איסור העישון בכל המדינה, כי מספיק הרוג אחד שזה יחסוך מאיתנו וכבר הרווחנו.
אתה יודע כמה אנשים מתים ממחלות לב וכמה כסף המדינה צריך להשקיע בטיפולים?
אז כדאי להכריז על איסור אכילת אוכל שמן בכל המדינה, כי מספיק הרוג אחד שזה יחסוך מאיתנו וכבר הרווחנו.
אתה יודע כמה אנשים מתים מאיידס?
אולי כדאי להכריז על איסור קיום יחסי מין, או קיום יחסי מין בפיקוח המדינה. כולם יחגרו חגורות צניעות ויתצטרכו לבקש אישור מהשוטר המקומי לקיום יחסים, והוא בלחיצת כפתור יאפשר זאת.
במקום לטפל בבעיה מהשורש, אתם הולכים על טיפול בעלים החולים!
בסוף נגיע למצב שלאנשים אסור לצאת מהבית