באמת התחילו פה אנשים להתחסד.
אם הוא לא מעכב תנועה שמאחוריו ויש רוכבי אופניים בצד הדרך, אני לא רואה שום סיבה לא לנסוע בשמאל. אם היה רואה רכב שמתקרב אליו בנתיב השמאלי, היה סוטה ימינה ונותן לו לעבור.
הבעיה עם אנשים שנוסעים בשמאלי היא בד"כ במקומות שיש בהם תנועה, וזה באמת מרתיח. במקרה הנ"ל, אני חושב שגם אני הייתי נוסע בשמאלי, עד שהייתי עוקף את רוכבי האופניים, רק ליתר ביטחון.